Autor Tema: Algú la coneix???  (Llegit 7292 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Algú la coneix???
« Respondre #40 el: 25 de Gener de 2006, 09:51:39 am »
Per cert, que tinc una exclusiva: en Sergi Garcés NO és de L'Hospitalet :icon_exclaim: :surprised:
I ho puc confirmar perquè la font és prou digne de creure :Paletas:.

Deixant apart la 'brometa', crec que altra vegada ens equivoquem a qui han d'anar dirigides les protestes (o propostes). Qui és qui dirigeix quanta estona té un programa o un altre :icon_question: Possiblement un cap de programació (o alguna cosa per l'estil).
Per altra banda, també dieu que voleu que es parli més estona del C.E. Sabadell. D'acord, jo també, però aquesta estona ha de tenir certa qualitat. A mi no em val, com he vist alguna vegada a algun diari Sportiu, que a primera plana es parli, per exemple, dels tatuatges dels jugadors. Això i res, per mi, és el mateix. Qualitat abans de quantitat. :ok
« Darrera modificació: 25 de Gener de 2006, 11:22:48 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #41 el: 25 de Gener de 2006, 12:32:41 pm »
La veritat és que m´he quedat una mica sorprès de veure les reaccions i el debat que s´ha produït envers Ràdio Sabadell i el periodista Sergi Garcés arrel de la pregunta que vaig plantejar al principi.
Bé, com que d´alguna manera he començat aquest petit debat m´agradaria participar-hi dient en primer lloc, que en cap moment he volgut qüestionar la tasca d´aquest mitjà de comunicació ni de la gent que hi treballa. Senzillament, volia saber si algú coneixia aquella primícia que s´havia anunciat i que després per oblit, no es va desvetllar, res més.
A banda d´agraïr l´aclariment que la pròpia Ràdio Sabadell fa en aquest fòrum, voldria mostrar-me del tot favorable a la tasca realitzada per Sergi Garcès en aquest mitjà de comunicació. Vagi per endavant que no el conec personalment, simplement valoro la seva tascar com un oïent diari del seu programa i retransmissions. Home, és veritat que una miqueta més de canya en temes relacionats amb el consell o amb la tasca de l´ex-entrenador Montes, no hagués estat malament. De totes maneres, crec que per ser de l´Hospitalet o de Nigèria no s´ha de ser menys o més arlequinat. A més, dir això en una ciutat com Sabadell on la gent que va vindre de fora, el meu pare inclòs, és més nombrosa fins i tot que l´autòctona ho trobo, i ho sento, ridícul. Tots els socis del Sabadell són nascuts o resideixen a Sabadell??? Ho han de ser per nassos??? Segur que els socis que tenim a Madrid, Costa Rica o Salamanca, de viure a Sabadell o voltants, vindrien més a l´estadi que molts que si hi viuen i que acudeixen a la Nova Creu Alta molt esporàdicament. És més, per mi té més mèrit el soci de Madrid o Costa Rica que el de Sabadell. Seguir aquests colors des de tant lluny, no deixar mai de renovar el carnet caient el que està caient... Per mi això mereix un reconeixement infinit. Parlem dels que entren a l´estadi amb carnets entregats entre les reixes del camp??? Millor que no, oi??
Personalment, crec que les retransmissions de Sergi Garcés són bones, molt millors, almenys, que les que amb anterioritat havia fet el sr.Cárcel o Cárceles, lamento no recordar el nom. No siguem més papistes que el Papa, no demanem carnets a ningú i malgrat no sigui massa popular, m´agradaria citar aquí aquella frase de l´himne del Barça que diu allò de "...tan se val d´on venim". Jo he vist petonejar l´escut del Sabadell a Juanma Cruz a l´estadi, cosa que molts sabadellencs de pro ni tan sols s´ho han plantejat mai...
Malgrat tenir aspectes millorables, valoro el fet de poder estar informat sobre el que succeïx al meu club a través de la ràdio de casa meva, i crec a més, que els periodistes esportius que hi treballen senten el Sabadell com tots nosaltres. Ara crec que no es tracte de separar, sinó d´unir-nos directiva, jugadors, afeccionats i mitjans locals per treure el Sabadell d´on és.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #42 el: 25 de Gener de 2006, 13:00:28 pm »
.
Personalment, crec que les retransmissions de Sergi Garcés són bones, molt millors, almenys, que les que amb anterioritat havia fet el sr.Cárcel o Cárceles, lamento no recordar el nom. No siguem més papistes que el Papa, no demanem carnets a ningú i malgrat no sigui massa popular, m´agradaria citar aquí aquella frase de l´himne del Barça que diu allò de "...tan se val d´on venim". Jo he vist petonejar l´escut del Sabadell a Juanma Cruz a l´estadi, cosa que molts sabadellencs de pro ni tan sols s´ho han plantejat mai...

Es diu Angel Carceles i és de Sabadell i jo tinc una foto d'ell plorant el dia del Malaga-Terrassa

davisabadell

• Visitant
« Respondre #43 el: 25 de Gener de 2006, 13:29:29 pm »
Radio Sabadell fa pena. Mai aclaren res. Parlen massa del Barça i altres coses que per això ja ens enterem per tot arreu. Per dir un tema s´esten una hora de preliminars sense sentit.
L´anotador no està malament però és l´unic que et pots enterar d´algo nou i al dia seguent van repetint tot el dia a les mateixes coses que ja es va dir a l´anotador.
I els programes que fan una porqueria.
El magazine de cada dia es insorportable. No tenen imaginacio ni res. Per el mati és patètic  i per la tarde un altre magazine que no diuen res mai interesant i cada dia és igual.
I ja el programa del cap de setmana del Fuentes és de una improvisacio evident que fa pena i només parlen que si de Pantojes i coses del estil. Nomes es salva el Antonio quan parla del Sabadell.
Encara me recordo que el Fuentes s´en reia del Sabadell un dia perque era pobre i li feia riure que sempre perdés. Vaig trucar protestant i va dir que es reia si volia. Doncs que s´en vagi a radio terrassa per riure de nosaltres que pobres però orgullosos de ser del Sabadell. Vaja franciscà o el que sigui que s´en riu dels pobres
Això fan amb els nostres impostos. Posar als amiguets que no tenen ni idea.
Ja dic l´unic interesant és quan parlant del Sabadell a fora d´això és penós. Ni el Justo Molinero. No saben res de Sabadell ni de res

Esctic totalment d'acord amb el tema d'en Fuentes.Aquest tio no es franciscà ni és res.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #44 el: 25 de Gener de 2006, 16:30:12 pm »
Hay un programa de RS que a mi me gusta que lo hacen el miercoles a las 21:00 y se llama "mes enlla de la mola" (no se so lo he escrito bien) y trata sobre informaciones que salen en cualquier clase de medio de comunicacion donde se hable de nuestra sabadell. Tambien entrevistan a un sabadellense que este viviendo en otro pais y luego a alguien de otro pais que este viviendo en Sabadell. Yo creo que esta bien, creo que han pasado actores sabadellenses conocidos a nivel estatal, deportistas como david meca, etc.
Saludos.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #45 el: 25 de Gener de 2006, 17:53:45 pm »
Hay un programa de RS que a mi me gusta que lo hacen el miercoles a las 21:00 y se llama "mes enlla de la mola" (no se so lo he escrito bien) y trata sobre informaciones que salen en cualquier clase de medio de comunicacion donde se hable de nuestra sabadell. Tambien entrevistan a un sabadellense que este viviendo en otro pais y luego a alguien de otro pais que este viviendo en Sabadell. Yo creo que esta bien, creo que han pasado actores sabadellenses conocidos a nivel estatal, deportistas como david meca, etc.
Saludos.

També van entrevistar a un cosí meu que viu a París :tongue3:.

I ja que anomenes aquest programa, que s'emiteix avui, precisament hi entrevistaran a en Benito González, soci del C.E. Sabadell :scut i de la penya @rlekinats.com :ejem que viu a Salamanca. Tocaran un tema que està de rabiosa actualitat i procuraran no prede els papers... acudit fàcil, però l'havia de fer :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #46 el: 26 de Gener de 2006, 00:39:37 am »
Doncs que voleu que us digui? ja he comentat abans que a mi els redactors d'esports de la ràdio m'agraden... :cheer
que l'arlequinat està molt bé i no oblideu que la gent que el prepara i que hi surt treballa a ràdio sabadell majoritàriament. Per tant, si són bons per una cosa ho són per l'altre :ok
que em sembla que no és de rebut questionar un futimé de gent que treballa a la ràdio, que fan una feina molt complerta i que fan una programaciío supercomplerta tot el dia
i, per cert, el carlos fuentes també fa un programa a canal català., per si no us hi heu fixat o si no ho sabíeu...
i no sé Manelinho -i ho dic de bon rotllo consti  :beer2- si tant qüestionament és lògic. A mi em sembla que la gent que treballa a la ràdio, majoritàriament, ho fa bé i han estat ben escollits... després falta que a un li agradi més un estil o un altre. A mi hi ha coses que no magraden però moltes altres que sí. I penso que era molt pitjor fa uns anys que vam perdre la ràdio i que no en teníem i que ara l'hem recuperat i que a sobre tenim els nassos de fer una programacíó que no connecta amb els que ens la van prendre (per qui no ho recordi la COM). La resta de ràdios municipals sí que ho fan...
Bé, no sé, en qualsevol cas millor parlem de futbol, no??? :ejem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #47 el: 26 de Gener de 2006, 18:11:54 pm »
Uffff es que akests de radio sabadell... sobretot l'ivan martin akest i el parisé...   :laugh:   Que no home, a mi em sembla que ho fan prou bé (almenys ho fan millor a la radio que no pas jugant a futbol  :laugh: ). I bé, això de que el fuentes se n'enrigui del sabadell... no crec que ho faci amb mala fe (mai més ben dit), més que res pq és del sabadell i va a veurel quan pot ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #48 el: 26 de Gener de 2006, 19:40:58 pm »
home en honor a la veritat a mi el que menys m´agrada com ho fa es el ivan marti, el trobo una mica dolent a la radio pero bueno.... te que haber de tot a la vinya del senyor  :ejem :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/