Autor Tema: CARTA OBERTA DE L'ALBERT TOMAS  (Llegit 5500 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ARLEQUINADO

• Visitant
CARTA OBERTA DE L'ALBERT TOMAS
« el: 01 de Febrer de 2006, 16:27:27 pm »
Benvolguts foreros,

Vull sortir al pas d’un titular que publica el Diari de Sabadell d’ahir que diu COACCION A LOS FOREROS, I mes endavant expressa ¿DONDE ESTA LA LIBERTAD DE EXPRESION? POR FAVOR. Suposo que el qui expressa aquestes frases amb greus acusacions amb tanta rotunditat, com a mínim tindria que estar informat dels temes i per el que veig, no te ni idea del que afirma referent a la llibertat d’expressió, sinó que únicament posa en marxa el ventilador de ”repartir estercol”.

Jo per la meva part no tinc cap inconvenient en comentar que vaig tenir una conversació, amb el forero que es fa anomenar Sabadell, juntament amb el Francesc Espinar, amb l’ànim  de donar-li la màxima informació que podia, perquè veia  que molts dels seus comentaris eren fruit de que potser les
dades que tenia a la seva disposició no eren correctes. Sota el meu punt de vista va ser una reunió constructiva, correcta i agradable i es varen aclarir malentesos. No puc imaginar que pugues sortir d’aquella reunió la paraula coacció. A més, jo em pregunto de quins mitjans disposo per coaccionar a cap soci o forero del CES sempre que el seu comportament crític dins del Foro estigui dins les normes que s’exigeixen en el mateix. Una
altra cosa seria si afectessin a la meva honradesa professional, que suposo que tindria tot el dret de defensar, i si vostès llegeixen post anteriors crec que tindria raons per fer-ho.

Jo demanaria al Forero Sabadell, que em mereix tots els meus respectes i que es la única persona del Foro que m’he entrevistat, per lo tant l'informació te que haver sortit d'ell, que clarifiqui aquesta desagradable situació creada per el Diari de Sabadell amb l’ús d'aquesta frase "Coaccion a los foreros" i si entén que en la nostra conversació va existir el terme Coacció que aclari en quin punt.

Tampoc entenc que el forero Sabadell s’amagui i no digui que va parlar amb mi, quant  a més amb posterioritat a la nostra xerrada, un dia desprès, va enviar un e-mail al Francesc Espinar amb aquests termes que transcric literalment:

"Hola Francesc,

La reunió ( millor dit la xerrada d’amics) va estar molt be ja saps que a mi tot el que sigui parlar del Sabadell m’agrada i varem aclarir moltes coses.

Nomes et demano que demanis disculpes a l'Albert si l’he faltat en algun missatge. Sempre ho he fet pensant amb el Sabadell.

Espero que els directius que us heu quedat porteu al Sabadell allà on es mereix.

Be res mes nomes dir-te que endavant i felicitats per estar a dins d’aquest vaixell que és molt complicat

Firmat...."....."

Si us plau recordar demanar disculpes a l'Albert"

L´E-mail original li faig arribar al Diari de Sabadell.

No tinc res mes que afegir.

Salutacions

Albert Tomàs

P.D. - Jo es la primera vegada que entro amb aquest forum escribint i he fet servir el nick d'un altre forero.
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 16:35:35 pm per ARLEQUINADO »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: CARTA OBERTA DE L'ALBERT TOMAS
« Respondre #1 el: 01 de Febrer de 2006, 16:37:56 pm »
 :anims :anims :anims Al fi alguna noticia!!!!!! El que no entenc es perque entres amb el nick d'un altre forero, no et podries haver creat un compte??? Nose, potser el fet de que coneguis a algun "forero" pot crear suspicacies...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #2 el: 01 de Febrer de 2006, 16:39:53 pm »
Doncs SABADELL en el post "la parabola del gerent i el foreru" ho confirma.

A més és molt lleig publica el e-mail d'una altra persona i més si ni tan sols va adreçat a un mateix.
SANGUI

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 01 de Febrer de 2006, 16:47:27 pm »
Bé, imaginem que el compte des d'on escriu l'Albert Tomàs, deu ser algú que ells deu conèixer personalment i de bona confiança. Crec que això no és l'important.
La veritat és que no sé si el Foreru SABADELL sap que li heu publicat l'e-mail que ell us va escriure. Si ho heu fet sense el seu consentiment em sembla MOLT malament, ja que l'esteu deixant contra les cordes. Si ell ha acceptat que es publiqui això, doncs res a dir.
Crec que això s'hauria d'haber arreglat directament amb el Diari de Sabadell.
I torno a repetir que el Diari de la ciutat, VERGONYA li hauria de fer en deixar publicar certes coses, i contracroniques del Sr. Patinyo. En comptes d'anar tots a una, si podem matxacar millor, i això es LAMENTABLE. I no ho estic dient pel cas aquest de "coaccion". Ho dic pel comentari "graciós" de cada setmana.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 01 de Febrer de 2006, 17:07:43 pm »
Ke podem esperar d'un diari, ke es va estar tota la segona volta de lany passat demanan el coll del Sr. Tomas i ke encara li guarda rencor... potser pq no li dona "primicies", o pq no tracta al seu mitjà d'una manera privilegiada....

Segur ke estaria esperant en candeletes ke el club o el tomas fessin algun comentari sobre el liu del forum... per ventarlo per tot arreu, pero al veure ke no ho feien, no san pogut aguanta, i patapam! seguim amb la metralleta...

Seguira aixi el "nostre" diari fins ke el tractin millor ke als demes mitjans? podria ser aixo ke en altres momens akesta "privilgitat" s'hagues donat en detriment de per exemple, Radio Sabadell?i ke ara sestes venjant?

Ki sap...  segueix el culebron...  el kem sembla patetic es ke una mitja suposadament serio, 1º doni veu al suposat cas forum, ke realment son 4 ke la lien, mentre ke els altres 40 o 50 o els ke siguem, tenim un comportament exemplar. 2º S'atreveixi a publicar un article acusatori sense tenir ni la mes minima informacio del ke realment va passar.

Em sembla ke en el rerefons de tot aixo...  una cosa keda clara, ia alguns ke no convidarien al tomas a un dinar...

Si algu ha vist mermada la seva llibertat d'expresio, ke ho digui.
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 17:53:17 pm per wimpi »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 01 de Febrer de 2006, 17:16:32 pm »
I es que som pocs i mal avinguts.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #6 el: 01 de Febrer de 2006, 19:35:44 pm »
Salir en el unico diario de Sabadell, siendo gerente de la entidad y con el titulo
COACCION A LOS FOREROS, eso si que es poner a una persona contra las cuerdas
Y si encima en el foro das por hecho de que va la cosa y defiendes las palabras del
DS. No encuentras logico que salga el email completo, que es lo unico que demuestra
el tono de la conversacion mantenida.
Pedir permiso dices?  porque?  el forero Sabadell no ha querido aclarar las cosas
a dejado que sigan existiendo especulaciones sobre el tema.
Bueno que cada uno saque sus propias conclusiones, pero esta no es la mejor
manera de ayudar a un club que esta tocado por muchos lados.
Un saludo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 01 de Febrer de 2006, 19:45:56 pm »
Salir en el unico diario de Sabadell, siendo gerente de la entidad y con el titulo
COACCION A LOS FOREROS, eso si que es poner a una persona contra las cuerdas
Y si encima en el foro das por hecho de que va la cosa y defiendes las palabras del
DS. No encuentras logico que salga el email completo, que es lo unico que demuestra
el tono de la conversacion mantenida.
Pedir permiso dices?  porque?  el forero Sabadell no ha querido aclarar las cosas
a dejado que sigan existiendo especulaciones sobre el tema.
Bueno que cada uno saque sus propias conclusiones, pero esta no es la mejor
manera de ayudar a un club que esta tocado por muchos lados.
Un saludo

Si que se li hauria de demanar permís al company SABADELL per treure tota aquesta informació; i és per una obivetat, per respecte. No entraré si ell a vegades s'ha passat o no, però el gerent del club hauria de respectar l'opinió de qualsevol soci... i torno a dir, que si ha estat preguntat per treure la informació a la llum, jo res a dir.
A més el company SABADELL és lliure de volguer dir si va ser ell o no. Ara ja sabem que va ser-ho, però això crec jo, hauria d'ahber-ho dit ell abans que ningú.

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 01 de Febrer de 2006, 19:49:21 pm »
Per respecte el senyor sabadell hauria d'haver desmentit la notícia en comptes de dir que ell assegurava que això que diu DS és veritat. En tot cas no volieu saber a ki es va entrevistar i saber què havia passat? Ara ja se sap i ara encara arriben més keixes... au va!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 01 de Febrer de 2006, 19:51:35 pm »
Per respecte el senyor sabadell hauria d'haver desmentit la notícia en comptes de dir que ell sabia que si que havia existit això que publica el diari sabadell. En tot cas no volieu saber a ki es va entrevistar i saber què havia passat? Ara ja se sap i ara encara arriben més keixes... au va!

Si que ho voliem saber BIRRI, i com tu saps, alguns ja ho sabiem, però jo em fico a la pell del SABADELL i no m'hagués agradat que algú hagués dit quelcom que jo no volia dir.
De totes formes son especulacions, perque potser si que ha donat permís a que es digui tot això. Vaja, és la meva opinió.

www.miequipo.es

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #10 el: 01 de Febrer de 2006, 20:04:41 pm »
Pues mira, yo me voy a poner en la piel del Albert Tomas, y donde esta el respeto
que el se merece como persona, aunque no sea forero y sea gerente de este club.
Y quien le ha preguntado al Albert para que salga todo esto a la luz y encima siendo
mentira.
Mira lo de menos es defender al Sabadell o al Albert, lo unico que queda de todo
esto es que la imagen del club cada vez esta mas tocada, y solo falta que nosotros
le pongamos tierra encima y la hundamos.
Un saludo

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 01 de Febrer de 2006, 20:08:34 pm »
Si que ho voliem saber BIRRI, i com tu saps, alguns ja ho sabiem, però jo em fico a la pell del SABADELL i no m'hagués agradat que algú hagués dit quelcom que jo no volia dir.
De totes formes son especulacions, perque potser si que ha donat permís a que es digui tot això. Vaja, és la meva opinió.

Mutio...pensa... ki ho va dir al diari de sabadell? ;)  No hi havia algú q tenia coneguts del diari per akí...  :ejem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 01 de Febrer de 2006, 21:06:01 pm »
Un altre dia em  mes calma ja parlare de tot plegat l'unica cosa que m'ha molestat es que abans de que surtis el missatge del Tomas un  company del foro m'ha enviat un missatge privat dient que ho sabia tot inclus el CORREU PRIVAT que li vaig enviar al Francesc Espinar això per mi és molt fort

Com ja dic al principi mes endavant ja parlare de tot plegat amb mes calma
« Darrera modificació: 01 de Febrer de 2006, 21:11:11 pm per SABADELL »

Desconnectat arlekin

• Aleví
  • Missatges: 94
« Respondre #13 el: 01 de Febrer de 2006, 22:11:50 pm »
A mí m'ha quedat clar que va haver-hi una reunió entre el Tomás, l'Espinar, el foreru Sabadell i no sé si algú més. Tot aixó collonut, com si volen anar a fer una mariscada al Rey de la Gamba. Però el que no m'ha quedat gens clar és que el tema de fons, o sigui QUE SEMBLA QUE SI S'HA CITAT A ALGÚ ÉS PERQUÈ MIRANT LES IP VAN DEDUIR QUI CRITICAVA EL CLUB I EL VAN CITAR, dic que el que ha quedat gens clar és si la citació va ser així, per aquest motiu de control de IP o bé, si és que es coneixen d'altres coses i van quedar per mantenir aquesta reunió. A mí si es van reunir o no m'importa 3 pepinos, jo vull saber perquè es van reunir, que així quedaria tot fora de dubtes.

Recordem que la polèmica es va suscitar per aquest motiu, així que lo llògic seria que s'aclarís com es va arribar a pactar la reunió.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 02 de Febrer de 2006, 01:02:39 am »
Reflexionem, però em sembla que no anem bé.

En primer lloc trobo molt encertat el missatge enviat pel Sr. Albert Tomas a fi d'aclarir uns fets que perjudiquen, una vegada més la imatge del nostre Club. Però...

En segon lloc crec que no és ètic, i fins i tot potser ni lícit fer públic un correo  enviat privadament a una persona. La correspondència privada és, tinc entès, del tot confidencial...i mai s'hauria d'enviar a un lloc públic i molt menys a un mitjà de comunicació. I encara que legalment això es pugui fer, crec que fer-ho demostra tenir molta mala llet.(en perdó)

Amic Francesc, moltes vegades hem estat en desacord amb la gestió que s'ha portat en el nostre Club i evidenment que ho hem criticat, pensant en que les coses es podien fer millor i en definitiva estant al costat del nostre estimat des de fa molts anys Centre d'Esports.

Evidenment, no sóc ningú per donar lliçons morals a ningú i molt menys a aquells que tenen (tenim) la sang arlequinada, però molt de compte perquè a vegades els arbres no ens deixen veure el bosc...

Sense ànim d'ofendre a ningú, però amb ganes de que reflexionem, perquè crec tal com deia en un post anterior s'està produint una fracció social, que mai podia esperar precisament en aquest Sabadell de tots... I no em preocupen els que opinen, sinò tots aquells socis de tota la vida i petits accionistes que se senten decepcionats i comencen a donar l'esquena a la nostra entitat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #15 el: 02 de Febrer de 2006, 08:24:30 am »

Jo crec que no s´havia de haver "personalitzat" públicament el nom del Forero.  I amb això m´estic referint a les dues parts.  El correu es un assumpte privat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #16 el: 02 de Febrer de 2006, 09:41:21 am »
pregunta el DS ón és la llibertat d´expressió? Potser està al seu Diari?. Com els pregunto en un post i no contesten perque potser no el veuen. Hi ha llibertat d´expressió al Diari? Es pot criticar al ajuntament si fa alguna cosa malament? Perque no he vist mai una crítica? Us atreviu a contestar o no us deixen?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #17 el: 02 de Febrer de 2006, 10:11:37 am »
Un altre dia em  mes calma ja parlare de tot plegat l'unica cosa que m'ha molestat es que abans de que surtis el missatge del Tomas un  company del foro m'ha enviat un missatge privat dient que ho sabia tot inclus el CORREU PRIVAT que li vaig enviar al Francesc Espinar això per mi és molt fort

aixo per tu es molt fort????   ???
i no es fort que el patinyu ho posi al diari de sabadell saben que portaria problemes a molta gent???   ???
estic segur que si no hages sortit al diari ningu s´hages enterat, ¿QUI LI VA DIR AL PATINYU??????  ??? ???
per que es va començar a explicar al foro? (per part de foreros que no tenian res a veure amb la reunió)??? ???
que volian que pasara treient aquesta noticia? i i qui volia que aixo passes????  ???
aquestes son preguntes que jo em faig, amic sabadell.
nose sabadell pero si es volia portar tot aixo amb secretismes tothom (i dic TOTHOM) auriau d´haber callat pel be del sabadell, per que despres de tot l´unic que acaba reben es la imatge del sabadell, si aqui tots ens estimem al club sembla que no sigui aixi
« Darrera modificació: 02 de Febrer de 2006, 10:23:08 am per pansobao »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat notelodigo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #18 el: 02 de Febrer de 2006, 10:45:38 am »
tot esto me parece muy fuert, parece una pelicula de intriga. una pregunta alguien conoce personalmente al forero arlequinado? seguro que no es el Albert?(fijaos en sus mensajes) con lo facil que es abrir uno con su nombre :ejem... o tampoco lo sabe hacer. a mi todo esto no me gusta como huele  :Hecho_polvo: ya no se que pensar son demasiadas especulaciones y tramas, que lastima :icon_exclaim: lo que teniamos que estar preocupados es por el futbol :bola y no por estas cosas. que alguien arregle todo y se cambie el mal ambiente creado. si tienen que rodar cabezas que rueden`porque empieza a ser insoportable.
visca sabadell!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #19 el: 02 de Febrer de 2006, 11:46:44 am »

aixo per tu es molt fort????   ???
i no es fort que el patinyu ho posi al diari de sabadell saben que portaria problemes a molta gent???   ???
estic segur que si no hages sortit al diari ningu s´hages enterat, ¿QUI LI VA DIR AL PATINYU??????  ??? ???
per que es va començar a explicar al foro? (per part de foreros que no tenian res a veure amb la reunió)??? ???
que volian que pasara treient aquesta noticia? i i qui volia que aixo passes????  ???
aquestes son preguntes que jo em faig, amic sabadell.
nose sabadell pero si es volia portar tot aixo amb secretismes tothom (i dic TOTHOM) auriau d´haber callat pel be del sabadell, per que despres de tot l´unic que acaba reben es la imatge del sabadell, si aqui tots ens estimem al club sembla que no sigui aixi

Jo ja vaig parlar amb els interesats i ja vaig dir que JO NO haviat dit res al DS en canvi a tu si que et van dir que vaig enviar un missatge PRIVAT a un directiu com ho sabies tu? algun amiguet teu t'ho va dir? Inclus saps el meu nom