Autor Tema: OSASUNA B- CE SABADELL  (Llegit 8742 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: OSASUNA B- CE SABADELL
« Respondre #80 el: 21 de Gener de 2006, 18:54:59 pm »
si diumenge guanyem al peralta es tornara a veure en aquest forum l'enquesta farem el play-off? posseu els peus a terra patirem per no anar a tercera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
  • Gènere: Masculí
« Respondre #81 el: 21 de Gener de 2006, 18:56:43 pm »
Vaja pal, al menys hem de guanyar els partits de casa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #82 el: 21 de Gener de 2006, 18:58:28 pm »
Acabarem entre els 6 primers.  :ok ( espero no haver d'empassar-me les meves  paraules...  :ejem

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #83 el: 21 de Gener de 2006, 18:58:32 pm »
Deixeu-vos de tonteries, em jugat a un camp molt complicat on cap ekip ha guanyat, em estat aguantat molt de temps el 0-0, fins i tot em tingut un travasser i un penal no pitat. I si haguessim aguantat amb 11 tot el partit ja veuriem k hagues passat. Jo veig be al ekip i crec k no passarem moltes dificultats en salvar la categoria, diumenge a per el peralta!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #84 el: 21 de Gener de 2006, 19:44:12 pm »

Si no hagués existit l´expulsió, probablement haguéssim empatat (que no guanyat, de cap de les maneres).  Ara bé, el que no entenc és que tornem a insistir en fer "experiments tècnics" a les alineacions. :veryangry:  S´ha de jugar d´una vegada per totes, encara que em sembla que no ho veure aquesta temporada, amb un ONZE DEFINIT.

Cañadas suplent ????????????.  Veure-ho per creure-ho amb les limitacions que tenim. ??? :ko

L´àrbitre ?  :arbit Ja sabem el que hi ha a Segona B.  I a més a més cobren i bé...
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #85 el: 21 de Gener de 2006, 20:21:51 pm »
si diumenge guanyem al peralta es tornara a veure en aquest forum l'enquesta farem el play-off? posseu els peus a terra patirem per no anar a tercera

dagar doncs possiblement si que es torni a veure i es torni a parlar de play Off, jo era partidari de que teniem possibilitats de jugar-lo encara d fet en tenim matemàticament, ara bé, tens raó en el sentit que em de posar els peus a terra, sigui per mala sort,sigui per l'arbitre, sigui perque no tenim davanters o sigui pel que sigui aquest equip està destinat a patir, i quan dic patir no es patir per entrar o no al play off sinó patir per no baixar... ens em acostumat a una dinàmica que d'un any per l'altre no la cambiarem ni que vingui Bonet, ni juanmas ni ronaldihnos ni etoos.
Possiblement si fossim un equip acostumat a estar a dalt, ara per ara podriem escalar possicions i en 10 jornades colarnos entre els 10 primers pero SOM EL SABADELL,i aixo significa PATIR, tenim equip per estar a dalt pero si no ets orgullós mai a la vida fas res i aquesta entitat no n'es.
Avui tenim la excusa de l'arbitre i del rival pero que tal com estem enteneu que punts   com els d'avui no es poden perdre, apart d'aixo tmp e escoltat que haguessim tingut gaires ocasiones de gol, senyors van moltes jornades sense marcar i sense marcar no es sumen punts..... en fi a mesura que passen les jornades vaig tocant de peus a terra i veient que si ens salvem encara gràcies, bé ara a guanyar al Peralta toca que ja ens costarà ja.....

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #86 el: 21 de Gener de 2006, 21:01:22 pm »
I aqui ve la gran reflexio... realment tenim un equip per estar adalt????
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #87 el: 21 de Gener de 2006, 21:04:51 pm »
sincerament, no o se..... pensaba que si la veritat,pensaba que teniem una plantilla equilibrada, pero potser els supostos "cracks" del nostre equip no son tan cracks com ens pensem o bé tots els equips en tenen d'igual o millors que nosaltres.
Soc el primer que dic que : falta un davanter!!!!!! pero potser no només ens falta un davanter,potser tmp tenim tanta eficacia defensiva ni un centrecamp com Déu mana nose.....

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #88 el: 21 de Gener de 2006, 21:08:04 pm »
volvemos a la cruda realidad, otro partido perdido y van no se cuantos e perdido la cuenta y la confianza en este equipo lo siento pero es asi de crudo y claro, un saludo desde la tristeza de mi habitacion
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Marigol

• Penya @rlekinats.com
  • Prebenjamí
  • *
  • Missatges: 27
« Respondre #89 el: 21 de Gener de 2006, 21:09:14 pm »
Jugamos como nunca, perdemos como siempre.

:bigcry:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #90 el: 21 de Gener de 2006, 21:45:50 pm »
 :snore: :snore: :snore: :snore: :snore:

estic cansat de sempre el mateix...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #91 el: 22 de Gener de 2006, 01:01:51 am »

Jo he estat a Tajonar i l'equip ha jugat força bé. Segueixo pensant que s'hauria de jugar amb puntes perquè avui de les pilotes que ha guanyat Gallo de cap, que han sigut moltes, gaire bé no s'han pogut aprofitar cap ja que ha de lluitar amb tota la defensa ell sol. Si hagués un segon punta per esperar aquestes pilotes seria diferent.

La falta a l'Ivan Diaz que l'arbitre no ha xiulat ha estat de llibre i inclús aficcionats d'Osasuna m'han reconegut que era falta.

Així que confio en que el canvi de sensacions que transmet l'equip ens faci sortir d'on estem. 
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #92 el: 22 de Gener de 2006, 17:11:14 pm »
Per cert, acabo de veure els gols d'ahir i el 1r és vergonyós amb una empanada general LAMENTABLE...... començant pel nostre porter  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #93 el: 22 de Gener de 2006, 23:07:21 pm »
Jo, al igual que el meu germa, vaig estar ahir a Tajonar. El primer q s'ha de dir es que la afició va estar espectacular. Animant i portant els nostres colors fins a Pamplona, dubtu q qualsevoll equip hagi portat a Tajonar molta mes aficio!!!

En quant al partit, el Sabadell no es va mereixer perdre. La primera part igualada, amb una sortida d'Osasuna forta pero amb nomes una ocasio de perill, mentres que nosaltres vem tindre mes ocasions. La mes clara la de Sergio Iglesias al pal (tot i q el xut no semblava portar perill). Va ser uns primers 45 minuts molt igualats i on el 0-0 era just.

La segona part un altre cop l'Osasuna comença fort, pero sense crear molt de perill. Arriva la expulsio de Fassione i de seguida una gol q es d'aquells q no s'han de encaixar. Una falta molt malament treta on el nostre jugador (no recordu quin) a l'hora d'anar a refusar l'hi passa la pilota entre les cames i arriva el gol pq cap jugador toca la pilota.

Llavorens crec q arriven els millors moments del Sabadell, tocant la pilota, triangulant força be, creant ocasions. Fins q arriva una jugada on Ivan Diaz just davant de la linea de l'area gran controla la pilota i li fan falta per darrera quan encaraba el porter tot sol...i l'arbitre no xiula ni falta (i es on diu el meu germa q els d'Osasuna van reconeixer la falta i expulsio corresponent).

D'aquí fins el gol, tot igual, el Sabadell tancant l'Osasuna i creant ocasions i bones jugades, fins que a la contra ens van matar.

No vem mereixer perdre i sincerament pensu que jugant aixins, anirem remunant posicions poc a poc...jo vaig sortit content dek joc i les ganes del equip!!!
Twitter: @Gerard_sbd

Carmelo anthony

• Visitant
« Respondre #94 el: 24 de Gener de 2006, 19:15:53 pm »
el sabadell no es va mereixa perdre aquest partit van crear moltes ocasions i osasuna amb 2 ocasions va guanyar visca el centre d'esports sabadell  :scut