Autor Tema: FALTA UN MES PEL DERBI ( 5-M)  (Llegit 2955 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
FALTA UN MES PEL DERBI ( 5-M)
« el: 30 de Gener de 2006, 22:48:38 pm »
Bé, avui miraba els partits que ens venen i e vist que s'ens acosta a gran velocitat el derbi i la nostra tornada a l'Olimpic.
No se en quina situació estarà l'equip ni amb quins anims trepitjarem aquella quadra bruta pero espero que la gent com en anys anteriors s'animi anar a Terrassa estiguem com estiguem.
Des d'aqui i a falta d'un mes preguntar qui vindrà el dia del derbi a animar a l'equip?¿?¿?¿'

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: FALTA UN MES PEL DERBI ( 5-M)
« Respondre #1 el: 30 de Gener de 2006, 22:56:24 pm »
a mi magradaria molt anar-hi! pero falta molt per confrimar-lo a mes tal i com va el sabadell que no guanyem a casa a fora....i no soportaria veure akella gent riense de nosaltres... :-[ :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #2 el: 30 de Gener de 2006, 23:04:08 pm »
i aquest pas faran de villajoyosa i ens en cardaran cinc, cagun la p***! :veryangry: :veryangry: :-[

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 30 de Gener de 2006, 23:25:10 pm »
Si d'alguna cosa n'estic convençut aquest any és de que a l'Olímpic sortirem amb punts ( i no precisament al cap), del contrari els que sortiran apedregats de Terrassa seran els nostres jugadors com ens facin el lleig de perdre i ridiculitzar-nos en aquella quadra de tosinos.... vamos que allà a guanyar fijo.

EL GOL SUR TORNARA A SER ARLEQUINAT UN ANY MÉS A L'OLIMPIC!!! i ple de banderes blanquiblaves  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #4 el: 30 de Gener de 2006, 23:32:38 pm »
el primer partit que guanyarem a fora sera a Terrassa i allà començarà la remontada

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 30 de Gener de 2006, 23:40:41 pm »
el primer partit que guanyarem a fora sera a Terrassa i allà començarà la remontada

jeje ho anava a dir jo pero no me atrevit a dir-ho perque no em contestessin que si que tardarem a guanyar un partit a fora.....pero es molt provable que el primer partit que guanyem fora sigui a l'Olimpic, aquell partit motiva al pitjor dels pitjors equips..... no se com acabara la temporada ni si potser estarem en descens en aquella jornada pero espero disfrutar molt aquell dia!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 31 de Gener de 2006, 11:26:06 am »
Jo no hi penso faltar. Això sí, no siguem burros i no comencem a calentar el derbi, xq a mi no m'agradaria sortir amb punts al cap. Una mica de seny, si us plau.Per cert, posaran autocars per anar-hi?

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #7 el: 31 de Gener de 2006, 13:32:49 pm »
No sé vosaltres però tal com està el pati a mi és un partit que em fot més por que una pedregada. Espero que d'aqui al derby la cosa hagi millorat una mica perqué sinò...  :bigcry:

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #8 el: 31 de Gener de 2006, 14:23:32 pm »
Em sembla que alguns s'obliden d'un petit detall.
Portem 4 partits guanyats en el que portem de temporada i CASUALMENT un d'aquests escassos partits l'hem guanyat al Terrassa amb 9 jugadors (ens van expulsar 2).
Vaja, que ningú pensi que aquest partit serà una jornada de lliga, sinó que és un partit totalment diferent (com si fos de copa, i no la de federació precissament).
Així, que els que estan dubtant d'anar-hi per la situació de l'equip els animo a sumar-se a la invasió.
Quants més serem més riurem!!!
 :beer
Honor al Sabadell

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #9 el: 31 de Gener de 2006, 17:49:18 pm »
Ahora mismo me da igual lo que hagamos con el terrassa. Firmaría ahora mismo ganar los 4 partidos que tenemos antes y perder allí 5-0.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 31 de Gener de 2006, 18:22:13 pm »
Primero tenemos el Alfaro, k este partido si k es importantisimo, prefiero ganar este k el derby :(
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Dani

• Visitant
« Respondre #11 el: 31 de Gener de 2006, 19:19:51 pm »
Pues claro k ire!!!

Además no hay k pensar si se harán o no autocares. Tenemos la renfe y los coches propios!!!

El campo del terrassa debe ser arlekinado!!

Y recordar una cosa... No os olvidéis de llevar 1 euro, k en ese futbolín es necesario.

Un saludo!!! Y a por el Alfaroooooooooo!!

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #12 el: 31 de Gener de 2006, 19:22:54 pm »
Doncs veient la resposta del fenicaro...jo puc assegurar que si no passa res excepcional, allà hi seré per primer cop en la meva vida  :ejem , i ja en tinc ganes  :icon_exclaim:
Però primer, l'Alfaro  ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 31 de Gener de 2006, 19:55:17 pm »
Ahora mismo me da igual lo que hagamos con el terrassa. Firmaría ahora mismo ganar los 4 partidos que tenemos antes y perder allí 5-0.

Crec que com tu, prefereixo 12 punts que 3.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #14 el: 31 de Gener de 2006, 20:08:47 pm »
weno, ante todo vuelvo a hbalar para el derby, aunk es demasiado pronto!!!i kmo sabeis loa go d buena fe!, inclusive me pase x aki a felicitaros despues de ace run gran partido i ganarnos, ahora os felicito x la copa conbfederacion i daros suerte para la federación  :yes:

Y recordar una cosa... No os olvidéis de llevar 1 euro, k en ese futbolín es necesario.

dani, pk dices k se necesita un euro?  :o

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 31 de Gener de 2006, 20:11:18 pm »
dani, pk dices k se necesita un euro?  :o

Serà per a jugar al futbolí  :laugh:
Et recordes de quan regalaveu 1 € per anar a 'animar' al Terrassa :icon_question:
La de calés que us veu gastar amb els  :bandera
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #16 el: 31 de Gener de 2006, 21:36:05 pm »
M'ha agradat lo de la quadra bruta. :laugh:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

ferni20

• Visitant
« Respondre #17 el: 31 de Gener de 2006, 22:04:46 pm »
M'ha agradat lo de la quadra bruta. :laugh:

jajajaja serà que no és veritat, independentment de la rivalitat que tenim s'ha de reconèixer que aquell estadi no té cap tipus d'atractiu i no és gens acollidor pel meu punt de vista... aixo sumat a veure banderetes vermelles i 11 homes sortint del vestuari amb una samarreta tota vermella de sant fermines amb l'escut d'equip de barri baix... fa que no sigui un lloc molt atractiu per anar per a una afició acostumada a tenir un camp de primera i amb una  samarreta amb estil propi.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #18 el: 31 de Gener de 2006, 22:26:43 pm »
Jos et dono tota la raó, a mi només m'interessa la 3ª final d'aquesta temporada, Alfaro. No sé ni quin partit hem de jugar d'aqui 10 dies.

Senyors partit a partit !!!