Jo estic totalment conençut que ens salvarem. I dic això perquè sempre en les situacions límit és quan millor juguem. Estic 100% convençut que guanyem a Alacant, sivoleu us dic el marcador i tot que serà de 1 a 2
-una mica xulo jo també-
però guanyarem al líder perque ficaran més collons k ells k ja estan classificats. Com k després d'aquest partit tindrem 42 punts, ens jugarem i molt contra el Vila-joiosa, que amb tots els meus respectes considero una banda i els guanyarem, per tan ja seran 45, a badalona no se pas, però molt em sembla k ens donaran per detroit i perdrem. Per acabar per mi contra una altra banda k guanyarem per acabar la liga amb 48 punts. Impossible de baixar.
Bé, això de bandas ho dic en to respectuós i dient k ni molt menys son superiors a nosaltres, sinó penso k bastan inferiors.
Ara, també penso que si juguem kom molts minuts d'avui k semblava més aviat un partit de pretemporada per la poca intensitat d'algun jugador nostre doncs no farem res.
I avui un cop més m'han tornat a demostrar k jugadors com Guerra o Polanco no poden jugar. K fiquin és collons home k surten de la banqueta i encara caminen!! Aquests ni convocats hostia!!
Bueno, tan me fot qui jugui, però sóc dels que pensa k ens salvarem patint, pero ho aconseguirem. La presió ens va bé a nosaltres. Per cert el Peralta quedarà per sota nostre segur i la setmana vinent hi ha 2 partits entre equips de la zona baixa. Interessant...