..."Es trobava el Bon Gerent meditant sobre el devenir d'un club de futbol, quan un dels seus deixebles va trucar tènuement a la porta del pessebre:
(DEIXEBLE) - Mestre, ha arribat la persona que esperàveu per trasmetre-li la vostra sabiduria
(BON GERENT) - Fes-lo passar, bon minyó, que jo li faré veure la llum
- Toc Toc
(BG) - Passi passi Sr. Arlequiblau-sbd-antiegarenc-cap_a_primera
(FORERU) - Se us saluda, oh Mestre Superior, és un immens honor rebre la vostra crida d'entre tants humans arlequinats
(BG) - Us he fet cridar perquè he vist a la meva bola de vidre la vostra IP i he vist que pronuncíaveu en va el nom del Sabadell i de Les Juntes Directives. Saps que et vigilem des de les altures i el teu comportament no és el d'un bon foreru ni de bon soci i és d'una deslleialtat extrema cap a la mà que et dona de menjar i de patir.
(F) - Oh Mestre, perdoneu la meva gosadia si en alguna ocasió he fet servir el mitjà escrit per expressar les meves inquietuts pel club dels meus amors.
(BG) - Foreru, el nostre malestar no prové pas de que estiguis inquiet pel teu estimat equip. El nostre malestar prové de que estàs contaminant l'ambient dient coses que ningú hauria de saber i que si les dius algú et pot fer cas i adonar-se'n de coses que fins ara no s'havien parat a pensar, i aixó és molt perillós per a nosaltres, estimat fill.
(F). Oh Mestre, ara ho veig clar. Us demano perdó, tornarè raude cap al fórum i a partir d'aquest moment la meva missió a la vida consistirà en fer apologia de les coses ben fetes, com les que fan vostés, i mai, però mai a la vida es tornarà a produir aquesta situació.
(BG) - D'acord, Forero de bé, que les teves paraules i la meva sabiduria t'acompanyin i vigila que no t'haguem de tornar a citar, perquè patiries la expulsió del parádís arlequinat i la teva IP quedaria marcada com a culpable als ulls de tot el món internauta i de part de l'extranger. Jo et beneeixo.
(F) - Gràcies, Oh Mestre magnànim, adalid de la veritat i el saber fer, extendré el vostre missatge entre els forerus per tal que la vostra paraula arribi a les generacions futures i al Diari de Sabadell.
Fi de la paràbola
"
AVÍS: Qualsevol semblança entre els nicks o situacions que apareixen en aquesta paràbola i alguna possible situació real, ha estat pura casualitat
Això, que llògicament està escrit en plan de broma, podria ser, treient-li les ironies, una trascripció aproximada del que va passar, si es que va passar ?