Autor Tema: Urko i Marc Pérez titulars!  (Llegit 7128 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Urko i Marc Pérez titulars!
« el: 29 de Gener de 2006, 20:00:09 pm »
Este chaval es bastante inseguro por no decir un petardazo.
Vaya 2 cantadas que ha hecho,  >:( sobre todo el segundo que iba fuera y encima cuando mas estabamos agoviando al peralta. En definitiva que vuelva ramon aunque sea con muletas.
Saludos.

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Urko i Marc Pérez titulars!
« Respondre #1 el: 29 de Gener de 2006, 20:04:51 pm »
El partit d'avui ha estat lamentable i només el gran gol d'esperó de Marc Pérez (a pase de Juanma Cruz) ha pogut salvar els mobles. L'actitud que es va veure davant la Gramenet ha estat un miratge i les coses pinten molt malament.
El De Miguel està clar que està en un mal moment i no pot continuar jugant, dóna una gran inseguretat a l'equip i avui els dos gols han estat cagades garrafals seves. Ja que vam fitxar l'Urko li hauriem de donar una oportunitat.
I Marc Pérez crec que aporta una actitud molt més bona que el Gallo i l'Orife i hauria de jugar de titular.
I espero que la mocadorada i xiulada els serveixi de toc d'atenció, i que la paciència de l'afició arriba a un cert punt.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Urko i Marc Pérez titulars!
« Respondre #2 el: 29 de Gener de 2006, 20:14:42 pm »
jo no tinc esperanza amb l'urzo la veritat jo nomes dic....
QUE TORNI RAMON I AVIAT!!!! :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #3 el: 29 de Gener de 2006, 20:15:09 pm »
Doncs a mi l'Urko encara em dona mes inseguretat que el De Miguel, el dia del Baracaldo no em va agradar gens, però es el que tenim.
S'havia d'haver fitxat, al mercat d'hivern,  aquell porter del Leonesa que sembla ser que ja el teniam fitxat i a última hora encara no sé que va passar, que se'n va anar tot a fer punyetes.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 29 de Gener de 2006, 20:16:14 pm »
en lo de diego... puedo star + o - deacuerdo.. a estado 6 partidos inbatido... asi k seguridad dará... lo k la a cagado muxo oi... pero 1 error lo tiene cualkiera.
Para mi lo mejor del partido a sido la expulsion de gallo, i la titularidad de orife el domingo k viene.
Marc Perez a jugado bien, a exo un GRAN gol... pero a KIEN KITAS PARA PONERLO??? esa es la clave....
Ivan Diaz no tendria k ser canviado cada partido el 1º.... es el UNIKO con una idea de futbol k no sea pelotazo... i a sido kitarlo a él i perder el peligro k kreabamos en la 2º parte... en la 1º parte solo emos tirado balones altos... Ivan es un jugador de dar pases rasos no altos... i en los primeros 20 minutos de la 2º parte (los unikos k emos exo algo de peligro...)  Ivan a sido el mejor asta k lo an canviado i nos an welto a dominar....
Sergio Iglesias!!! es lo peor tio!!!! es LO PEOR!!!!!! me **** en todo... es MALISIMOOOO!!! a exo un GRAN pase en profundidad... pero despues no a dado un p*** pase bien, no a recuperado un p*** balon i no a corrido para atras una **** vez... es MALISIMO!!! PARA MI (opinion personal...) es el máximo culpable de k el ekipo este donde esta.... EL CERVELL DEL EKIP???? kin cervell??? po mare de Deu.... ho sento po eske colma la meva paciencia....
Anims ekip... a wanyar a Alfaro...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 29 de Gener de 2006, 20:20:07 pm »
S'havia d'haver fitxat, al mercat d'hivern,  aquell porter del Leonesa que sembla ser que ja el teniam fitxat i a última hora encara no sé que va passar, que se'n va anar tot a fer punyetes.
Va demanar més pasta ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 29 de Gener de 2006, 20:20:57 pm »
-El que no podem seguir sortint a casa amb un 4-5-1.
-El Gallo no m'agrada gaire, però sol a dalt, tampoc pot fer gaire més.
-No sé com és l'Urko, però per mi, el De Miguel ja pot agafar les maletes i que vagi a passar fred a Sòria.
-El Pablo Sanz ja té una edat excessiva per fer de central. Al mig del camp, encara, però a la defensa, no, siusplau.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Vaya cantadas de De miguel
« Respondre #7 el: 29 de Gener de 2006, 20:22:47 pm »
Això és cante i no lo de Camarón de la Isla :icon_exclaim:

Que la vengan a ver,
que la vengan a ver,
esto no és un portero...
és una lola de cabaret :icon_exclaim:

(copiright d'alguna penya que no és nostre).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 29 de Gener de 2006, 20:25:21 pm »
El que no podem fer és tenir només 2 davanters centre a la plantilla i demanar que surtin tots 2 de titulars. Necessitem algun recanvi més.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 29 de Gener de 2006, 20:27:19 pm »
No se puede decir ace 1 semana Diego es un buen portero, esta imbatido se ha vuelto seguro, y k x un partido ya lo echemos.

animos DIEGO :cheer :cheer :cheer

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #10 el: 29 de Gener de 2006, 20:27:33 pm »
JO provaria am el marc perez a dal en el proxim partit dun xut 1 gol.
I a la porteria de migel avui a fet unes kantades mol grosses jo tmbe provaria 1 rekanvi am l urko!

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #11 el: 29 de Gener de 2006, 20:31:00 pm »
Yo como ya e dicho en otro post si probaria con Urko y Marc Perez,contestando a Adriancito yo pondria a Marc quitando a Ivan q cada partido q veo,mas me decepciona,es lamentable lo d este chaval.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #12 el: 29 de Gener de 2006, 20:39:07 pm »
Por cierto, lo que encuentro lamentable es que la gente aplauda cuando espulsan a un jugador de tu equipo y le de las gracias al arbitro por la espulsion. Lo unico positivo del partido es que aun no ganando un partido desde hace semanas todavia estemos al borde de la salvacion momentanea. Por lo que veo los demas son tambien bastante malos, a la que mejoremos un poquito salimos seguro.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #13 el: 29 de Gener de 2006, 20:42:12 pm »
Doncs avui ha estat un dels dies que mes vergonya he passat a la NCA he vist com un equipet com es el Peralta que arribava el mateix dia ens ha fet un bany, pero un bany que ens hem quedat flipant tots, a sobre quan hem aconseguit l'empat diego s'ha menjat el segon gol pfff de veritat quina vergonya de dia si ho se no vinc!
Quin fastic mare meva cada any igual ja podem tindre 30 millons d'€ de pressupost com 600.000 euros que res de res, fem pena! i avui el ridicul!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 29 de Gener de 2006, 20:42:24 pm »
Sinceramente, lo unico weno del partido de oy la expulsion de Gallo... :( Se a autoexpulsado... la semana que viene orife Y/O M.Perez :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #15 el: 29 de Gener de 2006, 20:47:09 pm »
en lo de diego... puedo star + o - deacuerdo.. a estado 6 partidos inbatido... asi k seguridad dará... lo k la a cagado muxo oi... pero 1 error lo tiene cualkiera.
Para mi lo mejor del partido a sido la expulsion de gallo, i la titularidad de orife el domingo k viene.
Marc Perez a jugado bien, a exo un GRAN gol... pero a KIEN KITAS PARA PONERLO??? esa es la clave....
Ivan Diaz no tendria k ser canviado cada partido el 1º.... es el UNIKO con una idea de futbol k no sea pelotazo... i a sido kitarlo a él i perder el peligro k kreabamos en la 2º parte... en la 1º parte solo emos tirado balones altos... Ivan es un jugador de dar pases rasos no altos... i en los primeros 20 minutos de la 2º parte (los unikos k emos exo algo de peligro...)  Ivan a sido el mejor asta k lo an canviado i nos an welto a dominar....
Sergio Iglesias!!! es lo peor tio!!!! es LO PEOR!!!!!! me **** en todo... es MALISIMOOOO!!! a exo un GRAN pase en profundidad... pero despues no a dado un p*** pase bien, no a recuperado un p*** balon i no a corrido para atras una p*** vez... es MALISIMO!!! PARA MI (opinion personal...) es el máximo culpable de k el ekipo este donde esta.... EL CERVELL DEL EKIP???? kin cervell??? po mare de Deu.... ho sento po eske colma la meva paciencia....
Ahora ya no es mark perez el peor... ?? claro, claro..

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 29 de Gener de 2006, 20:47:22 pm »
Sinceramente, lo unico weno del partido de oy la expulsion de Gallo... :( Se a autoexpulsado... la semana que viene orife Y/O M.Perez :ok

Cudis company no ens podem alegrar d'una expulsió d'un dels 2 davanters que tenim per molt petardo que sigui..... el teu pessimisme em preocupa bastant, ja que sempre e pensat

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #17 el: 29 de Gener de 2006, 20:52:35 pm »

Cudis company no ens podem alegrar d'una expulsió d'un dels 2 davanters que tenim per molt petardo que sigui..... el teu pessimisme em preocupa bastant, ja que sempre e pensat

Jo de pesimista no ho e estat mai, pero no acabo d'entendre a aquest Gallo... i la inmerescuda continuitat que te. Jo no m'alegro de les expulsions nostres (en tenim per donar i vendre) pero jo, personalment, si em de trobar algo positiu x petit que sigui, es aquesta :beer2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 29 de Gener de 2006, 20:53:22 pm »
Cudis company no ens podem alegrar d'una expulsió d'un dels 2 davanters que tenim per molt petardo que sigui..... el teu pessimisme em preocupa bastant, ja que sempre e pensat que del forum eres dels més optimistes...... o vec tot tan negre.....    :-[

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #19 el: 29 de Gener de 2006, 20:54:45 pm »
Sergio Iglesias!!! es lo peor tio!!!! es LO PEOR!!!!!! me **** en todo... es MALISIMOOOO!!! a exo un GRAN pase en profundidad... pero despues no a dado un p*** pase bien, no a recuperado un p*** balon i no a corrido para atras una p*** vez... es MALISIMO!!! PARA MI (opinion personal...) es el máximo culpable de k el ekipo este donde esta.... EL CERVELL DEL EKIP???? kin cervell??? po mare de Deu.... ho sento po eske colma la meva paciencia....
Ahora ya no es mark perez el peor... ?? claro, claro..

a metido un buen gol, sigue sin gustarme a mi personalmente, pero el xabal no a tenido las oportunidades k otros. Así k el peor no puede ser y él no puede tener la culpa de los males del ekipo. El k tiene la culpa es Sergio Iglesias.... NO puedo decir k marc perez tubiera culpa de algo si juega 5 minutos x partido.... no puede tener culpa... Yo siempre e sido critiko con Marc, xq no lo veo bueno para el ekipo, pero el gol de hoy a sido un gran gol, kuando ace algo bien tb se lo reconozco... y si jugara con la intensidad i profundida de los 10 ultimos minutos de hoy todos los partidos seria titular sin duda! RECUERDO jugamos con 1 diestro SIEMPRE en la zurda... osea k si el lo iciera bien tendria sitio en el ekipo!!!