Jo, al igual que el meu germa, vaig estar ahir a Tajonar. El primer q s'ha de dir es que la afició va estar espectacular. Animant i portant els nostres colors fins a Pamplona, dubtu q qualsevoll equip hagi portat a Tajonar molta mes aficio!!!
En quant al partit, el Sabadell no es va mereixer perdre. La primera part igualada, amb una sortida d'Osasuna forta pero amb nomes una ocasio de perill, mentres que nosaltres vem tindre mes ocasions. La mes clara la de Sergio Iglesias al pal (tot i q el xut no semblava portar perill). Va ser uns primers 45 minuts molt igualats i on el 0-0 era just.
La segona part un altre cop l'Osasuna comença fort, pero sense crear molt de perill. Arriva la expulsio de Fassione i de seguida una gol q es d'aquells q no s'han de encaixar. Una falta molt malament treta on el nostre jugador (no recordu quin) a l'hora d'anar a refusar l'hi passa la pilota entre les cames i arriva el gol pq cap jugador toca la pilota.
Llavorens crec q arriven els millors moments del Sabadell, tocant la pilota, triangulant força be, creant ocasions. Fins q arriva una jugada on Ivan Diaz just davant de la linea de l'area gran controla la pilota i li fan falta per darrera quan encaraba el porter tot sol...i l'arbitre no xiula ni falta (i es on diu el meu germa q els d'Osasuna van reconeixer la falta i expulsio corresponent).
D'aquí fins el gol, tot igual, el Sabadell tancant l'Osasuna i creant ocasions i bones jugades, fins que a la contra ens van matar.
No vem mereixer perdre i sincerament pensu que jugant aixins, anirem remunant posicions poc a poc...jo vaig sortit content dek joc i les ganes del equip!!!