-No conec al senyor Mario Patinyo personalment
-No entraré en un debat sobre l'ética periodística... ni sobre aquests breus tipus Top Secret. Perquè n'hi ha d'opinions per a tots els gustos... i si el periodista t'argumenta q és veritat, és difícil de rebatre.
-Aquesta notícia no es pot contrastar, però s'haurien de consultar tots els actors q en formen part. Llavors he d'entendre q el "forero" és una font q vol mantenir-se a l'anonimat (totalment acceptable). Tomàs? Doncs, o no se li ha preguntat o la relació és nul.la o no contesta. Això no ho sé.
Volia afegir que...
no s'ha de confondre la llibertat d'opinió o d'expressió amb l'acusació infundada. Si el senyor Tomàs entén que ha rebut acusacions dins d'aquest foro q atenten contra la seva dignitat, té el dret d'emprendre accions legals si ho creu oportú. Injuriar no és opinar.
Jo particularment no ficaria mai la mà al foc pel senyor Tomàs, però tampoc l'acusaré mai de res des del desconeixement... per molt q em pogués protegir l'anonimat o el format d'un forum.
Dit això, no em va agradar q, en el seu moment, l'actual consell no respongués, sino q obviés totalment, algunes de les acusacions q van proferir antics membres. Des de fora, dóna la sensació de q la falta de transparència només fa q aumentar la desconfiança i susceptibilitat dels socis i simpatitzants del CE Sabadell.
Sort... i a pel pròxim partit!