Autor Tema: Pregunta pel Sr.Gil  (Llegit 705 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Pregunta pel Sr.Gil
« el: 01 de Febrer de 2006, 09:07:15 am »
La primera pregunta que li faig com a soci acreditat

De qui ha sigut idea això de socis acreditats?

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
Re: Pregunta pel Sr.Gil
« Respondre #1 el: 01 de Febrer de 2006, 12:19:15 pm »
Benvolgut Sabadell:

La decissió de canviar el sistema d'accés al subforum, la Directiva et Respon, la vaig pendre jo mateig amb els responsables de la web i els motius els entendrás, mira quan vaig decidir obrir aquest subforum, va ser per que els socis tinguessin l'oportunitat de pogue tenir una relació on line amb el portaveu del club, a la fi de fer aquells aclariments que s'escaiguin, davant de dubtes, rumors i demes inquetuts de la familia arlequinada, de bon principi anava tot mol be i la prova es que la majoria de iniciatives que feiu els foreros les aplicavam d'inmediat agreïn profundament la vostra magnifica col·laboració, al final el subforum es va començar a convertir en un foro de debat obert entre els forerus, situació que desvirtuaba l'idea inicial, a més sota l'anonimat es varen introduir acussacions, insults, difamacions i mentides en algunes ocasions que la veritat no son aceptablesa un lloc creat per la bona comunicació entre el Consell i els socis, per treure les dubtes i recullir propostes, amic Sabadell tingues per segur que quant jo mateix hi mantingut algún silenci, ho he fet sota el criteri de prudencia, perque de vegades les cosas s'han de dir al moment mes oportú, per evitar crispació i mals enteços. El motiu de camvia el sistema es per trevallar tots sota el criteri de transparencia, eficacia i igualtat per uns i d'altres, crec que jo, que cap arlequinat de cor te cap interes en estar amagat sota un nick, podem parla clar jugant tots en laes mateixes recles del joc.

Amic Sabadell, no h'estat cap decissió arbitraria n'hi un caprici personal, es pel bé de les nostres relacions i sobre tot pel bé del club.

Una salutació ben cordial

Andreu

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 01 de Febrer de 2006, 12:27:15 pm »
D'acord i moltes gràcies

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134