Autor Tema: no ho entenc...  (Llegit 1279 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
no ho entenc...
« el: 24 de Gener de 2006, 22:21:19 pm »
no ho entenc, si ja no ho entenia ara cada cop menys, e estat pensant en l'equip en tot el que pasa i a pasat, i arrivo a la conclusio que no entenc que pasa al sabadell :o un equip, que es fa amb molta ambició, amb molt de poder de jugadors de renom a al categoria, i ara a la 2a volta 2a jornada 4arts per la cua, 3 entrenadors, no fem gols etc...etc...
i ia equips a la 2a-b 2a, etc...que ens demanen els serveis de varios jugadors, cañadas, juanma, gallo, txiqui, criville(o sa donat a entendre), nandi(un cas a part pero ens el an demanat), i algun que em deixare... jugadors que en teoria an destacat al sabadell, perque sino no vindrien aqui a demanarnos aquets jugadors, vaia que els equips els consideren BONS? i nosaltres aqui que no sabem que fer perque explotin... ??? sencillament que li pasa a un jugador quan es posa la camiseta del sabadell?
li posem la camiseta del sabadell a l'actual f.c.barcelona i...mala sort? esque no s'enten... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: no ho entenc...
« Respondre #1 el: 24 de Gener de 2006, 22:38:25 pm »
Resistencia, jo també hi he estat pensant molt aquests dies i estic arribsant a una conclusió. El Sabadell té un mal equip de 2 A.

Per dir això, em baso amb la forma de jugar davant la Grama, Llevant o fins i tot Pamplona, triangulem força bé, fent un "tic i taca", pero als jugadors els hi falta aquella mica de tècnica per dur-ho a terme amb pressició fins a l'àrea contraria. Si ho aconseguissim estariem a dalt de tot.

A 2 B s'ha de fer un joc senzill (Grama, Alcoià, Osca,...) equips que fan un futbol molt senzillet, ordre absolut a darrera, mitges pressionants i tancs a davant (ex. Gorka Pintado de la Grama).

Estigues segur d'una cosa, com els nostres jugadors arribin en aquell nivell  i la comencin a trenar fins al final,...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 24 de Gener de 2006, 23:18:05 pm »
Si miramos los últimos años, cada vez que termina la temporada y comienza la siguiente hay alrededor de unos diez cambios de jugadores más o menos, con esta forma de trabajar es muy dificil conseguir las metas propuestas al comienzo  de cada temporada. Los   jugadores de fuera se tienen que adaptar al nuevo entorno y si las cosas comienzan a ir mal es muy dificil enderezar el rumbo propuesto , a las pruebas me remito.  Tengo ganas de que en un par de temporadas solamente se refuerce aquellos puestos que verdaderamente lo necesiten por el bajo rendimiento o por que se puede mejorar. Pueden decirme cuando el Sabadell ha sacado un buena cantidad de dinero por el traspaso de un jugador. Parece que los jugadores se van sin más, un ejemplo de todo lo contrario, La Grama recibió 50 millones de las antiguas pesetas por Oleguer, cuando hemos recibido nosotros algo parecido, el español se llevo a Camacho cuanto dejó, así muchos más. Para evitar tales circunstancias hay que tener paciencia con los jugadores y como dije reforzar los puestos o mejorarlo, no echarnos cada temporada a la ventura. Esta plantilla no está mal  los demás equipos quieren jugadores nuestros, pero ya veremos que al comienzo de la próxima habra muchos cambios y a empezar de nuevo, esto al final y por experiencia da mal resultado. Otro ejemplo El Barça B, dejando a unos cuantos de la temporada anterior la mayoría son nuevos, tampoco da resultado así les va. Por lo tanto y resumiendo hay que dejar a los jugadores unas temporadas que sepan ellos que si salen las cosas mal, son ellos los máximos perjudicados, cuantos de estos si bajamos a tercera jugarían el próximo año con nostros, me imagino que muy pocos por no decir ninguno, por tanto no ven el peligro del descenso como algo propio, en fin me despido   con la esperanza de que este proceder cambie algún día. UN SALUDO :scut :bandera
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Lord Forest

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2006, 10:49:19 am »
Jo també em poso a pensar sovint sobre què passa i tampoc entenc què redimonis acaba de passar...que si falta d'ocasions, que si quan se'n tenen de molt clares o es falla incomprensiblement o els porters tenen el dia amb parades espectaculars... Possibles causes per fer tan pocs gols (segons la meva modesta opinió) a la maleida lliga:

Via 1: Penjar pilotes des de darrera des de la defensa

Normalment juga un sol davanter en punta, és dificil lluitar contra tota una defensa normalment molt ben organitzada i amb solvència per alt a tots els equips. Encara que per exemple el Gallo o qui fós l'aconseguis baixar, com podia fer el Tariq (més apropiat per aquest joc), no hi per exemple un segon davanter nat ràpid que pogúés fer mal i amb instint. Veig més als davanters concretant per tecnica individual que per arribada per alt.

Via 2: Arribar amb combinació pel centre

Complicat, com deia en Talleret encara no ho hem aconseguit, i les poques que tenim les fallem sols davant el porter. :disappointed:

Via 3: Centrus des de la banda: Amb en Juanma per exemple, l'únic que veig que pot trencar i centrar.

No hi ha bons davanters rematadors de cap ni prou presència ofensiva com per portar problemes, les defenses sempre ho veuen a venir i en aquesta categoria hi ha centrals molt potents.

Via 4: Corners, pilota aturada

La salvació fins ara, sinó no sé realment si superariem els 2 o 3 gols marcats

Via 5: Sorprende amb un contratac

Excepte el dia del Terrassa, crec recordar que tampoc hem tingut massa sort fins ara...

En fi, no ho sé, m'intento explicar a mi mateix què pot passar, però ja no sé què pensar... ultimament es juga més o menys bé però...

Tot i això, espero i crec que això tirarà endavant lu abans possible, en definitiva, quan la pilota comenci a entrar, serà el remei que ho curarà tot... :yes:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 25 de Gener de 2006, 17:15:46 pm »

M´agrada la frase de Tallaret, "som un mal equip de Segona A", crec que resum a la perfecció l´estructura i prestacions de l´equip aquest any.

en una perspectiva històrica més llarga i tal com apunta Labtec, fa mal la falta de continuitat de les plantilles i tècnics, que impedeix consolidar un bloc i crear un segell i estil característic.

A veure si això ho entenem de cara a la temporada que ve....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 25 de Gener de 2006, 17:48:12 pm »
L'ideal es formar una bona base d'equip pensant a dos- tres anys vista de manera que amb uns minims retocs tinguis un bloc ben compenetrat. El problema es que aqui portem un munt d'anys en que no em sabut formar aquesta bona base cosa que ens ha obligat gairebe cada any a fer "borron y cuenta nueva" i aixo es perque no sabem fitxar. No tenim mals jugadors individualment parlant i es per aixo que molts equips els pretenen, el problema es que el conjunt esta coix i aixo impideix que es puguin rendibilitzar aquests homes. Fa massa temps que aquest club en materia esportiva navega i es troba a faltar la figura d'algu que sapiga formar una plantilla "EQUILIBRADA". Per a mi aquest aspecte es fonamental i si es pot unir equilibri a qualitat ja tens un equip potent pero el problema es que aquest any a sobrat qualitat i a faltat equilibri i aixo ens a costat una volta sencera d'autentic desproposit. Hem trigat un munt per aconseguir una linea defensiva amb unes minimes garanties i ara encara ens queda pendent el tema atacant. El problema es que cada cop quede menys temps per arreglar el que es va fer malament a l'estiu.

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 25 de Gener de 2006, 22:27:37 pm »
Resistencia, jo també hi he estat pensant molt aquests dies i estic arribsant a una conclusió. El Sabadell té un mal equip de 2 A.

Per dir això, em baso amb la forma de jugar davant la Grama, Llevant o fins i tot Pamplona, triangulem força bé, fent un "tic i taca", pero als jugadors els hi falta aquella mica de tècnica per dur-ho a terme amb pressició fins a l'àrea contraria. Si ho aconseguissim estariem a dalt de tot.

A 2 B s'ha de fer un joc senzill (Grama, Alcoià, Osca,...) equips que fan un futbol molt senzillet, ordre absolut a darrera, mitges pressionants i tancs a davant (ex. Gorka Pintado de la Grama).

Estigues segur d'una cosa, com els nostres jugadors arribin en aquell nivell  i la comencin a trenar fins al final,...

Que el Sabadell té un mal equip de Segona A?¿?¿?¿?   ¬¬''''''.
No entenc com podeu dir aixo i que triangulem, quan dificilment ens surten bé 3 pases seguits, no et nego que intentem jugar al toc pero per favor no em diguis que som un mal equip de Segona A, un equip que està ofegat a segona B perquè em venen ganes de riure la veritat....sempre estem si tinguèssim més sort..... si tinguèssim més gol..... si tinguèssim més tècnica..... falta ambició en aquest equip i jugadors que es sapiguen guanyar el seu lloc i  a disputar fins a l'ultima pilota i aixo només o està fent partit darrere partit el Cañadas, la resta quan els i pica, també falta una mica més d'atreviment davant de porta i construir ocasions més clares no centrar per a centrar....falta velocitat a la hora de contratacar, no us heu fixat que fem una contra i kuan no ens n'enterem tenim a 5-6 jugadors de l'equip rival ja defensant???falten masses coses per a dir que som un mal equip de segona A.