Amb el permis del respectable, rescato aquest 'diari'.
Primer, espero que els acuaris dels amics Birri i 100% estiguin encara a ple rendiment... ja diran com ho tenen
Despres d'un any i pico sense donar novetats passo a detallar-vos com esta el tema actualment i com a anat la cosa durant aquest temps.
La veritat es que hi tingut la peixera que ha fet pena, molta pena, durant aquest any i pico... Vaig tenir moltisssssssims problemes amb la qualitat de l'aigua ja que nomes feia de 'criar' un fang estrany que s'em empastifava pel vidre i em deixava les plantes i roques completament marrons... asqueros... fins que vaig poder, m'hi vaig gastar una pasta en liquits de collons i no hi va haver-hi manera d'arreglar-ho. Al mateix temps, per culpa d'estar un temps fora de casa, la menjadora automatica em va empastifar de menjar tot el terra de l'aquari, cosa que va fer pujar els nivells de nitrats (crec es aixo) una pila i que tampoc vaig poder estabilitzar per molt liquits que li fotes ni vaig poder arribar a 'aspirar' mai totes les restes de menjar que hi tenia...
El resultat d'aquest kaos va ser un degoteig de baixes constants i la impossibilitat d'integrar-hi nous companys de pis... i aixi un any pico...
Fins aquest dissabte passat!
Amb l'ajuda de la meva cunyada, decoradora i experta en aquaris, vem fer una renovacio i redecoracio total. La vem buidar tooooooota i despres d'una neteja a fons, la vem tornar a omplir. Es un canvi brutal. Crec que ni millor ni pitjor que l'anterior: diferent
De tota la pila de peixos que tenia, nomes han sobreviscut:
- 1 barbo cobrizo
- 2 borbos pentazona
- 1 neo cardenal
- 2 dorsigeris
- 1 de nom desconegut, per variar.
Aquest finde no podre pq estare a Lleo, pero la setmana vinent que ja tindre l'aigua estabilitzada -vaig possar tota l'aigua nova (90L), 30% osmosis i 70% aixeta- anire a comprar-me uns companys nous de pis pq ens facin companyia. Ja us els presentare.
De moment, us adjunto unes fotillus pq veieu com ha quedat la cosa...