Autor Tema: GUANYAR O DESCENS  (Llegit 3281 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: GUANYAR O DESCENS
« Respondre #20 el: 29 de Gener de 2006, 22:40:15 pm »
Estem a tercera senyors, agradi o no. Som com el Valladolid, molts anys jugant amb el descens, i al final... PUM  :icon_exclaim:

Osti com o saps.........cada any tontejant amb el descens que al final caurem.... i en part si vols que et digui la veritat potser millor, estic fart de veure l'equip aprop del descens durant temporades i temporades, potser millor que baixessim i fessim un pensament de que serà d'aquest equip, perque ens estem estancant en una dinàmica d'equip mediocre de segona b, patidor, facilón i ridicul de segona B.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 30 de Gener de 2006, 02:39:55 am »
Estem a tercera senyors, agradi o no. Som com el Valladolid, molts anys jugant amb el descens, i al final... PUM  :icon_exclaim:

Osti com o saps.........cada any tontejant amb el descens que al final caurem.... i en part si vols que et digui la veritat potser millor, estic fart de veure l'equip aprop del descens durant temporades i temporades, potser millor que baixessim i fessim un pensament de que serà d'aquest equip, perque ens estem estancant en una dinàmica d'equip mediocre de segona b, patidor, facilón i ridicul de segona B.

Millor baixar? Ficar-nos en un altre pou? mare meva, llavors si k no apareixem per segona A mai de la vida... Esperem k aguanti akesta categoria, pk encara fariem tambe el ridicul a tercera y seria mes vergonyos... I la temporada k vam baixar a tercera vem kedar liders pk vam tindre la sort de tenir una bona cantera k sino ja veuriem. Mireu el sant andreu per exemple, el k li ha costat sortir de tercera...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
DESCENS
« Respondre #22 el: 30 de Gener de 2006, 08:19:15 am »
descens, jo veig descens.

Això no ho salva ni Déu. A l' equip li costa molt de guanyar els tres punts inclòs amb equips molt dolents com el d' ahir. A més, hem de sumar que el Saragossa B s' està despertant i el Peralta està en ratxa. Tal i com va la cosa, si diumenge que ve es perd a Alfaro comencem a tenir un peu a tercera ja que, com sempre passa a segona B, la segona volta els d' abaix s' acosten als de amunt (la classificació es contrau).

Aquest efecte passa per que els de sota milloren en la segona volta, cosa que no fem. Portem molt de temps sense guanyar dos partits seguits i amb el que es veu, més que en estarem. Portem dos mesos sense guanyar un partit de lliga -de que c*** serveix sis partits amb la porteria a zero?- i portem onze mesos sense guanyar a fora en la lliga. Com collons, i amb aquets números, no em de baixar de categoria??

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #23 el: 30 de Gener de 2006, 10:05:48 am »
para femy jos y kitanosky(gran jugador fue) lo que estais diciendo vosotros , que seria mejor bajar etc lo dije yo la temporada pasada y un poco mas y me echan de sabadell damos lastima nos arrastramos por los campos es inaguantable e inaceptable esta situacionosea que mejor seria partir de cero el proximo año y dios nos vendiga pues me parece que aquellas tardes de domingo y buen futbol se acabaron un saludo y visca el sabadell :wacky:
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #24 el: 30 de Gener de 2006, 10:25:48 am »
Yo creo que el partido contra la grama fue un buen partido y no nos arrastremos por el campo, solo hubo la mala suerte de que gallo no metiera ni una.

descens, jo veig descens.

Això no ho salva ni Déu. A l' equip li costa molt de guanyar els tres punts inclòs amb equips molt dolents com el d' ahir. A més, hem de sumar que el Saragossa B s' està despertant i el Peralta està en ratxa. Tal i com va la cosa, si diumenge que ve es perd a Alfaro comencem a tenir un peu a tercera ja que, com sempre passa a segona B, la segona volta els d' abaix s' acosten als de amunt (la classificació es contrau).

Aquest efecte passa per que els de sota milloren en la segona volta, cosa que no fem. Portem molt de temps sense guanyar dos partits seguits i amb el que es veu, més que en estarem. Portem dos mesos sense guanyar un partit de lliga -de que c*** serveix sis partits amb la porteria a zero?- i portem onze mesos sense guanyar a fora en la lliga. Com collons, i amb aquets números, no em de baixar de categoria??

Como dices aqui arriba, con lo mal que estamos y todavia estamos cerca de la salvacion, eso me da un poco de esperanza y pensar que a la que mejoremos un poco como contra la grama saldremos sin problemas de abajo.