Autor Tema: critiques constructives  (Llegit 2742 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
critiques constructives
« el: 31 de Gener de 2006, 23:16:05 pm »
He llegit avui el article del amic Mario Patinyo. Home afortunat que és dels pocs que cobra per anar a veure el Sabadell. Quina enveja.Es un bon arlekinat almenys desde que treballa al Diari.
Peró trobo, amic Mario, que les teves critiques no són mai constructives sinó que veig que només poden que empitjorar les coses.
No he trobat encertat que critiquis als jugadors per no solidaritzar-se amb el cas Nandi perque ells poden ser els seguents. Aquests comentaris crec que només pot portar més problemes que els que hi ha. Vols que hi hagi encara mes desunió?un motin de la plantilla? No entenc que vulguis que encara hi hagi més problemes quan el més indicat seria no complicar mes les coses.
I parlant de critiques, em pregunto com són frequents les critiques en el teu diari en el tema del centre d´esports i en canvi no he llegit mai en les altres pàgines una critica al ajuntament. Es que ho fan tot bé o en aquest cas no es pot mai criticar?

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: critiques constructives
« Respondre #1 el: 31 de Gener de 2006, 23:29:02 pm »
Hicks, serà que tens telepatia? He pensat el mateix.

Mario Patinyo, no demanis als altres col-lectius que fagin el que no feu els periodistes. Quants dies de vaga han fet la Vanguardia i el Periodico de Catalunya amb els últims 20 anys? 1, fa pocs mesos la Vanguardia.

"Consejos vendo que para mi no tengo".
Cap jeperut no es veu el seu jep.
O ¡ no morderas la mano que te da de comer !

P.D.: Segons l' OJD ja arriveu a 6.000? Diari de Tarrassa us empaita els talons? Quans suploements envieu a l'Ajuntament? Que Mario, parlem obertament d'aquest tema ? No? O no ets periodista? O només ho ets fins on et convé ?
« Darrera modificació: 31 de Gener de 2006, 23:59:49 pm per Talleret »

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #2 el: 31 de Gener de 2006, 23:41:56 pm »
em sembla que és per que els dos estimem al Sabadell i em dol criticar al Mario pq el conec però penso que hi ha opinions que només poden empitjorar les coses i per aixo és millor no fer-les si el que volem es que ens salvem. No puc entendre que es digui això que només pot portar problemes en la plantilla i cap solució. Ho sento però és així. Si s´ha de criticar a veure si es pot ser constructiu i que la critica sigui per millorar i no per esfonsar i portar guerres. Aixi només podem anar cap abaix.
El Diari De Sabadell mai critica al ajuntament, per exemple i demanes que els jugadors s´han de plantar a la directiva?. Com dius molt bé Talleret "Consejos tengo que para mi no tengo".
I,amic Tallaret, a la Vanguardia és va fer un dia de vaga però va ser la gent de tallers  que van parar el diari. Els "periodistes" no es van solidaritzar gaire.
A veure si podriem veure al diari algunn dia alguna crítica al ajuntament que alguna vegada tambe es deu equivocar. Al antic consistori s´el criticava més però aquest jo mai he llegit res en contra ni tampoc ho he escoltat a la radio. Tot sembla perfecte, de color de rosa . Mireu primer casa vostre i després doneu lliçons de solidaritat i valentia.
Si sou tan admiradors de la veritat i la justicia em podeu contestar a aquesta pregunta. Es pot criticar o no al ajuntament en el Diari de Sabadell? Us censureu vosaltres mateixos? Es normal que sempre el ajuntament ho faci tot perfecte i tot sigui tan maco? Ja que se critica a altres per callar i fer la seva feina perque no doneu exemple i mostreu la valentia que demaneu  a altres?
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 02:04:44 am per hicks »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 01 de Febrer de 2006, 00:53:16 am »
Jo no llegeixo mai el Diari de Sabadell.

El veig partidista, de l'ajuntament, bastant de poble i que viu molt de 'bulos'.
I una de les raons per les que no el llegeixo tampoc, és per les informacions (a vegades destinades a buscar la notícia, no a explicar-la) que alguns dels seus treballadors verteixen sobre el  :scut i altres col-lectius de la ciutat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 01 de Febrer de 2006, 07:21:42 am »
Un dubte que tinc Radio sabadell critica algun cop al seu amo Bustos? o ptser tots els que treballan son uns sociates?

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #5 el: 01 de Febrer de 2006, 07:45:20 am »
Tan DS i RS ni critiquen ni criticaran al´Ajuntament,amenys que consegueixin fonts de financiació alienes al consistori local.
Ningú és tant imbècil de criticar a la mà que li dóna de menjar.
Lo mateix és aplicable a la resta de mitjans de comunicació, que independentment del seu posicionament polític, no acostumen a criticar als seus principals anunciants(Repsol,Coca-Cola,El Corte Inglés,entitats bancàries...), i ja sabem que la majoria en fan per escriure un llibre.

Resumint que de censura n´hi ha a tot arreu agradi o no al col.lectiu periodístic.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #6 el: 01 de Febrer de 2006, 09:57:51 am »
Crec que estem matant al missatger.

Volem estar ben informats i a apart del diari de sabadell, tenim a radio sabadell, que reben la nómina del ajuntament, i de programes de televisió, com l'arlequinat, que l'unic que han dit devant la crisi directiva, es que ell no si fiquen i que només estan per passar resums de partits.

Pq ens dol la critica del ds? En principi semla que defensa un company del foro.
Pq no esperem a veure que?

Evidentment, que si ens mirem amb lupa la feina del periodistes del ds trobarem errades, però es l'unic medi que no ha deixat de banda mai el sabadell. Quan estavem a tercera ens donaven la mateixa informació que quan estavem a primera, ni ha deixat ser mai el primer equip per a ells, tot i que aixi altres esports que estan a l'elit com el waterpolo.
SANGUI

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #7 el: 01 de Febrer de 2006, 10:23:16 am »

Volem estar ben informats i a apart del diari de sabadell, tenim a radio sabadell, que reben la nómina del ajuntament, i de programes de televisió, com l'arlequinat, que l'unic que han dit devant la crisi directiva, es que ell no si fiquen i que només estan per passar resums de partits.

Pq ens dol la critica del ds? En principi semla que defensa un company del foro.

Evidentment, que si ens mirem amb lupa la feina del periodistes del ds trobarem errades, però es l'unic medi que no ha deixat de banda mai el sabadell. Quan estavem a tercera ens donaven la mateixa informació que quan estavem a primera, ni ha deixat ser mai el primer equip per a ells, tot i que aixi altres esports que estan a l'elit com el waterpolo.

Tots sabem q ser objectius en aquesta vida és impossible, i més en el món del futbol, però el q no pot passar mai en un mitjà de comunicació és donar notícies sense fundaments. A l'EGB em van ensenyar q una notícia es regeix per:
qui, qué, quan, com i on. Si falta alguna de'aqueste premisses estem parlant de premsa groga , q només busca crear merder. Salutacions i ànims.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #8 el: 01 de Febrer de 2006, 10:46:24 am »
jo nomes demano que tinguin la valentia que demanen a altres col.lectius com els jugadors del sabadell. Ja es veu que quan es toca el teu lloc de treball ningú es vol mullar però és veu fàcil que ho facin uns altres. Es demana a uns altres el que no faries tú mateix. O és que defensar la llibertat de prensa no és important?. Potser més que els famosos 6000 euros del Nandi.
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 10:55:04 am per hicks »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #9 el: 01 de Febrer de 2006, 11:41:26 am »
Però és queencara sou tan il.lusos en creure amb la llibertat de premsa? Això està molt bè per les pel.lícules americanes, però tal llibertat no existeix ni al DS, ni al Periódic ni al Times o ala CNN.

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
« Respondre #10 el: 01 de Febrer de 2006, 16:24:30 pm »
Com a mínim el DS va dir ahir les coses pel seu nom i ja està bé que hi hagi alguna veu discordant. Després cadascú en fa la seva valoració, però és obvi que estan passant coses que deixen el club a l'alçada del batum. El cas Nandi és de miserables (que no ho sabien quan el van fitxar l'estat de l'economia del club?). O el cas de citar un "forero" a les oficines, és un fet molt greu i jo me'n vaig assebentar pel DS.
I que consti que no és un diari sant de la meva devoció.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
« Respondre #11 el: 01 de Febrer de 2006, 16:34:37 pm »

Tots sabem q ser objectius en aquesta vida és impossible, i més en el món del futbol, però el q no pot passar mai en un mitjà de comunicació és donar notícies sense fundaments. A l'EGB em van ensenyar q una notícia es regeix per:
qui, qué, quan, com i on. Si falta alguna de'aqueste premisses estem parlant de premsa groga , q només busca crear merder. Salutacions i ànims.

A veure si a cada noticia que un periodista doni ha de indicar quina és la seva font.

Qui volgui li pot demanar explicacions, o anar als tribunals si considera que han mentit. He d'entendre que no s'ho inventa. Sino, no faria tants anys que escriu. Que ho sapiga, mai ha ficat la pota en una informació. Altre cosa es que no s'estigui d'acord amb ell, quan exposa alguna opinió.
SANGUI

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 01 de Febrer de 2006, 16:39:05 pm »
a mi m´agradaria recordar que el cas nandi ve donat per uns senyors que li van fer un contracte importantissim i amb unes clausulas molt altas, i que es un problema que s´ha trobat el club, i que quedi una cosa clara que jo ni defeng al club ni al jugador nomes veig que la equivocacio va ser el fer contractes amb aquestes clausulas, (per que sembla que a  aquest foro has de criticar al club a la força per que sino no ets arlequinat)
per mi tota la culpa als senyors martinez & vilchez encarregats de contractar jugadors.

(I ARA EM FOTEU A LA HOGERA)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
« Respondre #13 el: 01 de Febrer de 2006, 16:43:47 pm »
a mi m´agradaria recordar que el cas nandi ve donat per uns senyors que li van fer un contracte importantissim i amb unes clausulas molt altas, i que es un problema que s´ha trobat el club, i que quedi una cosa clara que jo ni defeng al club ni al jugador nomes veig que la equivocacio va ser el fer contractes amb aquestes clausulas, (per que sembla que a  aquest foro has de criticar al club a la força per que sino no ets arlequinat)
per mi tota la culpa als senyors martinez & vilchez encarregats de contractar jugadors.

(I ARA EM FOTEU A LA HOGERA)

Amb això estic d'acord. La directiva es troba amb una clausula absurda (demostra poca confiança amb el jugador que es fitxa, només es fa si el jugador es molt veterà i es te dubtes si podrà acabar la temporada o en el cas d'un jugador molt tocat per lesions) i ara mira pels interesos del club que no oblidem són els nostres.

Però això no treu que sigui una forma d'actuar molt poc ética.
SANGUI

Desconnectat Talleret

• Infantil
« Respondre #14 el: 01 de Febrer de 2006, 20:24:45 pm »
Sangui, aqui el que estem criticant es que pot ser el DS ha trobat un contingut fàcil i massa atractiu del qual n'està abusant es que parlar cada dia de futbol és complicat. Tots tenim clar que les formes del club han estat nefastes.

El que trobo molt malament es que un membre d'un col-lectiu mol insolidari vagi demanant als altres que posin el coll.

Ademés, sota el meu humil punt de vista, discrepo que un periodista pot donar una noticia i ja està, sense importar la credibilitat de la font.

El DS al no criticar mai l'Ajuntament, no atacarà mai l'autèntic problema del nostre club la Fundació.
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 20:50:55 pm per Talleret »

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #15 el: 01 de Febrer de 2006, 21:31:41 pm »
si ja s´ha vist que no contesten si hi ha censura o no. Bé que diuen que llegeixen el forum i es procupen molt per la llibertat de expressió que podem patir. Quina ironia més gran. No?
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 22:24:27 pm per hicks »

Desconnectat Talleret

• Infantil
« Respondre #16 el: 01 de Febrer de 2006, 23:29:06 pm »
Doncs hicks, ja ho veus. "Dime de que alardeas y te dire de que padeces".

Avui el DS a tornat a posar-se en un problema, Coacció a un Forero. Si més no a fotut en problemes a una de les seves fonts (eh sangui').

Anims hicks tenim l'equip que tenim, la radio que teinm i el diari que tenim. Vamos pa'arriba xavalote.

P.D.: Ho dic de bon rotllo a tots els que heu defensat tan al DS ¿us heu pres la molestia de parlar amb Nandi i l'Albert Tomas?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 03 de Febrer de 2006, 18:36:53 pm »
A veure si a cada noticia que un periodista doni ha de indicar quina és la seva font.

No, però si fa acusacions, almenys que presentin proves.
El DS a vegades sembla el Salsa Grossa, amb el critiqueig, el piloteig i les cròniques de societat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 03 de Febrer de 2006, 22:31:44 pm »

No, però si fa acusacions, almenys que presentin proves.
El DS a vegades sembla el Salsa Grossa, amb el critiqueig, el piloteig i les cròniques de societat.

pel salsa roda l'sport...avui le llegit de casualitat a un bar, i posava en una de les moltes pag dedicades al barça...marque cenó esta semana en un restaurante de madrid con la novia de alejandro sanz!
i aixo que te que veure amb l'esport el futbol? ??? :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #19 el: 03 de Febrer de 2006, 22:32:55 pm »
No sé però jo crec q ja no està amb akesta l'alejandro sanz no?  :laugh: