Autor Tema: La tactica del CES vs GRAMA...  (Llegit 1197 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
La tactica del CES vs GRAMA...
« el: 01 de Maig de 2005, 21:09:30 pm »
Tot i que des d'abans del partit, em podia inmaginar com aniria el partit... un cop vist, crec que el Mora s'ha equivocat de totes totes... L'exces de conservadurisme no ha funcionat avui.

M'intento explicar...

Esta clar que el que anem a buscar en cada partit es l'error del contrari, un contracop... la victoria clara no es pot anar a buscar amb un sol davanter com avui.

Crec que el Mora ha fet el mateix error avui que el dia que vem quedar fora del play-off d'ascens: L'exces de zel amb el 0-0 i a esperar un error del contrari, que ni amb l'ourense ni avui amb la grama s'ha produit.

No se... crec que aquesta tactica podria ser fins a cert punt genial en els partits de fora pero... a casa?? Els porters contraris no renten ni la roba despres del partit pq no s'han tingut d'estirar per terra ni un sol cop... que no xutem, vaja! Com volem guanyar? Un contracop del Juanma? ARa ja el vigilen 3 defenses... poques vegades podra sorprendre a les defenses...

Potser si que podreu dir-me que amb conservaduris-me a tenim 1 punt mes i que si haguessim sortit a l'atake potser podriem haver perdut... pero i si el guanyem, on estariem?

Aquesta tactica del sumar encara que sigui punt a punt potser podria servir a 10 jornades del final, pero crec que avui es tenia de sortir a guanyar i perdoneu pero encara q el mister ho digui per la radio -que sortia a guanyar-, amb el plantejament que ha fet no m'ho puc creure.

:wacky:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005