Autor Tema: PERNIA españa o argentina  (Llegit 1750 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
PERNIA españa o argentina
« el: 27 de Gener de 2006, 13:17:15 pm »
Yo pienso k ira con argentina., pero weno es normal de todas maneras no estaria mal para el mundial nO???? :anims

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: PERNIA españa o argentina
« Respondre #1 el: 27 de Gener de 2006, 13:31:17 pm »
Partint de la base que la selecció espanyola m'importa poc, diré que estic MOLT en contra del tema dels nacionalitzats.
Em sembla VERGONYÓS, tan al futbol com en d'altres esports, que puguin jugar tios que han nascut en un altre lloc amb la samarreta d'Espanya per exemple. Casos com Donato, Pizzi o Catanha, NO poden jugar amb una selecció que no és la seva.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #2 el: 27 de Gener de 2006, 16:52:39 pm »
Partint de la base que la selecció espanyola m'importa poc, diré que estic MOLT en contra del tema dels nacionalitzats.
Em sembla VERGONYÓS, tan al futbol com en d'altres esports, que puguin jugar tios que han nascut en un altre lloc amb la samarreta d'Espanya per exemple. Casos com Donato, Pizzi o Catanha, NO poden jugar amb una selecció que no és la seva.

diselo a francia.... sino fuera x los nacionalizados 8-).... io no stoi ni a favor ni en contra.. pero si los demas lo usan io kreo k nosotros tb lo tendriamos k acer.... Y kreo k pernia es un jugador muy justo... recordemos juega en el GETAFE.... nose un tio k con 28 nunca a sido ni visitado x su seleccionador ARGENTINA!!! NUNCA NUNCA NUNCA debe jugar con españa... un tio k no sirve para argentina jamas le debe servir a ESPANYA si keremos aspirar a algo... si keremos ir exar 4 ratos i pa casa... entonces k vaya pernia....

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 27 de Gener de 2006, 18:00:59 pm »
El caso de francia es distinto, ya q muchos jugadores son de las colonias francesas ;)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 27 de Gener de 2006, 20:56:09 pm »
karembeu per exemple no birri?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 27 de Gener de 2006, 20:58:41 pm »

diselo a francia.... sino fuera x los nacionalizados 8-).... io no stoi ni a favor ni en contra.. pero si los demas lo usan io kreo k nosotros tb lo tendriamos k acer.... Y kreo k pernia es un jugador muy justo... recordemos juega en el GETAFE.... nose un tio k con 28 nunca a sido ni visitado x su seleccionador ARGENTINA!!! NUNCA NUNCA NUNCA debe jugar con españa... un tio k no sirve para argentina jamas le debe servir a ESPANYA si keremos aspirar a algo... si keremos ir exar 4 ratos i pa casa... entonces k vaya pernia....

És a dir, no dic que no estigui d'acord en que Espanya ho fagi això de jugar amb nacionalitzats, sino NO estic d'acord que CAP selecció ho fagi i que hauria d'estar prohibit.
Us imagineu Espanya guanyant un mundial amb 11 tios brazilers a l'onze inicial  :icon_question: Seria lleig i humillant. 
NO ALS NACIONALITZATS  :no:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 28 de Gener de 2006, 11:18:13 am »

Per exemple ;) I per lo q diu el mutio... jo crec que el cas més greu és el d'italia de futbol sala, kina vergonya de selecció, deu meu! No crec que els italians estiguessin orgullosos de veure que més de la meitat dels jugadors fa un parell o 3 d'anys eren italo-brasilers (per no dir brasilo-italians)  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 28 de Gener de 2006, 12:11:29 pm »

:laugh: :laugh: :laugh: I el senyor Karembeu és de Nova Caledònia (Oceania) i a sobre independentista Canak.

Nova Caledònia és encara una colònia francesa, per això ha jugat amb la selecció francesa, no té res a veure amb Pernia, Senna o altres 'nacionalitzats' per conveniència (en molts esports i en molts països). Però aquest tema de nacionalitzacions econòmiques em dona pena, sigui aquí o a la Xina.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 28 de Gener de 2006, 12:30:50 pm »
zidane tampoc es frances, es d'argelia...

Perdona que et corregeixi.
Zinedine Zidane, és nascut a Marselha, França, fill d'inmigrants de la Kabilia (dins d'Argèlia, però amb idioma diferent a l'àrab).

Aquest no seria un cas d'aquests.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #9 el: 09 de Febrer de 2006, 11:47:33 am »
pernia crec que no anira a cap seleccio.Perque si fins els 28 anys no s'hanfixat amb ell pero wenu falta veure si aguantara tota la temporada am aket ritme.
pro ki sap potse si k anira  ???
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell