Autor Tema: ESTIC INDIGNAT!  (Llegit 2991 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
ESTIC INDIGNAT!
« el: 25 de Gener de 2006, 21:53:38 pm »
hola furerus, bona nit!
acavo de arrivar de la NCA, si si acavo de arrivar, nomes e vist la 1a part(0-0), i ne tingut prou, quan al descans e sortit a comprar a la gasolinera jo in 2 amiks un paket de pipes tijuanes (0,90euros) i em tornat al camp, i quina a estat la meva sorpresa? arrivar i que em diguin que no puc entrar al camp fins l'ultims 20minuts-quart d'hora? :clap se que aixo es fa e partit de lliga i o trovo normal, pero avui??? a sigut tan el rebote que e pillat que e tornat a casa perque jo no em sortia dels meus *******!!! quedarme 30 minuts fora de l'estadi com un ***** amb el fred que fa, es impresionant directiva a quins limits estem arrivan, un partit que no tenia res de empocionant que ia estava tot decidit, entre setmana, amb el fred que fa aquestes hores, amb uns 100 ESPECTADORS, arriscan molt 150, i que per que he sortit a comprar un bosa de pipes de 0,90 euro que no en venen a l'estadi i quan torni que em trobi amb aixo i amb que sa avisat perque i avia un cartell a vaix penjat al costat de l'oficina...es que es impresionant a sobre soc soci que no podria fer res raro vaia, simprement no entenc en un partit de lliga molt be pero copa federacio, amb un 0-5 a l'anada entre setmana, amb un fred de ******* , i sabent que la gent que i va son gent que i va cada setmana que estima als colors, i que se li faci aixo???

MOLT BE DIRECTIVA UN 10!!!!! PER VOSALTRES! :clap :clap :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: ESTIC INDIGNAT!
« Respondre #1 el: 25 de Gener de 2006, 22:00:30 pm »
Bé resistencia, ja se sap que tan en lliga o copa si se surt a la mitja part no es pot tornar a entrar. Això no son normes del Sabadell, sino normes que diria que posa la Federació espanyola. Recordem que aquesta "copa" està organitzada per ells.
A tot això, penso que la comprensió i psicologia necessària que s'hagués hagut d'utilitzar amb el vostre cas de les pipes, hagués sigut deixar-vos entrar. Pensa també que si fan excepció amb tres nois, llavors haurien de fer-ho amb tot l'estadi, encara que siguin 100 persones.
Jo, almenys avui al ser un dia especial, en una eliminatoria ja decidida, partit suposo aborrit i gent jove com vosaltres -ja sé que la petaquilla la portes amagada  :tongue3: -, doncs no els hagués costat res deixar-vos entrar "d'estrankis"  ;)
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2006, 22:06:18 pm »
no mutio aixo de no deixar entrar era en lliga perque contra el barbastre vaix sortir i torna a entrar...
despres volem que baji gent al camp... :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2006, 22:16:01 pm »
La veritat és que és patètic, no se on volen anar a parar amb aquestes coses pero bueno.......... haberlis donat 10 euros i entraves segur jeje,  pero si ets soci perque no anaves amb el carnet de soci?? suposo que llavors haguessis entrat a la hora q fos no??

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 25 de Gener de 2006, 22:21:34 pm »
Si t'han vist sortir, encara que siguis soci no et deixen entrar. Això es per llei, ja sigui lliga o copa
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 25 de Gener de 2006, 22:24:08 pm »
si le ensña i res d res...me trovat impotent en aquell moment, ni que ens juguesim la la permanencia o fos la final, els 10 euros no, pero e estat a punt de treure 1 eur o i donarli al tio d'alla, "tenga lo que valen las pipas, a! me tiene que dar 0,1 euros de canvio..."
per cert les pipes me les estic fotent ara, i no em sigut els unics que em sortit...suposo que mes gent saura trobat amb aixo...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 25 de Gener de 2006, 22:31:02 pm »
Amb carnet tmp deixen entrar?????? i si ets un soci que treballes fins les 9, i vols anar a veure la segona part no pots entrar??????? quina tonteria no?? aixi impossible fer afició...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 25 de Gener de 2006, 22:41:25 pm »
A veure, si surts no pots tornar a entrar. Tu pots entrar a les 9, si no has sortit abans. El que esta prohibit es sortir d'un camp i tornar a entrar PER LLEI

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 25 de Gener de 2006, 22:50:01 pm »
llavors som uns delincuents no?
pk jo porto anant a la NCA uns 4-5 anys i akest se na aplikat la norma, nomes a partits de lliga jo als de copa e entrat, e sortit i e tornat a entrar... :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 25 de Gener de 2006, 22:55:34 pm »
Que jo sàpiga això ja es feia l'any passat.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 25 de Gener de 2006, 22:59:09 pm »
Resistència Delinqüent!!!!

La normativa és així, absurda per una part, però normal desprès de veure les coses que passen en els camps del país.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #11 el: 25 de Gener de 2006, 23:00:17 pm »
quan dius l'any pasat et refereixes a la temporada pasada?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 25 de Gener de 2006, 23:04:29 pm »
 :yes:

wimpi

• Visitant
« Respondre #13 el: 25 de Gener de 2006, 23:50:05 pm »
entenc el teu cabreig, i la teva opinio, pero sencillament, l'unic que ha passat es ke el segurata de la porta a aplicat la normativa vigent, ens agradi o no....

a cap puesto diu ke la llei keda sense efecte en partits de copa federacio, amb fred i amb l'eliminatoria sentenciada.

Pero ke si aguesin fet la vista grossa, tp hagues passat res.....

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 26 de Gener de 2006, 13:24:18 pm »

S´han de valorar les circunstàncies.  Hi ha una cosa que es diu sentit comú.  Objectivament és absurd haver-li negat l´entrada EN AQUEST CAS
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 26 de Gener de 2006, 13:45:18 pm »
Temps enrere ja es va discutir aquesta norma... la norma es vigent en tots els partits oficials i no la formulada el club, sino la RFEF... una cosa es que els porters la cumpleixin quan els hi surt dels cu.... :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

wimpi

• Visitant
« Respondre #16 el: 26 de Gener de 2006, 14:06:53 pm »

S´han de valorar les circunstàncies.  Hi ha una cosa que es diu sentit comú.  Objectivament és absurd haver-li negat l´entrada EN AQUEST CAS

ke si, ke tens rao, jo tb opino ke es un absurd akesta norma en aquest tipus de partits, pero no només es una norma ke ve imposada per la RFEF, sino ke els ke lan de fer cumplir son el personal de seguretat.

Amb la llei en la mà, akesta gent va actuar correctament, altra cosa es si la desicio te logica o no. (ke no la te)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 26 de Gener de 2006, 18:09:03 pm »
Osti tu, jo tb estic indignat. Es increíble que la gent aparki els seus vehicles a sobre de l'acera i fins i tot davant dels bars i q no els diguin res  :laugh:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #18 el: 26 de Gener de 2006, 19:42:41 pm »
i sobre tot si es un quat d´aquests de m**** que circulen sense carnet ni res  ;D ;D
com torni a veure un li fotre un tall al asiento  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #19 el: 26 de Gener de 2006, 20:01:09 pm »
lo del karnet o diras tu!!! no es llicencia eh!!!!! es un 125cm i me tingut que treure la teorica de COTXE i de motocicleta (No de ciclomotor) i les pràctiques de motocicleta de 125 ;)
es el privilegi de saber que sempre trobaras lloc per aparcar :beer2 :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana: