Company Vicenç, estic d'acord en algunes parts que exposes pero en altres no tant. Primerament estic d'acord en que no es pot penjar al porter pels 2 errors d'ahir, per mi l'error del 2º gol no va estar en la cantada de Diego, l'error va ser que tot el partit vem estar tirant pilotades cap endevant i TOTES TOTES eren pel Peralta, x una qüestió ben sencilla, Ivan, Juanma i Cañadas no arriben al 1.80m, cuan el 7 del Peralta feia 1.90 llargs... i tots els demes del Peralta del 1.80 no baixaben, x tant pilotada llarga=pilota perduda, com s'inicia la jugada del 2º gol?
U endevineu?
Pilotada llarga!!!! molt bè!!!!!, pilotada llarga= pilota perduda, pilota perduda = a cotraatac, cotraatac = Sergio Iglesias baixa caminant = a gol.... Diego sel va menjar, SI, pero no es tota la culpa seva.... fa 3 setmanes era un nou Almunia i avui es un nou Carulla... no pot ser...
Tambè estic d'acord en que Pablo Sanz de totes totes no podia jugar ahir de central, ho habia de fer Desserne, per 2 motius: 1- El camp estava superpesat i am la SUPERTENDENCIA a lesionarse del Pablo Sanz, era un risc innecesari, 2- Si ni cuan els jugadors titulars no estan, juga un altre tiu reconvertit en central, kin es el missatge k envies al pobre Desserne?
A part d'això, x a mi Pablo jugant al mig del camp de recuperador de pilotes i pase facil ( ya fa algo mes kel Sergio Iglesias) em sembla totalment valid per aquest equip. Per mi el doble pivot tindria k ser Xavi Muñoz - Medina o Pablo Sanz - Xavi Muñoz.
El tema del dabanter.... akesta directiva pot ser vritat k no tinguin un duru... pero collons no van vindre aki i sen van endur el Madrigal?
algo de calers dexarien... i sino van dexar pos fem-ho nosaltres tambè... un dabanter am ki no compti algun ekip k vingui..... al menos k li faci la competencia al aburgesat del Gallo... Ya que MAI donaran l'oportunitat a l'Orife de ser titular doncs k portin algu k se la pugui guanyar.
Yo ho sento, cada cop k vaig a la Nova Creu Alta sorto indignat, enfadat i malhostiat.... m'indigna primer de tot arribar i escoltar " el cervell del ekip SERGIOOOOO IGLESIAAAAAS".... m'indigna xq sé el k ve despres... recital de pases endarrera, i pases perduts, de pilotas no lluitades, i de relentitzacions del ataks del Sabadell. El penultim partit a casa vaig comptar les pilotes k perdia... y en van sortir al voltant de 20, el cervell del ekip te un problema, perdre 20 pilotes no es normal. Despres escolto declaracions com la del JuanMa cruz al arlekinat dient k Sergio Iglesias es el migcentre k voldria tenir TOTS ELS EKIPS DE 2ºB!!! Pos yo sel canviaba al Peralta pel seu 7 a pelo.... i si feia falta li pagaba.... io crec k el GRAN PROBLEMA (falta de gol dels dabanters a part) ve donat per aquest home, no musega, no roba una pilota (ahir en concret va robar una en 90 minuts), no fa un pase en condicions, no lluita, no+ agafa pilotes al peu, no regatega, no fa un canvi d'horientació a no ser kel destinatari sigui el nostre lateral... al extrem ni un!!!! nose io m'indigna veurel jugar, us ho prometo... io nose k coi de temporada faria al figueres o al Cadis... pero io veig k el gran problema del sabadell esta aki, al mig del camp... no seria mes logic donarli minuts ara al Xavi Muñoz?
nose... potser ja ens em tornats tots bojos i jo no entenc de futbol pero es indiganant veure axo....
Per acabar, donar una nota positiva, l'intensitat i el gol de Marc Perez, si juges am akst encert i aksta intensitat els 90 minuts tindria k ser titular!!!
Visca el C.E Sabadell.