No he llegit a ningu, posare el meu onze "a dia d'avui" i l'onze si tinguessim a tota la plantilla a disposicio nostre
A dia d'avui:
Urko
Txiqui Criville Desserne Marc Perez / Marcos
Medina
Cañadas Juanma
I. Diaz.
Gallo Orife.
doncs be, com a MINIM a casa, hauriem de jugar aixi. Perque? Doncs be, Ivan D dona unes passades en profunditat de l'***** a les que si Gallo juga sol ha d'arribar. Pregunta, si l'agafa, a qui li passa??? O fa de Ronaldinho i s'en va de tots o res de res. O sigui res. Que aportaria Orife (o un altre davanter)?? Doncs be, A orife li agrada molt baixar a agafar bola. Aixo implica que la defensa hagi de moures molt, quedan un espai molt bonic per Gallo (o a l'inreves) que seria mes facil, tant per entrar pel mig com per les bandes. Pero aixo a dia d'avui es una utopia per dues raons: El Bonet tampoc juga amb 2 davanters, i si ho fes... Qui quedaria a la banqueta?
Aixo te un nom: DESCOMPENSACIÓ!
Amb tota la plantilla:
Ramon
Txiqui Criville Desserne/Neftali Marc Perez / Nandi
Ivan Ham.
Cañadas Juanma
I. Diaz.
Gallo Orife.
El sistema no el canvio per res, pero el medina... No esta donant el que s'esperava d'ell. I bueno, el Neftali de central, que ho va fer prou be, encara que jo donaria una mica de continuitat al Desserne, a mi em sembla un bon complement amb Criville.
Igualment, FALTA UN DAVANTER COM A MINIM per poder utilitzar aquest sistema, llavors, ens resignarem a jugar amb un davanter, a no fer gols nomes que de penals i faltes, i aixi... Ho veig mol negre