Autor Tema: Algú la coneix???  (Llegit 7300 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Algú la coneix???
« el: 22 de Gener de 2006, 16:59:17 pm »
Ahir, durant la retransmissió del partit Osasuna B-Sabadell a Ràdio Sabadell, es va anunciar que després d´aquest encontre es donaria a conèixer una primícia que afectava al Sabadell. Desconec si es va dir en conya, però la veritat és que es va dir més d´una vegada i sempre s´emplaçava als oïents a estar atents al que es pogués dir, repeteixo, a la finalització del partit. Doncs bé, al final només es va fer un resum del que els dos tècnics van dir a la roda de premsa i poca cosa més, i després d´haver retransmès gairebé tot el partit de l´Image Sabadell Gapsa. La veritat és que van aconseguir picar-me la curiositat i al final per res... Algú en sap alguna cosa???

Salut i peles!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Algú la coneix???
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2006, 17:09:16 pm »
com be va dir el ivan (va comentar que digues ja la primicia el mes aviat posible), al final l´aleix es va olvidar de dir la gran noticia!!! i ara ens ha deixat a tots amb el dubte de que seria  :disappointed:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2006, 17:22:55 pm »
Tornarà el Vinuesa ?? :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2006, 17:29:52 pm »
Algu que façi gols...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2006, 18:23:19 pm »
I tampoc va explicar la gran "*****" que es va ficar el nanu del Osasuna :snore: :snore:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2006, 19:29:27 pm »
Un aspirant a la presidència, que ahir precisament estava a Iruña veient l'encontre :icon_question:
Ahir nit, xerrant amb un col-lega em va comentar que tenim un futurible i que estava allà. Qui pot ser :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 22 de Gener de 2006, 19:59:32 pm »
soc yo :ejem
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #7 el: 23 de Gener de 2006, 07:47:51 am »
jo se qui es el futurible...

som tots !!   nomes ens hem d'ajuntar i fer l' euromillones de divendres... 146 kilos ! ens paguem la hipoteca de tots i pugem al CES a primera... i no amb quatre anys, amb dos!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 23 de Gener de 2006, 15:09:41 pm »
Potser es lo del GALLO i vindra un nou davanter?

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #9 el: 23 de Gener de 2006, 15:11:50 pm »
Potser es lo del GALLO i vindra un nou davanter?

El més segur és que sigui això, a vere si ho diuen avui al programa "L'Arlequinat". Això si, haurem d'esperar fins a la nit  :'(

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #10 el: 23 de Gener de 2006, 17:54:41 pm »
Aquets de Radio Sabadell son uns aprenens, no s´enteren de res, van fer fa uns quans días enrrera un programa tenin al Martinez i al Rodriguez i no van aclarir  cap cosa.
Menys fer la farina plana i volguer cada bé amb la directiva i fotre mes CANYA.
A la tertulia de avui en l´Anotador a veure que diran........

Desconnectat Radio Sabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #11 el: 23 de Gener de 2006, 18:26:46 pm »
Bona tarda a tots.

Sense entrar en discussió amb cap de vosaltres, només aclarir-vos que la 'primícia' a la qual es va fer referència el passat dissabte res tenia a veure amb el CE Sabadell.
Sentim la confussió que ha pogut crear el tema, però ens referíem a la notícia de l'adéu de Joan Sayós a la banqueta del CE Mercantil.
Com bé diu algú de vosaltres després del futbol vam marxar al bàsquet i se'ns va passar aclarir la notícia.
Salutacions a tots/es

Ràdio Sabadell
www.radiosabadell.f m

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #12 el: 23 de Gener de 2006, 18:44:22 pm »
JAJAJA  :laugh: :laugh: :laugh:
Ara em quedo més tranquil.
Per cert, que vols que aclareixin els periodistes?
Ni a DS, RS, Sport, MD, ni a cap mitjà hi ha obligació que aclareixin res. En tot cas que ho facin, si volen, els protagonistes.
Ni Martínez, ni Rodríguez, ni Vílchez s'han defensat de res i això que els han assenyalat com a culpables i tampoc no han aclait perquè els han fet fora.  :-X
Aquí tothom calla moltes coses i alguns sembla que volen veure més del que hi ha.
Jo també voldria saber quina relació hi ha entre aquests que marxen, el sr. Miquel Arroyos, el seu fill, algú que treballa a l'ajuntafems hi va molt amb ells... No sé, per saber...  :ejem

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #13 el: 23 de Gener de 2006, 18:44:52 pm »
Impressionant primícia! jajaja

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #14 el: 23 de Gener de 2006, 23:37:05 pm »
Radio Sabadell fa pena. Mai aclaren res. Parlen massa del Barça i altres coses que per això ja ens enterem per tot arreu. Per dir un tema s´esten una hora de preliminars sense sentit.
L´anotador no està malament però és l´unic que et pots enterar d´algo nou i al dia seguent van repetint tot el dia a les mateixes coses que ja es va dir a l´anotador.
I els programes que fan una porqueria.
El magazine de cada dia es insorportable. No tenen imaginacio ni res. Per el mati és patètic  i per la tarde un altre magazine que no diuen res mai interesant i cada dia és igual.
I ja el programa del cap de setmana del Fuentes és de una improvisacio evident que fa pena i només parlen que si de Pantojes i coses del estil. Nomes es salva el Antonio quan parla del Sabadell.
Encara me recordo que el Fuentes s´en reia del Sabadell un dia perque era pobre i li feia riure que sempre perdés. Vaig trucar protestant i va dir que es reia si volia. Doncs que s´en vagi a radio terrassa per riure de nosaltres que pobres però orgullosos de ser del Sabadell. Vaja franciscà o el que sigui que s´en riu dels pobres
Això fan amb els nostres impostos. Posar als amiguets que no tenen ni idea.
Ja dic l´unic interesant és quan parlant del Sabadell a fora d´això és penós. Ni el Justo Molinero. No saben res de Sabadell ni de res
« Darrera modificació: 24 de Gener de 2006, 00:22:32 am per hicks »

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #15 el: 23 de Gener de 2006, 23:42:37 pm »
Doncs jo trobo que està molt bé i que ens va molt bé als arlequinats tenir un lloc com la ràdio on cada dia ens donen molta informació sobre el ces. A quin altre lloc la trobes tan ràpid i tan complerta? A més, ens permet sentir les opinions directes de viva veu. A més, els redactors esportius son grans arlequinats que senten els colors. Només cal que els sentiu. Se'ls hi nota d'una hora lluny!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #16 el: 23 de Gener de 2006, 23:46:39 pm »
Ja et dic que es el únic que es salva. Només que no haurien de tocar equips de fora que d´això ja s´encarregan milers de radios,teles,diaris...Aqui busquem una informacio més de aqui. Mentre es parla del Barça no es parla del Sabadell.
I a part d´això la programacio reconeix que és dolentisima o has trobat algun programa que s´en salvi?

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #17 el: 23 de Gener de 2006, 23:58:54 pm »
La veritat és si no fos per la informació sobre el CES, que molts l´escoltem és una emisora de 3ª Regional començant pel atontat del seu director.

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #18 el: 24 de Gener de 2006, 11:49:42 am »
Totalment d´acord amb tu Hicks, que vols que sápiga un locutor dels parits del SABADELL si es de Hospitalet (amb tots els meus respectes, per el locutor i per Hospitalet).

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #19 el: 24 de Gener de 2006, 13:03:15 pm »
Sertucha, al final semblarà que tinc alguna cosa contra tu, però no t'aclareixes. Diu el Hicks que tret de l'Anotador, la resta de programes de RS (en part estic d'acord) no valen res.
Tu li dones la raó? Que l'Anotador se salva? Que està bé? Que el locutor és de no sé on.
 Doncs jo porto tres temporades com a mínim escoltant-lo per aquí. Alguna cosa haurà apres ja, no?  ;)
Ara que som els sabadellencs més 'papistes' que el papa. Som saballuts, però tant. Que cadascú sigui d'on vulgui o hem de fer un peatge a la ciutat. A mi (que treballo a Barcelona) no ,m'agradaria que ningú de la meva feina em tanqués les portes per ser de Sabadell i a tu? Suposo que a tu tampoc.  ;)
Parlem de coses contrastades i deixem les especulacions i els rumors  :beer

Visca el Centre d'Esports Sabadell  :scut