Autor Tema: CARTA OBERTA DE L'ALBERT TOMAS  (Llegit 5488 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
Re: CARTA OBERTA DE L'ALBERT TOMAS
« Respondre #20 el: 02 de Febrer de 2006, 11:50:50 am »
O sigui.
Si l'Albert Tomàs no es defensa, el pengem per culpable (sense proves)
Ara apereixen proves i el critiquem per defensar-se amb raó  >:(
Com ja ha dit algú, potser el que hauria d'haver fet l'amic SABADELL és no escampar el tema perquè, suposo, que la conversa dintre de les oficines també va ser privada, no?  :icon_question: :icon_question:
I després, perquè dilluns no aclareix el tema i eviti tot el que va passar dimarts amb comentaris d'uns i altres
SABADELL et queixes que se sabés la història (algun company t'ho va comentar) No creus, que algú (Tomàs) també li podia moltesra que tu ho escampessis diumenge per la tribuna i a la premsa???
I com queda el DS?
Als de RS perquè els hi paga directament l'Ajuntament (per tant, ja sabem el que hi ha) I als de DS no els hi paguen, són privats, però matxo, no sé que és pitjor... si el que ja sabem que no és independent o el que va de que sí ho és i s'amaga sota l'abric de la 'Casa Bustos' ???  :Hecho_polvo:

Apa,  :beer2 per a tots i jo, personalment, m'he quedat més tranquil sabent la veritat

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 02 de Febrer de 2006, 11:59:20 am »
Perdona capasegonaA pero jo no vaig escampar res a la prensa i molt menys el diumenge a tribuna per vaig estar a general i quan es va acabar el partit vaig a anar cap a casa o sigui que abans de parlar assabentat de les coses en canvi ells si que van escampar un MISSATGE PRIVAT molt abans del que l'escrigues l'albert tomas

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #22 el: 02 de Febrer de 2006, 12:05:56 pm »
No sé, només crec que podries haver acallat moltes boques dimarts quan tot plegat se'n va anar de mare.
Insisteixo, que amb una aportació a temps, minimitzant el que va passar (si és que va ser tal qual ho expresses al teu mail) no hagués passat ni la meitat del que ha passat. Comentaris, opinions infundades...
Evidentment ets lliure d'actuar com vulguis, però en aquest cas penso que un altre procedir hagués anat millor per a tots, però sobretot pel nostre  :scut
Salut company  :beer2

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #23 el: 02 de Febrer de 2006, 12:36:56 pm »
aixo es el que jo porto dien desde el primer dia!!!! >:( per que no vas dir el que va pasar i com va pasar? enlloc de callarte i deixar que la pilota es fes gran?
i un altre cosa mic sabadell, jo em puc enterar de moltes coses pero.... jo vaig fer pulic alguna cosa?NO!!!!   vaig parlar amb tu en privat!!!!
jo tambe se coses no ets l´unic que coneix gent aqui, i la manera de com em vaig enterar te la dire el proper partit al camp, jo no tinc res a amagar.
per cert, si tu no li vas dir al patiño i la conversa va ser privada,¿com es va enterar el patiño per ferla publica?
a mi m´acuses de saber coses de primera ma pero jo no las escampo publicament(al reves dels teus amics)
a mi em critiqes per saber del tema pero el primer en parlar de tot aixo va ser el dagar.per que no li dius a ell d´on va treure la informacio?com es va enterar ell?
en definitiva..... va estar a las tevas mans parar el tema i no ho vas fer, tu sabras que fas noi.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 02 de Febrer de 2006, 18:53:53 pm »
SABADELL, tu saps que akí al forum hi ha gent que et coneix i hem parlat amb tu, així que no t'extranyi que sapiguem el teu nom, almenys els que tenim una mica de memoria (els que la tenen de peix no   :laugh:  ). Pensa que un dia tu mateix ho vas reconeixer que hi havia alguna cosa q "t'unia" a algú de DS, així que normal que tb hi hagi gent que sospiti que tu potser tinguis alguna cosa a veure amb que la noticia sortís a la llum i "el colmo" ja va ser quan tu no vas desmentir o com a mínim "aclarar" les paraules del diari de sabadell. Doncs no sé, molt estrany tot plegat no? ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #25 el: 02 de Febrer de 2006, 21:01:47 pm »
birri l´has clabat nanu   :ok   :cheer :cheer

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 02 de Febrer de 2006, 21:16:39 pm »
Per cert..... heu vist qui és l'últim usuari registrat    :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 02 de Febrer de 2006, 21:20:57 pm »
Per cert..... heu vist qui és l'últim usuari registrat    :icon_question:
:yes:
I és més, em sembla molt correcte. :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 02 de Febrer de 2006, 21:21:45 pm »
pues si que es defensi com l'ataquen els demes... :clap :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 02 de Febrer de 2006, 21:35:48 pm »
Perdoneu.... a mi em sembla bé que es registri... i que llegeixi el forum evidentment, però espero que NO participi per res, se li digui el que se li digui. S'entraria en una guerra llastimosa.... i segur que no participarà.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #30 el: 02 de Febrer de 2006, 21:37:37 pm »
tambe pot ser un personatje que es faci pasar per ell  :ejem

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #31 el: 02 de Febrer de 2006, 22:47:48 pm »
Com apersona pública li toca aguantar-se i defensar lo seu als mitjans ( imagino que les ones de RS estan a la seva disposició) o en cas de greus ofenses cap al´honor i la persona ( aquí mai s´ha arribat als extrems) als jutjats.
Es lamentable que un personatge forani a Sabadell i al club,******* de l´Ajuntament desperti aquesta polèmica.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #32 el: 02 de Febrer de 2006, 23:38:01 pm »
Com apersona pública li toca aguantar-se i defensar lo seu als mitjans ( imagino que les ones de RS estan a la seva disposició) o en cas de greus ofenses cap al´honor i la persona ( aquí mai s´ha arribat als extrems) als jutjats.
Es lamentable que un personatge forani a Sabadell i al club,******* de l´Ajuntament desperti aquesta polèmica.

em fa molta gracia que diguis aixo i tu ara li diguis ******* del ajuntament, ¿segur que aqui mai s´ha ofes al albert tomas?? :o :o

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #33 el: 02 de Febrer de 2006, 23:42:27 pm »
Realment penseu que ell ha obert akesta polèmica? Jo crec que no eh? I no, jo no crec que un personatge en un càrrec públic tingui per què awantar tot el q li diuen. L'altre dia ja li vaig comentar a algun forero que no és el mateix ficar-se amb el treball que fa una persona que ficar-se directament amb la persona, és molt diferent. Akí s'han sentit comentaris molt forts cap a persones amb càrrecs públics que home, si es fessin akests comentaris sobre mi per exemple doncs com que si que m'ofendrien eh? Ells tb son persones i per més que cobrin no se'ls pot (o no s'els hauria) atacar fins a segons kins extrems. No es poden anar fent comentaris com q si pepito s'acosta amb la dona de menganitu i akestes coses. Per molta veritat que sigui doncs això ofèn que es digui de mala manera i a sobre pq no estem jutjant al treball realitzat per algú, estem jutjant a la persona.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #34 el: 03 de Febrer de 2006, 07:55:36 am »
D´entrada aquí mai s´ha  entrat en punts tant personals més propis de Salsa Rosa que de la gestió del nostre club.
Que hi ha hagut gent ( amb las que m´hi inclueixo) que han posat en dubte la seva capacitat de gestió i de rebre comisions, doncs sí.
Que té tot el dret a defensar-se tambè.
Perla meva part serè "bon minyó" i per no tenir que aguantar que no penso en el bè de l´equip i tal i tal, de moment callaré fins a final de temporada( tot i que continui pensant exactament el mateix que he expresat en altres ocasions) i espero que tothom fagi el mateix i arregli els problemes i divergències en privat.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #35 el: 03 de Febrer de 2006, 16:27:48 pm »
Lo k keda claro k para tener amigos como ........mas vale  :laugh: :scut

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #36 el: 03 de Febrer de 2006, 16:31:32 pm »
Perla meva part serè "bon minyó" i per no tenir que aguantar que no penso en el bè de l´equip i tal i tal, de moment callaré fins a final de temporada( tot i que continui pensant exactament el mateix que he expresat en altres ocasions) i espero que tothom fagi el mateix i arregli els problemes i divergències en privat.

:clap Aixo que comentes, crec q es actuar amb seny  :clap

Jo, per la meva part, tinc molt clar que si altres anys hem salvat la categoria en el darrer partit, era gracies a la UNITAT existent en aquells moment en la Gran Familia Arlequinada... aquest any, i veient les diferencies i "piques" entre nosaltres mateixos, no tenia gens clar poder-la salvar en un partit a cara o creu.

:clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #37 el: 03 de Febrer de 2006, 17:21:17 pm »
be seguint l'exemple del company toni23 jo tambe dic que no penso dir res mes que pogui crear polemica,deixarem les coses per el final de lliga i despres ja seguirem parlant d'aquests temes espinosos

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #38 el: 03 de Febrer de 2006, 18:06:17 pm »
es lo mas sensato que podemos hacer por el bien del club  :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #39 el: 03 de Febrer de 2006, 21:48:36 pm »
Jo m'afegeixo amb el Toni23 i el Dagar  :-X :-X esperem a final de temporada i llavors ......