Autor Tema: el sabadell distingit per mundo deportivo...  (Llegit 1493 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
el sabadell distingit per mundo deportivo...
« el: 25 de Gener de 2006, 18:49:12 pm »
aixo es al que i posa a la seccio ultima hora de la web...
El CE Sabadell distingit per El Mundo Deportivo

El CE Sabadell serà un dels Clubs convidats a l'acte anomenat “El Club dels Centenaris” i que en motiu dels 100 anys del diari El Mundo Deportivo han organitzat per distingir als clubs i institucions esportives centenàries de Catalunya.

L'acte tindrà lloc demà dijous dia 26 a les 13 hores, a l'Espai Cultural Caja Madrid de Barcelona, i el CE Sabadell i serà representat pel president del Consell d'Administració sr. Antonio Larrosa i pel seu gerent sr. Albert Tomàs.

molts sabeu que soc poc vistos amb depen quin diari (aquest n'es un exemple) que sempre parlen del mateix, i del mateix equip.(no de diaris de ciutats eh;) ) aquest cop espero que no nomes nosaltres i siguem presents, altres clubs centenaris com el palamós per exemple tambe i siguin, el terrassa perque no? i ia que jo solet he tret el tema, comentar que segons he vist por aquest any fan 100 anys, pero jo e mirat a la seva pag web, buscant l'apartat historia...i posa properament, i no es la 1a vegada que e mirat aixo de historia, ia fa algun temps que tambe o vaig mirar i el mateix...resumin que segurament fan 100 anys pero perque ho diuen ells!... :cheer :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: el sabadell distingit per mundo deportivo...
« Respondre #1 el: 25 de Gener de 2006, 20:21:22 pm »
Disculpa, crec que son els 100 anys de futbol a Terrassa, però el club em sona que va ser fundat el 1913 amb el nom actual.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2006, 20:59:42 pm »
I de fet al veure aquesta classificació al diari, vaig observar que un altre institució sabadellenca és la més antiga de Catalunya, fundada el 1856; es tracta del Cercle sabadellès.

Felicitats  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2006, 22:27:30 pm »
Disculpa, crec que son els 100 anys de futbol a Terrassa, però el club em sona que va ser fundat el 1913 amb el nom actual.

mira el seu foro, nomes parlen de "centenari"... i actes i coses....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 25 de Gener de 2006, 23:04:12 pm »
mira el seu foro, nomes parlen de "centenari"... i actes i coses....

Il-lussions vanes.
El mes de març de l'any 1906 va fundar-se el Young's Club.
Cinc anys després, el 1911, va canviar-se el nom de l'equip i es constituí el Terrassa FC. Per tant, per a mí, fins el 2011... de Terrassa FC res de res.
Les coses com son.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 25 de Gener de 2006, 23:05:09 pm »
eso diselo a ellos... :ok :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 26 de Gener de 2006, 18:40:55 pm »
Millor ke no flipem tant amb el gran "detall" del MD. Es una i vulgar clucada d'ulls a totes les entitats ke tenen més de cent anys i en cap moment ens destaken per sobre d'entitats tant "PRESTIGIOSES" com el Rubi , el santfeliuenc o la Pobla de Lillet!! A més , a l'edició d'avui de MD apareix dues pagines amb totes les entitats centenaries , i deunido les cagades que apareixen :
1) El club més antic de futbol a Catalunya no era el Palamós?? segons aki es el Nastic
2)El nostre presi es el Larrossa no pas un tal JoaN Pont Viñas ( no se ki es)
3) Resulta curiós ke ekips com el Terrassa o el Badalona , que diria ke no passen de 2.000 persones per partit tinguin 3.500 i 3.000 socis respectivament , nosaltres apareixem amb 2.200 socis..

En definitiva , jo u entenc com un nou insult a la nostra historia i dignitat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 26 de Gener de 2006, 19:47:23 pm »
El Club més antic de futbol de Catalunya és el Palamós, però el Nàstic es va fundar abans com a club poliesportiu (crec que el 1886), encara que la secció de futbol va arribar bastant més tard.

Em sembla una iniciativa bona, però imprecisa.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 26 de Gener de 2006, 19:52:49 pm »
Millor ke no flipem tant amb el gran "detall" del MD. Es una i vulgar clucada d'ulls a totes les entitats ke tenen més de cent anys i en cap moment ens destaken per sobre d'entitats tant "PRESTIGIOSES" com el Rubi , el santfeliuenc o la Pobla de Lillet!! A més , a l'edició d'avui de MD apareix dues pagines amb totes les entitats centenaries , i deunido les cagades que apareixen :
1) El club més antic de futbol a Catalunya no era el Palamós?? segons aki es el Nastic
2)El nostre presi es el Larrossa no pas un tal Joan Pont Viñas ( no se ki es)
3) Resulta curiós ke ekips com el Terrassa o el Badalona , que diria ke no passen de 2.000 persones per partit tinguin 3.500 i 3.000 socis respectivament , nosaltres apareixem amb 2.200 socis..

En definitiva , jo u entenc com un nou insult a la nostra historia i dignitat.

2) És el president de Cercle Sabadellès... o això mateix diu a la fitxa d'aquest club al mateix article. :smart:

3) Al nostre club no hi ha socis 'per la patilla', és a dir, que no paguin el seu carnet. No sé si es pot dir el mateix de les altres dues entitats a les que et refereixes. ::) :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!