Autor Tema: la mejor aficion  (Llegit 683 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
la mejor aficion
« el: 30 de Gener de 2006, 10:53:42 am »
Sin duda somos la mejor aficion. Con la rasca que hacia hoy y la pinta de que lloviera y en la posicion que estamos todavia estaba la grada con bastante color. En otras aficiones hay 4 gatos, incluso estando mejor que nosotros. Sin duda lo mejor del partido es la aficion. Solo un pero; que algunos se vayan antes de que acabe el partido.

Saludos a la mejor aficion.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: la mejor aficion
« Respondre #1 el: 30 de Gener de 2006, 11:37:03 am »
Tot i que jo sempre em quedo fins al final, ahir era per fotre el camp. Jo gairabé no vaig celebrar el gol, i com jo més gent que tenia pel voltant.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 30 de Gener de 2006, 11:43:01 am »
jo tampoc vaig celebrar el gol i per cert jo la pregunta la faria en el terme la millor afiçio o els mes tontos?
el que passa aqui passa a cadis castello hercules per exemple i els mercenaris aquests no surten del camp pero aqui visca la pepa i ja guanyarem la setmana que be i aixi setmana rere setmana mes aprop de tercera divisio

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 30 de Gener de 2006, 12:13:44 pm »
Jo sí que vaig celebrar el gol, peró sense a´quell éxtasi q t'envaeix normalment. La gent q va marxar ni el va veure... :tongue3:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #4 el: 30 de Gener de 2006, 12:52:31 pm »
El que esta clar és que som uns perdonavides, emparant-nos amn que l´únic que ens queda és està al costat dels jugadors per fer pinya.
Però si veient l´actitud de la majoria, és veu clarament que passen de tot, alguns ja deuen estar pensant on els colocaran la temporada vinent.