Autor Tema: GUANYAR O DESCENS  (Llegit 3284 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
GUANYAR O DESCENS
« el: 25 de Gener de 2006, 16:17:46 pm »
Bona tarda forerus,
espero que sigueu conscients el que ens juguem aquest diumenge. estic segur que guanyarem però em de tenir present que si no sumem els 3 punts la permanencia es gairebé utopica.  :cheer :cheer :cheer
espero que els jugadors mercenaris que tenim s'impliquin una mica m´´es i no com el Gallo dels collons que no marca ni quan juga a l'ordinador. Ni Gallo ni Orife han marcat. Potser que siguem realistas i els estirem de les orelles, no?Jo no recordo una temporada amb tanta sequera de gols. que se'n vagin del Sabadell d'un apunyetera vegada aquests mercenaris que podien haver estat de tot menys jugadors de futbol. I els que us agrada tant l'orife feu una reflexió.  :smart: :smart: :beer2 :beer2 :police: O0 >:D

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: GUANYAR O DESCENS
« Respondre #1 el: 25 de Gener de 2006, 16:42:05 pm »
Bona tarda forerus,
espero que sigueu conscients el que ens juguem aquest diumenge. estic segur que guanyarem però em de tenir present que si no sumem els 3 punts la permanencia es gairebé utopica.  :

Hombre tampoco creo que sea eso. Todavia quedaria margen aunque es cierto que hay que ganar si o si. Hay que reconocer que se esta jugando mucho mejor y creando muchas oportunidades de gol, ahora solo falta materializarlas. Y esperemos que este domingo si se haga.

Saluditos.

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2006, 16:44:02 pm »
Aixi m'agrada donant suport a l'ekip  :no:

Al final de la temporada les critikes, ara toca animar l'ekip, el k es  :bandera de veritat es el k fa.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2006, 18:56:08 pm »
Els jugadors han de tenir clar que els principals responsables de la situación on ens trobem són ells. L´afició els hi fem costat( deixant possibles comptes per finals de temporada).
El diumenge han de guanyar per collons i punt, demostrant que tenen honor,orgull i respecte per aquesta gran afició.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 25 de Gener de 2006, 18:57:27 pm »
si guanyem diumenge i la semana que be tenim mitj peu a la permanencia... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 25 de Gener de 2006, 19:57:15 pm »
Deixeu-vos d'històries. L'equip no funciona i la temporada esta sent pèssima en tots els aspectes. Que l'equip juga millor i creem més ocasions de gol? Així ja vam començar la temporada, jugant bé i creant jugades de gol... i de què ens va servir? L'únic que ens queda (per enèssima temporada seguida) és estar al costat de l'equip a mort per salvar la categoria i esperar un altre estiu miraculós on ens tornin a vendre la moto i tornar al setembre dient que ningú ens pendrà l'ascens aquesta temporada...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 25 de Gener de 2006, 20:22:59 pm »
Al principi jugavem be? Feiem ocasions?  :laugh: :laugh: :laugh: Jo no ho crec, i si fos així, ara llavors som millors que el barça, i ho dubto molt
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 25 de Gener de 2006, 20:34:30 pm »
El que s'ha de llegir per aqui a vegades tmb té tela.......a veure el partit de diumenge és un partit normal i corrent, amb la unica diferencia que ens toca guanyar ja i que el Peralta es un equip de la part baixa i en aquests partits sembla que si guanyes siguin 6 punts, 3 que perd el Peralta i 3 qyue guanyem nos; ara no deixa de ser un partit més , i ni si perdem estem a Tercera ni si guanyem estem salvats perque queden 17 jornades i 17 jornades son 51 punts a jugar-se, està clar que si es vol salvar la categoria em de començar JA A MILLORAR pero aixo no vol dir que sigui una final el partit d diumenge.
Pel que fa al capasegona A dir que els que els agrada Orife han de fer una reflexió pero i els que els agrada Gallo no l'han de fer?
després per al fum fum dir que no vem començar la temporada creant ocasions ni jugant bé... recordo haber començat la temporada corrent darrere els jugadors d'Osasuna com desesperats i veient que ens superaven en totes les línies......a més jugar bé i crear ocasions si que serveix, sempre tindràs més opcions a marcar si fas 10 xuts a porta que si en fas 1 digo yo..... en fi a vere si guanyem d'una p......... vegada!!!!!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #8 el: 28 de Gener de 2006, 22:07:56 pm »
Amb referència al partit de demà contra el Peralta, potser lo de "guanyar o descens" és una mica exagerat, però no pas un disbarat, perque si demà no es guanya i amb la tònica que s'està portant a la Lliga, sobretot per la sequera golejadora, el Sabadell faria clarament un pas més cap al descens, encara que quedi pràcticament tota la segona volta de la Lliga.

Per tant, demà contra el Peralta només es poden fer dues coses: GUANYAR o GUANYAR, i tres punts al sarró.

I compte, que el Peralta porta 4 victòries consecutives..., malgrat que en el global de la primera volta, ha sigut un equip dolentíssim.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #9 el: 28 de Gener de 2006, 23:06:23 pm »
pero, dema es jugara el partit, a veure si anirem a la NCA a fer el pallasso

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #10 el: 29 de Gener de 2006, 19:16:48 pm »
Doncs no hem guanyat, i en Gallo ha marcat, de penal però ha marcat, i també ha acabat expulsat, per lo que el proper partit contra l'Alfaro tampoc marcarà perque no jugarà per sanció.
És el que hi ha, i espero que malgrat tot, ens salvem. Tot i així, la temporada passada a aquestes alçades teníem 3 punts més.
« Darrera modificació: 29 de Gener de 2006, 19:28:14 pm per chemanez »

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 29 de Gener de 2006, 20:00:51 pm »
tal i com em jugat avui a 3a... :arbit
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #12 el: 29 de Gener de 2006, 20:46:13 pm »
DESCENS
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

ferni20

• Visitant
« Respondre #13 el: 29 de Gener de 2006, 20:57:36 pm »
tal i com em jugat avui a 3a... :arbit

***** arlek pensaba que la persona mes pessimista del forum era jo i vec que no, que tu em superes de molt, saps quin és el problema?????? que ultimament més que pessimista vec que ets realista i aixo em preocupa bastant... som el prototip d'equip per a quedar antepenúltim o 17ª a la classificació i aixo es = a descens. a qui s'ha de guanyar si a casa teva no pases de l'empat a 2 contra el Peralta i gràcies a un penal pitat i un gol in extremis??????? espero que trenquem les lògiques i guanyem alguns partits contra els teorics favorits,.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 29 de Gener de 2006, 21:36:11 pm »
aquest equip fa olor a tercera desde fa jornades i alguns encara parlarien del play-off en cas d'aver guanyat avui

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #15 el: 29 de Gener de 2006, 21:41:38 pm »
Promoció de permanència?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 29 de Gener de 2006, 21:45:23 pm »
Promoció de permanència?

No sé si dir-te que ara mateix la firmaria... :-\
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 29 de Gener de 2006, 21:51:04 pm »
company chemanez a dia d'avui crec que practicament tots signem la promocio de permanencia veient el patetic penos joc del sabadell i l'actitud penosa dels mercenaris que no mereixem dur aquesta samarreta centenaria

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #18 el: 29 de Gener de 2006, 21:59:15 pm »
Estem a tercera senyors, agradi o no. Som com el Valladolid, molts anys jugant amb el descens, i al final... PUM  :icon_exclaim:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #19 el: 29 de Gener de 2006, 22:24:16 pm »
jugaremos contra el gava cornella peasos equipos mama mia lo que nos espera eo y si llamamos a la SUPERNANY JA JA JA  alomejor lo arregla esto presidente llame con urgencia a la supernany. :anims :anims
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13