aixo es al que i posa a la seccio ultima hora de la web...
El CE Sabadell distingit per El Mundo Deportivo
El CE Sabadell serà un dels Clubs convidats a l'acte anomenat “El Club dels Centenaris” i que en motiu dels 100 anys del diari El Mundo Deportivo han organitzat per distingir als clubs i institucions esportives centenàries de Catalunya.
L'acte tindrà lloc demà dijous dia 26 a les 13 hores, a l'Espai Cultural Caja Madrid de Barcelona, i el CE Sabadell i serà representat pel president del Consell d'Administració sr. Antonio Larrosa i pel seu gerent sr. Albert Tomàs.
molts sabeu que soc poc vistos amb depen quin diari (aquest n'es un exemple) que sempre parlen del mateix, i del mateix equip.(no de diaris de ciutats eh;) ) aquest cop espero que no nomes nosaltres i siguem presents, altres clubs centenaris com el palamós per exemple tambe i siguin, el terrassa perque no? i ia que jo solet he tret el tema, comentar que segons he vist por aquest any fan 100 anys, pero jo e mirat a la seva pag web, buscant l'apartat historia...i posa properament, i no es la 1a vegada que e mirat aixo de historia, ia fa algun temps que tambe o vaig mirar i el mateix...resumin que segurament fan 100 anys pero perque ho diuen ells!...