Autor Tema: Trencada la ratxa de 18 partits invicte del Barça  (Llegit 5433 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Trencada la ratxa de 18 partits invicte del Barça
« Respondre #20 el: 01 de Febrer de 2006, 23:32:13 pm »
No volia dir res, pero no mi puc estar pero... vaya golàs d'Oscar  ;D Això si, l'arbit nefast, ja teniu excusa culés :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 01 de Febrer de 2006, 23:40:28 pm »
Parlem de la lliga cudi, parlem de la lliga ;)  Què extrany que els merengues només salteu quan el barça no guanya ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #22 el: 01 de Febrer de 2006, 23:41:51 pm »
Parlem de la lliga cudi, parlem de la lliga ;)  Què extrany que els merengues només salteu quan el barça no guanya ;)

I que e dit jo ara? no e fet referència a res ni tampoc e dit cap cosa del altre mon... ???

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #23 el: 02 de Febrer de 2006, 00:02:48 am »
Felicitats als culès q naven amb prepotencia. Ja ho vaig dir abans del partit, que el Bar$a va amb massa prepotenia ultimament, i que es donaria contra un mur, i aqui en teniu un. No es pot anar amb un resultat en contra de 4-2 i donar per fet que les semis seran madrid-bar$a...
Espero que n'aprenguin, i que no li passin les responsabilitats al  :arbit , quan han rebut forces ajudetes aquest any a la lliga... Total, encara tenen bastant més possibilitats de guanyar copes que nosaltres aquest any, no se de que es queixen  :)

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 02 de Febrer de 2006, 00:37:08 am »
jo tinc la mala costum XDD d'escoltar radio marca i tota la setmana machacan que atracaran al saragossa al camp nou a tots els programes mati tarda i nit.......

ara que diran??

la jugada els a sortit rodona adry diral el que volguis pero l'arbitre d'avui es de presso :arbit

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 02 de Febrer de 2006, 01:06:41 am »
el problema es que arbits molts millors com un catala que em sembla que es deia Tellez Sanchez el van baixar, pero aquest ****** o altres com mejia d'avila o el patos de puentes leira continuen xiulant a la maxima. De veritat, es vergonyos el que ha passat avui. a mes, a tallat el partit bastant abans, qui ha manat que ho fessin tan aviat??? Com el Barça ficava pressio no s'havia d'arriscar????
Com a nota curiosa, he vist que l'arbitre es castellano-leones, no se si sera de salamanca, pero potser tingui alguna rabieta per alguns papers una mica antics  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 02 de Febrer de 2006, 18:31:24 pm »
Jo ahir vaig assistir en directe a veure el Bar$a-$arago$$a.

Des la meva posició (la 8ena o 9ena filera de la primera graderia, al centre mateix del lateral), la tarja vermella a Ronaldinho... com que amb una groga ja estava sancionat. Moltes faltes més dures van fer els manyos i l'àrbitre algunes no les va sancionar.

L'àrbitre es va carregar l'espectacle, els manyos van demostrar guarrerida i els culés falta d'idees sense un cervell al mig del camp (Iniesta, va estar pèssim). L'únic que va fer guanyar als de vermell i blau va ser les diablures de Messi (brutal) i les ganes de Giuli i Larsson.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #27 el: 02 de Febrer de 2006, 18:40:17 pm »
Jo només espero que alguns dels que escribiu al forum ho feu amb coherencia, seny, i que deixeu d'inventar-vos coses que akí no ha dit ningú i que si ho ha dit algun diari deixeu de pensar que ho ha dit un ekip de futbol, pq hi ha molta diferencia.  Jo no he vist encara a cap jugador del barça que digués que passarien ronda sense problemes, etc. Això us ho inventeu vosaltres. Si dir que sortiran a per totes vol dir "els matxacarem i els farem fora de la copa" si us plau, us ho heu de fer veure i que us facin proves de comprensió oral i escrita pq teniu un greu problema de comprensió. També fa pena sentir que la gent diu que els culés ara tenen por i tal pq van perdre el primer partit de copa. Qui ho ha dit que tenen por? Els que han perdut o els que volen que segueixin perdent? Jo això de que tenen por els culés ho he llegit al marca i punt eh? I pq no entro gaire a mirar l'as pq sinó aneu a saber. Això si, merengues a porrillo ho han dit akí al fòrum. Cap dels que són culés reconeguts ha perdut els nervis per perdre contra el saragossa. I lo més fort és dir que els arbitratges han ajudat al barça... potser en alguna ocasió han sortit afavorits però si heu vist els partits...realment mereixia perdre el barça o havia estat millor que el contrari? Les comparacions son odioses oi? Pq si ho comparem amb akell ekip que keda a uns 600 kms... abans de keixarte dels arbitres queixat del joc del teu ekip i, quan mereixi guanyar els partits per bon joc ja et keixaras dels arbitres. Això si, akí mentrestant tots calladets sense dir res del barça mentre guanyava els seus partits. Recordo que ahir el barça va guanyar, va kedar fora de la copa però va guanyar i jugant amb 10. Ens podem keixar dels àrbitres pq tb em considero culé però vam guanyar,  fins i tot quan els arbitres ens perjudiken l'ekip blaugrana és capaç de guanyar els seus partits. Que hi ha alguns que es keixen dels arbitratges però ho fan en moments dolents, quan no guanyen, que és el que més demostra que hi ha gent que no sap perdre i això fa molta pena. Akí ningú s'ha enrigut de que el madrid estigui tan lluny del barça a la lliga ni res per l'estil, o almenys jo encara no ho he vist, però hi ha d'altres que us agrada punxar molt i parlar dels altres ekips pq no teniu gaire coses bones per explicar del vostre. Si akí cadascú es dedikés a parlar de lo seu tot aniria millor. I si voleu seguiu parlant de caps de porc i de coses antigues, però també seria bó que destakessiu que ahir ningú li va tirar res a l'arbitre quan se'n va anar al vestuari. O només sabeu veure les coses dolentes del futbol?

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #28 el: 02 de Febrer de 2006, 18:49:00 pm »
******* birri, ja as explotat eh?  :Paletas: :laugh: :laugh:

Tot això que dius es bastant cert, però ara veieu les coses des de l'altre cara de la moneda... qui "rabiaba" (no em surt l'adjectiu mes idoni) quan les coses anaven al reves? quins diaris deien que a qui quan era l'ekip situat a 600Km el "dominador"  :icon_question:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 02 de Febrer de 2006, 18:52:25 pm »
Felicitats als culès q naven amb prepotencia. Ja ho vaig dir abans del partit, que el Bar$a va amb massa prepotenia ultimament, i que es donaria contra un mur, i aqui en teniu un. No es pot anar amb un resultat en contra de 4-2 i donar per fet que les semis seran madrid-bar$a...
Espero que n'aprenguin, i que no li passin les responsabilitats al  :arbit , quan han rebut forces ajudetes aquest any a la lliga... Total, encara tenen bastant més possibilitats de guanyar copes que nosaltres aquest any, no se de que es queixen  :)

El partit el van perdre alla a zaragossa amb el 4-2, el barça s'ha trobat a un zaragossa ben plantat amb contratacs mortals. L'arbitre, per cert, va tindre una actuacio lamentable ahir al camp nou, pero jo no diria k fos el determinant d'akesta eliminatoria.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #30 el: 02 de Febrer de 2006, 18:58:01 pm »
******* birri, ja as explotat eh?  :Paletas: :laugh: :laugh:

Tot això que dius es bastant cert, però ara veieu les coses des de l'altre cara de la moneda... qui "rabiaba" (no em surt l'adjectiu mes idoni) quan les coses anaven al reves? quins diaris deien que a qui quan era l'ekip situat a 600Km el "dominador"  :icon_question:
Tu mateix ho dius cudi, "diaris" i és més, ho complementaré amb "mitjans de comunicació". No us creieu tot el que diu l'sport, mundo deportivo, as o marca, la 1, tv3 i encara menys antena3! El que no veieu o escolteu no ho creieu, pq hi ha molta manipulació normalment ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 02 de Febrer de 2006, 19:03:05 pm »
El que està clar, és que ahir el Barça, tot i jugar amb 10, va ser infinitament superior al Zaragoza, que va jugar les seves cartes, a perdre temps, amb la permisivitat de l'àrbitre, i amb un joc dur de collons.
Amb un arbitratge normal ahir el Barça hagués passat de carrer i sense massa problemes.
Em fa gràcia en un moment puntual del partit, que un jugador del Zaragoza, fa una falta dura sobre Deco, crec que és. Li enssenya la groga. 1 minut després el mateix jugador, fa una falta encara més dura i aquest cop no li enssenya res.... jejejeje curiós.

Bé, el Barça eliminat, el Madrid content que encara podrà salvar la temporada i encara que em sap greu perdre aquesta competició i una semi Madrid - Barça; AHIR EL BARÇA VA PERDRE LA COPA DEL REI, PERÒ VA GUANYAR LA CHAMPIONS..... una mica agoserat, però més que posssible  ;)

PErò bé, tot i que he fotut una mica de parrafada, volia extreure una cosa del partit d'ahir. És la següent i això va PELS NOSTRES JUGADORS. Jugadors del Barça, molts, els millors del mon, cobrant una pasta i es DEIXEN ELS OUS AL CAMP, lluiten cada pilota, cada jugada, TOT. Encomiable. Després veus els jugadors del Sabadell, alguns d'ells ínfims, cobrant menys i a 2a B rascant-se les pilotes. AIXÒ ÉS VERGONYÓS. Un exemple: Pot agradar o no pot agradar Marc Pérez, però el tio quan juga no para de córrer i lluita cada bola; perque trobem tan a faltar a Hammouch, tot i ser tècnicament justet  :icon_question: Perque hi fica OUS. Podria fer una llarga llista i dir noms dels jugadors del Sabadell que es passegen pel camp; no ho faré perque tothom sap qui son, però que vegin que si volen aspirar a alguna cosa a la seva vida i no jugar sempre a 2a B s'hi han d'esforçar. I això és com tot a la vida, QUI MES COLLONS I GANES HI FICA, ENCARA QUE UN ALTRE SIGUI MILLOR QUE TU, HI TENS MOLT MÉS A GUANYAR.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #32 el: 02 de Febrer de 2006, 19:07:17 pm »
Doncs jo et dono tota la raó BIRRI. No he dit res aqui del senyor Rodriguez Santiago perquè a la fi no serviria de res, ni li donarien per guanyada l'eliminatòria al barça perque jo em queixi. Però tothom ha de reconèixer (deixant de banda els colors de cadascú) és que ahir al Barça li van ROBAR l'eliminatòria.
1r) L'expulsió de Ronaldinho va ser més que exagerades, i per coses pitjors no s'han tret targetes a la lliga espanyola.
2n)Al lateral dret del Saragossa Ponzio se li va perdonar l'expulsió descaradament quan no feia ni un minut que havia vist la primera groga.
I a tot això, sumar-li les targetes que es va deixar pel camí

I per últim, per respondre al birrero, dir que per mi el veritable motor del Barça ahir va ser DECO. Im-pres-sio-nant

Salut!  ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 02 de Febrer de 2006, 19:09:56 pm »
L'arbitre, per cert, va tindre una actuacio lamentable ahir al camp nou, pero jo no diria k fos el determinant d'akesta eliminatoria.

L'àrbitre es va carregar el partit, però el Farça va estar molt justet. Deco desquiciat (professional?  :laugh:) , Oleguer irregular,  Giuli moltes ganes i molt correr i poc més, Iniesta inexistent, Rafa Márquez justet, Silvinho molt correr i poc cap, Edmilson regular... Els demés van ser els que van tirar del carro.

També dir que el gol manyo va ser de p..a potra, ja que el tio ho va tornar a intentar i li va anar a la segona graderia.

El 2-0 hauria sigut més just.
I si el Ronaldinho no l'expulsen, als aragonesos els cauen 5.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #34 el: 02 de Febrer de 2006, 19:11:46 pm »
Buenu Mutio, la champions dius, pero esk feia poc molts deien k la copa del rey, la lliga i la champions, veurem k passa al final, el k si es segur esk la lliga ja es vostra.

I jo penso el mateix k Pau, per mi el Deco va fer un gran partit, per mi el millor del partit.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 02 de Febrer de 2006, 19:13:40 pm »
I per últim, per respondre al birrero, dir que per mi el veritable motor del Barça ahir va ser DECO. Im-pres-sio-nant

Deco estava desquiciat.
Si jo hagues sigut l'àrbitre, li foto una groga perquè es calmés... o al final 2.
Vaig sentir clarament a la banda que li deia al línies 'cagontup..amadre, que c..o levantas'
Sort que el línier no va voler 'col-laborar' amb el del pito.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #36 el: 02 de Febrer de 2006, 19:14:03 pm »
L'arbitre, per cert, va tindre una actuacio lamentable ahir al camp nou, pero jo no diria k fos el determinant d'akesta eliminatoria.

L'àrbitre es va carregar el partit, però el Farça va estar molt justet. Deco desquiciat (professional?  :laugh:) , Oleguer irregular,  Giuli moltes ganes i molt correr i poc més, Iniesta inexistent, Rafa Márquez justet, Silvinho molt correr i poc cap, Edmilson regular... Els demés van ser els que van tirar del carro.

També dir que el gol manyo va ser de p..a potra, ja que el tio ho va tornar a intentar i li va anar a la segona graderia.

El 2-0 hauria sigut més just.
I si el Ronaldinho no l'expulsen, als aragonesos els cauen 5.

5 gols, tot son suposicions k mai se sap  ;D

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 02 de Febrer de 2006, 19:15:27 pm »

Deco estava desquiciat.
Si jo hagues sigut l'àrbitre, li foto una groga perquè es calmés... o al final 2.
Vaig sentir clarament a la banda que li deia al línies 'cagontup..amadre, que c..o levantas'
Sort que el línier no va voler 'col-laborar' amb el del pito.

La k s'hagues liat encara mes jajajaja