Autor Tema: llibre del sabadell?  (Llegit 1629 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
llibre del sabadell?
« el: 23 de Gener de 2006, 20:44:49 pm »
Hola a tots el forerus:
magradaria que em diguessiu si el sabadell a publicat algun llibre, perque el nostre cap d'estudis ens a vist la nostre gran  obsesio del sabadell. i es per  si hi ha algun llibre del sabadell perque ens el obligara al lllegir,obligar aquet llibre no am molt de gust XD  una altre si :laugh:
gracias anticipades    :anims viska el sabadellll :anims
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: llibre del sabadell?
« Respondre #1 el: 24 de Gener de 2006, 13:07:02 pm »
'Onze i la bimba'. Dedicat a en Vicenç Gràcia i la seva trajectòria al Centre d'Esports Sabadell :scut.

L'autor és en Josep Costajussà.

No em preguntis on trobar un exemplar perquè la cosa està difícil. Jo diria però, que amb sort i paciència als encants en podríes trobar algun, ja que està descatalogat :ok.

Ànims :icon_exclaim: :cheer :anims
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #2 el: 24 de Gener de 2006, 16:17:07 pm »
En la ciudad vecina hay una libreria que esta a punto de cerrar y tiene millones de libros, hay puede que lo encuentres. Es famosa en la ciudad vecina y creo que es la que tiene mas libros de españa, o eso creo. Ademas esta liquidando todos los libros.
Saludos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 24 de Gener de 2006, 20:03:39 pm »
'Onze i la bimba'. Dedicat a en Vicenç Gràcia i la seva trajectòria al Centre d'Esports Sabadell :scut.
No em preguntis on trobar un exemplar perquè la cosa està difícil. Jo diria però, que amb sort i paciència als encants en podríes trobar algun, ja que està descatalogat :ok.

Josep Costajussà i Oliver, és el nom complert de l'autor. El vaig trobar fa uns anys a 'La Llar del Llibre', i el tinc guardat a casa amb pany i forrellat.
Si no t'en surts, intentaré moure contactes amb una llibreria de confiança.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 24 de Gener de 2006, 20:05:27 pm »
En la ciudad vecina hay una libreria que esta a punto de cerrar y tiene millones de libros, hay puede que lo encuentres. Es famosa en la ciudad vecina y creo que es la que tiene mas libros de españa, o eso creo. Ademas esta liquidando todos los libros.
Saludos.

podrias decir nombre y/o direccion plis  :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #5 el: 24 de Gener de 2006, 20:48:01 pm »
Saludos.

podrias decir nombre y/o direccion plis  :beer2

Es que no lo se. Ayer salio en el programa de tv3 "en directe". Pero si preguntas a alguien de terrassa (uy, ya he dicho el nombre) te lo diran porque es muy famosa. Segun dijeron ayer en la tele cerrara a final de año por no haber nadie mas en la familia que pueda seguir con el negocio. Tiene el nombre de la familia (apellido).

Saludos y siento no poder decirte mas.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #6 el: 25 de Gener de 2006, 20:22:55 pm »

Josep Costajussà i Oliver, és el nom complert de l'autor. El vaig trobar fa uns anys a 'La Llar del Llibre', i el tinc guardat a casa amb pany i forrellat.
Si no t'en surts, intentaré moure contactes amb una llibreria de confiança.

pos magradaria  k majudessiu, eske no elk trobu!moltes gracies viska al sabadell
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 26 de Gener de 2006, 19:24:00 pm »
Val la pena el llibre? De que va en concret (i no em digueu que del  :scut  :tongue3: ) ?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 26 de Gener de 2006, 19:44:48 pm »
Val la pena el llibre? De que va en concret (i no em digueu que del  :scut  :tongue3: ) ?

Si que val la pena.  És dedicat a en Vicenç Gràcia, un gran ex-jugador nostre i la seva trajectòria al Centre d'Esports Sabadell, i reflexa part de la nostra història, sobretot dels millors anys que ha tingut el club.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 26 de Gener de 2006, 19:57:51 pm »
Aixo de millor epoca suposo que et refereixes a la decada dels 60, no? Te imatges també?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 28 de Gener de 2006, 13:00:40 pm »
Aixo de millor epoca suposo que et refereixes a la decada dels 60, no? Te imatges també?

No pas. És un recull des de la victòria nostre a l'antic Campionat de Catalunya i la final de la Copa del Rey que vem disputar el 30 de Juny de 1935 fins a meitat dels anys seixanta.