Avui he tingut una carnisseria a l'aquarium, una caçeria amb tota regla pero no hi ha hagut color...
Quin drama
... Portava uns 2 mesos criant 3 alevins de guppys en una paridera i avui habia decidit deixar-los anar amb els altres habitats... la veritat no es que fossin ja de gran tamany pero, despres de llegir en alguns forum que els petitons poden acabar patint "raquitisme" si els tems molt temps en paridora... doncs he pensat que ja era hora que s'independitzesin i busquessin el seu raconet existencial en el nou habitat... pero no.
Tinc 2 nous habitants, 2 escalars negres -peix angel- que son preciossos pero avui tambe he descobert que son un parell de ca*bro*nets pq han disfrutat de valent amb la caçeria que s'han muntat.
1 dels 3 pezqueñines que he allibertat (
pobres, es una forma de dir
), no ha durat ni 10 segons que ha estat el que ha tardat 1 dels escalars a veure'l. Dels altres dos, els mes grandets, doncs be... han durat una mica i tot i que no els hi cabien a la boca, ho han provat i despres de 5 minuts ja flotaven ambdos panxa enlaire per l'aquiarium... jorrrr
quin mal rotllo... tant temps dispensant-lis tanta atencio personalitzada pq m'els assessinesin amb 5 minuts... cullo... m'he desanimat coi...
Bueh... que hi farem... m'ho pendre com que es llei de vida
Ara, si no recordo malament, el que hi tinc a l'aquarium es:
18 neons cardenals
11 barbos cobrizos
6 neons xinos
6 guppys
4 gambas
3 coridores (2 albines)
2 black mollys
2 escalares
1 platty
Salut