Autor Tema: Aquariums de peixos tropicals  (Llegit 18410 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arlekinat5

• Visitant
Re: Aquariums de peixos tropicals
« Respondre #40 el: 13 de Setembre de 2006, 18:59:01 pm »
        ****  :'(

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #41 el: 13 de Setembre de 2006, 22:17:45 pm »
per lo que diu al manelinho els acuaris solen tenir tapat la part de d'alt gracies a unes fustes o trozod de plastic que encaixen amb el troz on va el fluorecent...

Si, si... aixo que diu el Resistencia es cert. La part de dalt te una tapa que es la que s'obre per donar-lis menjar o per passar-hi el salabret.

El problema dels suicidis que es tan alta a l'estiu pq, per culpa de la temperatura de l'aigua, lo primer que et recomanen es que obris la tapeta dels cataplins ja que el fluorescent fa bastanta calor i amb la tapa oberta abaixes aprox 1ºC la temperatura de l'aigua.

Avui que ja tinc la temperatura de l'agua a 25º i pico ja he tancat la tapa.

:angel:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #42 el: 17 de Setembre de 2006, 14:51:47 pm »
La colonia segueix creixent...

Despres de pasar ja les males epoques (estiu... calors...) per fer noves adquisicions, divendres no vaig poder aguantar-me mes i m'en vaig anar a comprar un parell. Com sempre, en vaig sortir amb mes del compte i vaig arribar a casa amb 12 companys de pis mes  ;D

Els nousvinguts son:

-Una parella (o 2 mascles...?) de Ciclits enenus de San Andres
-Una parella de guppys
-6 borratxos... per poder fer xupitos al pis i no tenir de beure sol, que es molt trist  :smart: Un fa el ***** i crec que aviat seran 5.
-2 ... vaja, per variar no recordo el nom... en direm "Y" i son llarguiruts tipus angula quasi i son un mix entre els que netejen la m**** de terra i els que netejen els vidres... osease, utilitaris 2x1  :laugh: ... la llastima es que ja nomes m'en queda un. L'altre va morir dissabte  :'(

Ah, i un altre alevi de black molly que porta uns quants dies rondant sense que de moment l'hagin localitzat... veurem si li dona temps de creixer: ja us vaig comentar que no vull posar mes parideres i apartir d'ara sobreviura el que hagi de sobreviure  :wacky:

Us torno a posar mes fotos... si els guebtims ni els x-mens es queixen aprofitarem ;)

:beer2

« Darrera modificació: 17 de Setembre de 2006, 21:21:33 pm per Sabadell Power »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #43 el: 17 de Setembre de 2006, 22:54:44 pm »
dons jo no ho volia dir pero he tingut una baixa a la peixera  :'(  ara nose si era el mutio o el panso pero va tenir un final molt digne per un peix,DESCANSI EN PAU!!! :disappointed:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Arlekinat5

• Visitant
« Respondre #44 el: 17 de Setembre de 2006, 23:02:36 pm »
jO CREC QUE ES EL MUTIO  :Hecho_polvo: Descanse en paz Posiblemente mutio

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #45 el: 14 de Febrer de 2007, 19:43:09 pm »
Ja se k fa temps k no es parla del tema, pro algu ens podria donar noticies de la peixera del power :icon_question:
 :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #46 el: 14 de Febrer de 2007, 23:19:02 pm »
Seguiran vius?  :mmmm
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #47 el: 15 de Febrer de 2007, 03:55:03 am »
Seguiran vius?  :mmmm
tot pot ser... finger xDDDD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #48 el: 24 de Febrer de 2007, 22:26:58 pm »
Hola companys...

No patiu per la meva colonia... tot va viento en popa  :botador

Com he anat fent fins ara, he anat substituint les baixes per noves altes tot i que sempre solen ser mes altes que baixes per la meva adiccio al shopping.

Be, anem al gra...

La colonia ha experimentat canvis i tinc varies novetats des de l'ultim parte  :llegir

Amb qui visc ara? doncs aquests son actualment:

• 15 neons cardenals
  • 5 neons borratxos
  • 5 barbos cereza
  • 5 coridores
  • 4 cebritas taronges
  • 4 barbos pentazona
  • 2 black mollys + cries
  • 2 neons xinos
  • 2 ciclits dorsigeris
  • 1 ciclit bandera
  • 1 tauro bala

Acabo de comprar els barbos pentazona i el tauro bala que son d'avui i 4 coridores i els 2 dorsigeris son de la setmana pasada.

A la parelleta de dorsigeris no els hi auguro molt bon futur pq el ciclit bandera els hi ha agafat mania i no els deixa sortir d'un raco i aquests es pasen tot els dies amagats. Diria que es moriran d'estres... ja us explicare si superen la situacio i s'hi adapten.

El ciclit bandera es un cas curios... fins fa poc tenia la parelleta i vaig aconseguir q posesin ous i tot. Els de la botiga em van comentar q es molt complicat aconseguir que posin ous... Un dia em van fer en directe, una sessio de cortejo digna de ser emesa pel National Geographics... que guapo tu... mitja hora fent balls de cortejo, fregant-se el llom i fent-se uns morreos de 2 o 3 minuts enganxats pels morros... vaja... que va ser una llastima que no ho graves  :paret

Us deixo unes fotos dels nous  :smart:

Salut!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 25 de Febrer de 2007, 12:15:47 pm »
A la parelleta de dorsigeris no els hi auguro molt bon futur pq el ciclit bandera els hi ha agafat mania i no els deixa sortir d'un raco i aquests es pasen tot els dies amagats. Diria que es moriran d'estres... ja us explicare si superen la situacio i s'hi adapten.

Avui cinema:

'Aquarium Bullying'
Melodrama

Emocionant pel-licula que tracta dels problemes d'adaptació d'una parella que s'han traslladat a una nova ciutat on acaben vivint en un piset i acaben tenint un veí que els acosa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #50 el: 23 de de 2007, 02:05:22 am »
Acabu de descobrir el post i li e parat mu e llegit tot. E plorat per ler baixes i e rigut amb les gambes saltarines i me emocionat amb escenes d'amor.

Interessant el mon dels aquaris.

Jo en tinc un (ara ta buit i al taster) vaig fer creixer 2 tortuges de florida (llavors encara no representaven cap amenaça per  ningu) en qüestió de 3 anys es van convertir en bichos que amb 2 filtes funcionant dia i nit aconseguiem tenir la peixera neta. es van fer enormes i les dues eren amenaces pels meus petits dits aleshores, "son carnivores"; el meu error va ser el seguent: el primer hivern vaig veure que hivernaven i jo vaig patir que es morissin de gana, doncs no sem va acodir res + que comprar un termoregulador i vaja si es van espavilar que en 3 anys van creixer com si fossin 6 any o +. La solució va ser de portar els 2 monstres al mercadillo de santa perpetua que hi havia un home amb una parada d'animalons amb peixos tortuges etc... que es va "frotar" les mans quan li vai comentar que si les volia... em va assegurar que les cuidaria mooolt bé.
Jo em vaig treure 2 pesos de sobre i netejar cada semana el recinte aquell que sem criaven papallones de humitat kuan feia 2 semanes que no netejava. Una experiencia que em va ensenya a no omplir mai mes un aquarium de aigua...
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #51 el: 03 de de 2008, 21:22:50 pm »
Bueno fa molt que no es diu res d'akest tema... com portes l'aquari? xD Jo tinc un aquari ara a la classe amb guppys i tot s'ha de dir... son una mica kbrns eh? S'ataken els uns als altres i el nombre de baixes ja comença a ser important... què he de fer pq no passi això? xD

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #52 el: 03 de de 2008, 21:36:46 pm »
mi novia tiene un aquario de tropicales tambien, y el viernes por la noche dos pezes parieron y ahora tiene como un sitio aparte pezecillos xikitillos unos 20 tendras o asi, esta guapo esto de los peces te los miras y te relajas bastante! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #53 el: 03 de de 2008, 21:40:07 pm »
Bueno fa molt que no es diu res d'akest tema... com portes l'aquari? xD Jo tinc un aquari ara a la classe amb guppys i tot s'ha de dir... son una mica kbrns eh? S'ataken els uns als altres i el nombre de baixes ja comença a ser important... què he de fer pq no passi això? xD

procura que mai els hi falti menjar i tingues un parell de famelles... et semblarà una tonteria però es posen de mala baba si van calens i no poden... jajajaja això és verídic, a mi el meu em va matar un parell de peixets, lie comprat una mosa i ben tranquil que està ara.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #54 el: 03 de de 2008, 21:57:33 pm »
No si tinc un mascle ara i san mort les dues femelles! Abans tenia 2 mascles i 4 femelles... un guppy els ha anat eliminant un a un! Jo ja ho he pensat que potser passava pq els faltava menjar pq gairebé sempre s'han mort en cap de setmana... això si, sempre els he trobat tots morts menys a 1 que o se l'han cruspit tot o se l'ha emportat un ovni...xD 100% tu debes decir la paridera... yo tengo un monton de guppys pekeños y algunos estaban dentro y otros fuera de ella y me han crecido mucho más los de fuera, por eso ya paso de ponerla...jeje

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #55 el: 04 de de 2008, 00:43:33 am »
No si tinc un mascle ara i san mort les dues femelles! Abans tenia 2 mascles i 4 femelles... un guppy els ha anat eliminant un a un! Jo ja ho he pensat que potser passava pq els faltava menjar pq gairebé sempre s'han mort en cap de setmana... això si, sempre els he trobat tots morts menys a 1 que o se l'han cruspit tot o se l'ha emportat un ovni...xD 100% tu debes decir la paridera... yo tengo un monton de guppys pekeños y algunos estaban dentro y otros fuera de ella y me han crecido mucho más los de fuera, por eso ya paso de ponerla...jeje

los primeros ke krecieron los tenia fuera y eran 5 i solo aguantaron 2 los demas se los merendaron los otros pezes, por eso a decidido poner la paridera esa pero se escapan los c******* son muy pekeños :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #56 el: 21 de Maig de 2009, 00:52:56 am »
Amb el permis del respectable, rescato aquest 'diari'.

Primer, espero que els acuaris dels amics Birri i 100% estiguin encara a ple rendiment... ja diran com ho tenen ;)

Despres d'un any i pico sense donar novetats passo a detallar-vos com esta el tema actualment i com a anat la cosa durant aquest temps.

La veritat es que hi tingut la peixera que ha fet pena, molta pena, durant aquest any i pico... Vaig tenir moltisssssssims problemes amb la qualitat de l'aigua ja que nomes feia de 'criar' un fang estrany que s'em empastifava pel vidre i em deixava les plantes i roques completament marrons... asqueros... fins que vaig poder, m'hi vaig gastar una pasta en liquits de collons i no hi va haver-hi manera d'arreglar-ho. Al mateix temps, per culpa d'estar un temps fora de casa, la menjadora automatica em va empastifar de menjar tot el terra de l'aquari, cosa que va fer pujar els nivells de nitrats (crec es aixo) una pila i que tampoc vaig poder estabilitzar per molt liquits que li fotes ni vaig poder arribar a 'aspirar' mai totes les restes de menjar que hi tenia...

El resultat d'aquest kaos va ser un degoteig de baixes constants i la impossibilitat d'integrar-hi nous companys de pis... i aixi un any pico...

Fins aquest dissabte passat!

Amb l'ajuda de la meva cunyada, decoradora i experta en aquaris, vem fer una renovacio i redecoracio total. La vem buidar tooooooota i despres d'una neteja a fons, la vem tornar a omplir. Es un canvi brutal. Crec que ni millor ni pitjor que l'anterior: diferent ;)

De tota la pila de peixos que tenia, nomes han sobreviscut:

• 1 barbo cobrizo
  • 2 borbos pentazona
  • 1 neo cardenal
  • 2 dorsigeris
  • 1 de nom desconegut, per variar.

Aquest finde no podre pq estare a Lleo, pero la setmana vinent que ja tindre l'aigua estabilitzada -vaig possar tota l'aigua nova (90L), 30% osmosis i 70% aixeta- anire a comprar-me uns companys nous de pis pq ens facin companyia. Ja us els presentare.

De moment, us adjunto unes fotillus pq veieu com ha quedat la cosa...

:beer2
« Darrera modificació: 21 de Maig de 2009, 13:40:05 pm per Sabadell Power »