Autor Tema: Els jugadors també s'han de mentalitzar  (Llegit 1196 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
  • Gènere: Masculí
Els jugadors també s'han de mentalitzar
« el: 02 de Maig de 2005, 20:15:33 pm »
Si es juguen els 4 últims partits igual que la segona part amb la Grama, no en guanyarem ni un dels quatre, abans d'acabar el partit semblava que ja ho donaven per i****l.
 No sé com s'ho farà el Mora però ha de fer entendre als jugadors que els gols es marquen tirant a porteria i tots sabem que no tenim un "home gol" però si no s'intenta la piloteta no entra.
Estant en situació de descens amb les jornades que falten només, ja no es pot especular ni amb l'empat al camp del Alicant, S'HAN DE GUANYAR.
Sr. Mora possis "manos a la obra", inventis alguna cosa, però l'any que ve volem veure un Sabadell-Terrassa.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
Re: Els jugadors també s'han de mentalitzar
« Respondre #1 el: 02 de Maig de 2005, 22:13:52 pm »
Estic totalment d'acord amb tu "Visi". Atès que no tenim cap home-gol autèntic, s'ha de xutar més sovint i amb més mala llet a porteria (deixant totalment de banda les "mariconades"), perque si no, ho tenim clar. Ara més que mai, s'ha de ser incisiu i pràctic, doncs queden només 4 partits que equivalen a 4 autèntiques finals.

Contra la Grama, el Sabadell va jugar amb "xispa", però em va semblar que no tanta com contra l'Espanyol B i el Barça B, almenys a mi i no només a mi, em va donar una mica aquesta sensació.

Sens dubte, empatar o guanyar al camp del líder Alacant (amb els objectius cumplits), seria un gran cop d'efecte en positiu.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Els jugadors també s'han de mentalitzar
« Respondre #2 el: 02 de Maig de 2005, 23:04:16 pm »
Anys enrere el Racing tenia un psicoleg a l'equip i recordo que aquella temporada els i va anar força be... Nosaltres estem mal acostumats, els jugadors fa masses anys que per aquestes alçades estan desmotivats, es massa car un pallu d'aquest??

(Ara no se si volia dir un psicoleg o un psiquiatra  :tongue3:, em fotu uns lius amb aquests 2... espero que menteneu i que no em mal interpeteu)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!