Autor Tema: vergonya  (Llegit 1488 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
vergonya
« el: 29 de Gener de 2006, 21:10:10 pm »
pues eso vergonya us hauria de donar  abandonar la creu alta abanç de temps al minut 40 de partit cuasi tota la general a pirat del partit  ke ja sen anababa vaja tela i vosaltres dieu ke sou la millor afiçio del mon en fin... per lo demes el sabadell no juga gens be pero no nomes del partit  de avui ja fa temps pero bueno es lo ke hay forza sabadell i malgrat os molesti forza hooligans valles.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: vergonya
« Respondre #1 el: 29 de Gener de 2006, 21:13:37 pm »
Eeeeeeeeeeeeeeeeeee ps :icon_exclaim:

Jo no he marxat fins que el platanitu ha pitat.
He vist el gol del Marc, i a part d'aplaudir m'he cagat en la mare d'alguns que estaven arrastrant la samarreta  :bandera per la gespa.

Això si, anant 1-2 no entenc com la gent marxa abans d'hora. Cansament? Cabreig? Jo estic cansat i cabrejat, però almenys em quedo, per pitar-los o per aplaudir si haguessin remontat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #2 el: 29 de Gener de 2006, 21:21:35 pm »
s esta acabant la ilusio i la paciencia dels arlequinats, i aquest fet es una proba. Quan tindrem un mes maco??

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 29 de Gener de 2006, 22:29:51 pm »
***************!!! acaso sabes tu quien se ha ido? a caso quieres decir con esas palabras que eres mejor aficionado que los demás? hazte un favor i nop escribas cosas gratuitamente. la gente que se ha ido lo ha hecho por que tiene todo el derecho a hacerlo i los que nos hemos quedado tambien hemos sentido verguenza, pero del equipo que tenemos!!!!
« Darrera modificació: 30 de Gener de 2006, 21:46:38 pm per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 29 de Gener de 2006, 22:55:20 pm »
claro k si nen!! si emos exo un partido de m*****, y no subia nadie, y un partido de pena. yo no me e ido, pero esk era para irse. Wno de exo el segundo gol ni lo e aplaudido

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #5 el: 29 de Gener de 2006, 23:07:49 pm »
En akest aspecte no stic d'acord amb el meu company d grada...Stic massa en calent , diria massa disverats sobre l'ekip , po b , jo seria partidari de mesures més drastikes contra la plantilla , mes ke res per evitar una presa d pel kom la ke ens stan fent , po b , ningú fa massa cas....ke i farem , som el sababell!!! apachegurar i callar...VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 30 de Gener de 2006, 03:02:28 am »
No por irte antes ya eres menos del sabadell, me parece lamentable lo k estas diciendo. A mi poco me ha faltado irme antes, pero esk ya no aguantaba ver jugar de pena el sabadell, me sienta fatal como supongo k a todos k unos jugadores k llevan nuestros colores esten andando por el campo! Y el segundo gol lo he visto, pero ni me molestado en celebrarlo... :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #7 el: 30 de Gener de 2006, 10:14:45 am »
Pues yo silo he celebrdo y ademas ya no me he sentado los minutos restantes creyendo todavia en el milagro de la remontada.  :bigcry: Aunque no ha podido ser.
La verdad es que algunos iban andando por el campo como si fuesemos ganando, es una pena.
« Darrera modificació: 30 de Gener de 2006, 10:49:26 am per mariokey »

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #8 el: 30 de Gener de 2006, 10:26:50 am »
cadascu pot veure les coses com vulgui. i no cal dir que es un "*******"perquev aki ******* hi han molts, el joan deu estar  en calent i no te mes importanci pero yo a partir d'ara animare cuan es mereixin que els animi, pero aquests tius , els jugadors els fa falta un altra tipus de motivacio, que es la quiexa i la discorformitad a veure si sesperoren i el gallo perque no es un gallo es una gallina
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 30 de Gener de 2006, 11:13:14 am »
mira mark un pot fer el que cregui convenient, xiular, cridar no fer res o MARTXAR DEL CAMP per aixo paga una entrada pero a mi ningu em diu que li faig vergonya per que he martxat abans de temps (ojo , que jo no he martxat) per molt calent que un estigui no pot dir aixo, la aficio del sabadell a demostrat moltes vegades que es una de las millors d´espanya i la millor de segona B de sobras osigui que mes val que miri el que escriu aquest senyor per molt calent que estigui.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #10 el: 30 de Gener de 2006, 11:32:35 am »
ok tentenc
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #11 el: 30 de Gener de 2006, 14:39:30 pm »
Doncs molt bé, a uns no els hi agrada alguns càntics de la nostra penya i a alguns ens pot molestar que la gent s'en vagi abans d'acabar. Segur que si anessin al cine es quedarien fins al final de la peli encara que no els acabi d'agradar....
És una opinió més i cadascú ho mira a la seva manera.
Honor al Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 30 de Gener de 2006, 18:01:33 pm »
Doncs molt bé, a uns no els hi agrada alguns càntics de la nostra penya i a alguns ens pot molestar que la gent s'en vagi abans d'acabar.

Exacte, per a gustos, els colors :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...