Autor Tema: LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT  (Llegit 5114 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT
« el: 31 de Gener de 2006, 12:11:07 pm »
esta madrugada y en mi puesto de trabajo me llega diariamente el diari sabadell, y e leido una cosa que me a sentado fatal y asi se demuestra la persona que es el sr. por decir algo tomas . ES CIERTO PREGUNTO QUE ESTE SUSODICHO LLAMO LA ATENCION DE UN FORERO PARA RECRIMINARLE UNAS LETRAS SUYAS EN ESTE FORUM. si es cierto viva la libertad de expresion  : ??? ???
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: socio del sabadell
« Respondre #1 el: 31 de Gener de 2006, 12:51:17 pm »
Esto se ha comentado ya en algun que otro post... si realmente es así que salga el que ha sido reprimido o que se explique bien la noticia que ha salido así como el club se ha puesto en contacto con este forero... etc... Creo que es un tema preocupante de ser cierto... y que con esto no debe jugarse ni acrecentar los rumores.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 31 de Gener de 2006, 13:19:20 pm »
si pero yo digo una cosa si es eso verdad por que no sale la persona a la que le hicieron eso a decirlo? por que nos tenemos que enterar por el diario de sabadell?y todavia mas,¿el club y la directiva lo sabian? por que entonces seria muy grave. pero si es una cosa personal entre albert tomas y ese forero parece que la unica intencion de la noticia es remover m***** a diestro y siniestro :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 31 de Gener de 2006, 13:34:05 pm »
Jo el que crec és que si això és veritat i han citat a algún forero -al Diari de Sabadell posa que ha sigut l'Albert Tomàs- doncs directament fer-lo fora. A l'Albert Tomàs vull dir, perque seria VERGONYÓS.
Si és un tema personal entre els 2. doncs home no cal que surti al Diari.
I si és mentida -que jo no ho sé- doncs fer fora a qui escriu aquestes coses; és a dir al Sr. Mario Patinyo.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 31 de Gener de 2006, 14:05:25 pm »
Us asseguro que això és veritat

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 31 de Gener de 2006, 14:07:02 pm »
Us asseguro que això és veritat

Doncs si algú sap alguna cosa i fer acusacions.... un altre cop SENSE probes no serveix per res.
A qui han citat  :icon_question: Has sigut tu SABADELL  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 31 de Gener de 2006, 14:10:00 pm »
Seria molt interessant q sortís l'agredit, i si no és cert deixar de remoure la m**** en aquest sentit, q ja només ens falta això.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 31 de Gener de 2006, 15:43:27 pm »
jo no se qui ha sigut pero us ben aseguro que si hagues sigut jo al que han recriminat alguna cosa no estaria callat, com tambe us dic que no s´enteraria la gent del foro per el diari sabadell.
per mi es una altre astucia del diari per fotre fora al albert tomas!!!!! mes llenya, mes llenya!!!! es una pena.
si surt el suposat agredit que expliqui que li van dir.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 31 de Gener de 2006, 15:57:00 pm »
Pansobao no en tens ni idea de res per que cu***** critikies al DS si no estas segur de res abans de criticar informat be

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #9 el: 31 de Gener de 2006, 16:06:22 pm »
No se pq han de citar a un forero per donar la seva opinió en un Fòrum d'opinió !!

Sincerament, Albert Tomàs un altre 0 !! aquest curs suspendràs  :no:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #10 el: 31 de Gener de 2006, 16:14:10 pm »
No se pq han de citar a un forero per donar la seva opinió en un Fòrum d'opinió !!

Sincerament, Albert Tomàs un altre 0 !! aquest curs suspendràs  :no:

Jo, si és veritat tot aixó, el que no entenc és que el forero a qui han citat hagi anat a la cita en comptes d'engegar-los directament a prendre *** ***, perquè no és llògic que et citin des de oficines, no creieu ?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 31 de Gener de 2006, 16:16:20 pm »
Pansobao no en tens ni idea de res per que cu***** critikies al DS si no estas segur de res abans de criticar informat be

Permetem una cosa company,  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Ho dius tu, que critiques sense demostrar absolutament res?  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
No vull ofendre, pero es que no es lògic... o també creuras que si ho es?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT
« Respondre #12 el: 31 de Gener de 2006, 16:39:07 pm »
..."Es trobava el Bon Gerent meditant sobre el devenir d'un club de futbol, quan un dels seus deixebles va trucar tènuement a la porta del pessebre:
(DEIXEBLE) - Mestre, ha arribat la persona que esperàveu per trasmetre-li la vostra sabiduria
(BON GERENT) - Fes-lo passar, bon minyó, que jo li faré veure la llum

- Toc Toc

(BG) - Passi passi Sr. Arlequiblau-sbd-antiegarenc-cap_a_primera
(FORERU) - Se us saluda, oh Mestre Superior, és un immens honor rebre la vostra crida d'entre tants humans arlequinats
(BG) - Us he fet cridar perquè he vist a la meva bola de vidre la vostra IP i he vist que pronuncíaveu en va el nom del Sabadell i de Les Juntes Directives. Saps que et vigilem des de les altures i el teu comportament no és el d'un bon foreru ni de bon soci i és d'una deslleialtat extrema cap a la mà que et dona de menjar i de patir.
(F) - Oh Mestre, perdoneu la meva gosadia si en alguna ocasió he fet servir el mitjà escrit per expressar les meves inquietuts pel club dels meus amors.
(BG) - Foreru, el nostre malestar no prové pas de que estiguis inquiet pel teu estimat equip. El nostre malestar prové de que estàs contaminant l'ambient dient coses que ningú hauria de saber i que si les dius algú et pot fer cas i adonar-se'n de coses que fins ara no s'havien parat a pensar, i aixó és molt perillós per a nosaltres, estimat fill.
(F). Oh Mestre, ara ho veig clar. Us demano perdó, tornarè raude cap al fórum i a partir d'aquest moment la meva missió a la vida consistirà en fer apologia de les coses ben fetes, com les que fan vostés, i mai, però mai a la vida es tornarà a produir aquesta situació.
(BG) - D'acord, Forero de bé, que les teves paraules i la meva sabiduria t'acompanyin i vigila que no t'haguem de tornar a citar, perquè patiries la expulsió del parádís arlequinat i la teva IP quedaria marcada com a culpable als ulls de tot el món internauta i de part de l'extranger. Jo et beneeixo.
(F) - Gràcies, Oh Mestre magnànim, adalid de la veritat i el saber fer, extendré el vostre missatge entre els forerus per tal que la vostra paraula arribi a les generacions futures i al Diari de Sabadell.

Fi de la paràbola  :tongue3:"

AVÍS: Qualsevol semblança entre els nicks o situacions que apareixen en aquesta paràbola i alguna possible situació real, ha estat pura casualitat

Això, que llògicament està escrit en plan de broma, podria ser, treient-li les ironies, una trascripció aproximada del que va passar, si es que va passar ?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: LA PARÀBOLA DEL BON GERENT I EL FORERU DESCARRIAT
« Respondre #13 el: 31 de Gener de 2006, 16:44:20 pm »
La veritat es que com a redaccio, a primer ull, un 10. Pero la historia, sembla inventada, com a minim fins que el forero afectat parli o com a minim alguns dels "superinformats" parlin d'una vegada  ::) :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #14 el: 31 de Gener de 2006, 17:02:02 pm »
esta madrugada y en mi puesto de trabajo me llega diariamente el diari sabadell, y e leido una cosa que me a sentado fatal y asi se demuestra la persona que es el sr. por decir algo tomas . ES CIERTO PREGUNTO QUE ESTE SUSODICHO LLAMO LA ATENCION DE UN FORERO PARA RECRIMINARLE UNAS LETRAS SUYAS EN ESTE FORUM. si es cierto viva la libertad de expresion  : ??? ???
Perdoneu la meva ignorancia senyors, pero es que no entenc res. De lo poc que he pillat, si es que ho he pillat be clar, es que el sr Tomas va citar a algu d'aquest foro per recriminar-li unes paraules d'aquest contra el Tomas?
Podrieu explicar millor l'assumpte. Gracies.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #15 el: 31 de Gener de 2006, 17:09:14 pm »
Potse no poden parlar...

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #16 el: 31 de Gener de 2006, 17:30:24 pm »
Esto va en serio? Muy buena Arlequin

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 31 de Gener de 2006, 17:36:21 pm »
company pansobao ahir varem estar parlant en unaltre post d'aquest tema ja ho vaig dir aixo a passat es veritat.(recorda que sem va dir de mentider en amunt)

i ningu pot obligar a sortir a la persona afectada si no li sembla be

un cop mes gran lliço de democracia en el sabadell de tots o millor d'alguns

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 31 de Gener de 2006, 17:58:12 pm »
Ja que es diu de que es va cridar algú 'a l'ordre', també estaria be saber què se li va dir o recriminar. No és que defensi que s'hagui d'imposar sencura ni molt menys :no:, tothom té dret a opinar :ok :clap, però també crec que hi ha qui s'ha passat tres pobles (de què em sona aquesta frase :icon_question: :tongue3:) entrant en atacs personals, que no venen a Sant de res i vull pensar que a qui se li hagi recriminat alguna cosa, hagi estat quelcom en aquest sentit. :wacky:

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #19 el: 31 de Gener de 2006, 18:19:44 pm »
Perdoneu la meva ignorancia senyors, pero es que no entenc res. De lo poc que he pillat, si es que ho he pillat be clar, es que el sr Tomas va citar a algu d'aquest foro per recriminar-li unes paraules d'aquest contra el Tomas?
Podrieu explicar millor l'assumpte. Gracies.

Tal com dius brq, es veu k un usuari del nostre foro no parlava molt be de Tomas, i akest per privat li ha retat a k anes a les oficines, tot aixo segons diari Sabadell  ;)

Si aixo es cert, no se k esperan a fotre a fora al Tomas...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!