Autor Tema: El valencia dona pena.  (Llegit 4118 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
El valencia dona pena.
« el: 25 de Gener de 2006, 22:53:47 pm »
No trobo altre descalificatiu tant a alguns dels seus jugadors (tipus marchena o albelda) com a la seva aficio, la veritat, em sembla vergonyosa la imatge que donan agredint a contraris i intentant fer creure k no fan res, agredint als arbitres ...  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El valencia dona pena.
« Respondre #1 el: 25 de Gener de 2006, 23:09:04 pm »
Jejeje, una moneda ha sigut la culpable.

Els maleïts €uros, ja veus el mal que fan. Vaja animal, tirar coses al camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 25 de Gener de 2006, 23:15:37 pm »
El que mes m'agrada es que diuen que no saben per que el suspenen, que no poden putejar a 40000 persones aixi  :laugh: Aixo si, al linier l'obren la cella, pero no ha mort, "solo le ha rozado una monedita", i no es just  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 25 de Gener de 2006, 23:19:01 pm »
Total...
Si el línier està viu, només té una ceia sangrant,  com si li haguessin extirpat el braç, mentre no sigui el del banderí...
És increïble hi hagi gent que vagi al futbol amb la mentalitat de fer mal, i menys guanyant el partit com anaven.

Jo els fotia 10.000€ de multa i partit perdut per 0-3 :icon_exclaim:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 25 de Gener de 2006, 23:19:56 pm »
El que fa pena es veure l'albelda donant les culpes a l'scaloni per que s'hagi suspès el partit. Akest home es un impresentable. Tan impresentable com la gent que han entrevistat, que encara sense sanció ja s'estaven justificant amb lo que havia passat quan va anar figo al camp nou. Impresentables tots plegats. L'únic bó ha estat el gol del villa ;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 25 de Gener de 2006, 23:20:53 pm »
Es que tant l'albelda com el marchena son  :angel:, entren a matar, pero mai fan res  :ejem

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 26 de Gener de 2006, 08:25:19 am »
Albelda i Marchena son uns impresentables els dos !!  :veryangry:  :veryangry:  :veryangry:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 26 de Gener de 2006, 09:56:28 am »
Pues como les cierren el campo, y en vistas de que se acerca un Valencia-Barça, ya la tenemos liada....   Por cierto, impresentables como decis las declaraciones que ya hacen referncia al cierre o no del Camp Nou sin venir a cuento y ya antes de que les sancionen
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #8 el: 26 de Gener de 2006, 10:06:02 am »
Una colla d´impresentables aquests valencians. Aixì s´arregla amb una sanció exemplar al jugador( però com que no ha insultat a l´àrbitre poc li faran), donant el partit per perdut i xapant el camp.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 26 de Gener de 2006, 11:50:48 am »
Jo suposo que no els hi tancaran el camp per que si no van tancar el nou camp per tot el que van tirar per una moneda menys

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 26 de Gener de 2006, 12:44:46 pm »
si van tirar moltes coses pero ninguna va impactar en cap jugador ni arbrit.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #11 el: 26 de Gener de 2006, 14:16:56 pm »
Sembla ser que en les pròximes 24h els 2 clubs decidiràn la reanudació del partit. Reanudació que començarà a partir del minut 44 de la 1a (suposu que jugaran els 46 minuts seguits) i a porta tancada.

En opinió meva, els valencians ahir no van estar gens llestos ja que tot això va passar just al gol del Villa, cosa que deixava la eliminatoria igualada, no entenc  :ko
i si jo hagués sigut l'arbitre, hagués fet fer fora al públic i continuar el partit sense espectadors, perque ara tot són problemes de dates, econòmics, etc
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #12 el: 26 de Gener de 2006, 16:35:13 pm »
Jo suposo que no els hi tancaran el camp per que si no van tancar el nou camp per tot el que van tirar per una moneda menys

Jo penso el mateix, seria injustissim
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 26 de Gener de 2006, 18:04:29 pm »

La diferència està en q un va produir una ferida a l'arbitre i en l'altre no va passar res. Per tirar una ampolla al camp no te'l tancaran, si toca a un jugador potser, però si toca a un àrbitre gairebé segur. Les conseqüencies dels 3 casos ja veiem que son diferents, els arbitres sempre estan més protegits que els jugadors i és més, com es va veure ahir, poder fer el que els surt d'allà sense haver de parlar-ho amb ningú més. Una cosa és ser merengue, una altra culé, i una altra ser anti-madridista o anti-culé, i precisament els que diuen que és injust son anticulés o merengues, què extrany no? Jo em puc arribar a creure que ho dieu sense maldat, però en el fons crec que ho dieu deixant-vos emportant pels vostres sentiments. Tu pots tirar un cap de porc a un camp de futbol que si no toca a ningú i no fa mal ningú no tel tancaran. Es pitjor un cap de porc que una moneda? Akí el que molesta es q li diguessin al figo q era un porc! Res més! Pq si en comptes d'un cap de porc és una ampolla akí ningú hauria dit res. I si, és tant injust com celebrar un gol del teu ekip tirant monedes al camp. Si els tanken el camp els estarà bé, no per l'agresió a l'àrbitre, sinó per burros!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 26 de Gener de 2006, 18:31:11 pm »

La diferència està en q un va produir una ferida a l'arbitre i en l'altre no va passar res. Per tirar una ampolla al camp no te'l tancaran, si toca a un jugador potser, però si toca a un àrbitre gairebé segur. Les conseqüencies dels 3 casos ja veiem que son diferents, els arbitres sempre estan més protegits que els jugadors i és més, com es va veure ahir, poder fer el que els surt d'allà sense haver de parlar-ho amb ningú més. Una cosa és ser merengue, una altra culé, i una altra ser anti-madridista o anti-culé, i precisament els que diuen que és injust son anticulés o merengues, què extrany no? Jo em puc arribar a creure que ho dieu sense maldat, però en el fons crec que ho dieu deixant-vos emportant pels vostres sentiments. Tu pots tirar un cap de porc a un camp de futbol que si no toca a ningú i no fa mal ningú no tel tancaran. Es pitjor un cap de porc que una moneda? Akí el que molesta es q li diguessin al figo q era un porc! Res més! Pq si en comptes d'un cap de porc és una ampolla akí ningú hauria dit res. I si, és tant injust com celebrar un gol del teu ekip tirant monedes al camp. Si els tanken el camp els estarà bé, no per l'agresió a l'àrbitre, sinó per burros!

Birri no nomes era un porc, es va tirar una ampolla de vidre (JB) k si arriba a tocar algu ja veuriem k hagues passat, a mes de k la federació va sancionar al barça amb 2 o 3 partits tancat el camp nou, cosa k aixo mai s'ha produit. I no estic dacord k si ara li ha tocat (una momenda, pitjor hagues estat una ampolla de vidre) pos actuem, pero si no la tocat pos aki no passa res i ala, aixi ens va... I si tu creus k son els colors, potser a mi em fa mes rabia per les facilitats k se li han donat en akest cas al ekip maxim rival del madrid, pregunta a mes gent i k no siguin del barça clar i trobaras la resposta  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 26 de Gener de 2006, 18:57:29 pm »
Entonces vamos a aplaudir a los que dicen que no hay q cerrar mestalla pq no se cerró el camp nou, que es una buena excusa para los que no saben como defenderse a si mismos y necesitan que los demás miremos a otro lado para poder ocultar sus propios errores. PENOSO.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #16 el: 26 de Gener de 2006, 19:21:09 pm »
Entonces vamos a aplaudir a los que dicen que no hay q cerrar mestalla pq no se cerró el camp nou, que es una buena excusa para los que no saben como defenderse a si mismos y necesitan que los demás miremos a otro lado para poder ocultar sus propios errores. PENOSO.

lo k se tendria k avedr echo es cerrar el camp nou y aora mestella., y da = el campo k pase pero estas cosas no pueden pasar en ningun lado(como si el el del madrid, o la NCA) :no:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 26 de Gener de 2006, 19:33:48 pm »
Que tanquin d'una vegada el xiringuito culé i així deixaran de queixar-se la resta.
I Mestalla, també, que el tanquin un parell de partits, que tinguin que anar a jugar a Alacant, així la gent s'ho pensarà 2 cops abans de tirar alguna cosa.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #18 el: 26 de Gener de 2006, 20:35:18 pm »
Akí anava jo, que no hagin tancat un camp no vol dir que ara no hagin de tancar cap pq seria una injusticia al no haver tancat l'altre. Si es van ekivocar els de la federació en alguna cosa va ser en no acabar tancant el camp nou, no en que ara vagin a tancar mestalla.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 26 de Gener de 2006, 20:39:28 pm »

Mira Birri, yo no digo k no cierren Mestalla, pero lo k no puede ser esk unos si y otros no, me parece muy injusto.