Jo també em poso a pensar sovint sobre què passa i tampoc entenc què redimonis acaba de passar...que si falta d'ocasions, que si quan se'n tenen de molt clares o es falla incomprensiblement o els porters tenen el dia amb parades espectaculars... Possibles causes per fer tan pocs gols (segons la meva modesta opinió) a la maleida lliga:
Via 1: Penjar pilotes des de darrera des de la defensa
Normalment juga un sol davanter en punta, és dificil lluitar contra tota una defensa normalment molt ben organitzada i amb solvència per alt a tots els equips. Encara que per exemple el Gallo o qui fós l'aconseguis baixar, com podia fer el Tariq (més apropiat per aquest joc), no hi per exemple un segon davanter nat ràpid que pogúés fer mal i amb instint. Veig més als davanters concretant per tecnica individual que per arribada per alt.
Via 2: Arribar amb combinació pel centre
Complicat, com deia en Talleret encara no ho hem aconseguit, i les poques que tenim les fallem sols davant el porter.
Via 3: Centrus des de la banda: Amb en Juanma per exemple, l'únic que veig que pot trencar i centrar.
No hi ha bons davanters rematadors de cap ni prou presència ofensiva com per portar problemes, les defenses sempre ho veuen a venir i en aquesta categoria hi ha centrals molt potents.
Via 4: Corners, pilota aturada
La salvació fins ara, sinó no sé realment si superariem els 2 o 3 gols marcats
Via 5: Sorprende amb un contratac
Excepte el dia del Terrassa, crec recordar que tampoc hem tingut massa sort fins ara...
En fi, no ho sé, m'intento explicar a mi mateix què pot passar, però ja no sé què pensar... ultimament es juga més o menys bé però...
Tot i això, espero i crec que això tirarà endavant lu abans possible, en definitiva, quan la pilota comenci a entrar, serà el remei que ho curarà tot...