Autor Tema: REVISTA TOT OCI  (Llegit 1012 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
REVISTA TOT OCI
« el: 31 de Gener de 2006, 19:21:09 pm »
Ja fa més d'un any que funciona la revista Tot Oci a Sabadell. M'he adonat que a totes les altres revistes que fan (Igualada, Vic, Manresa...) hi ha una secció d'esports on surten els equips de la ciutat de futbol, bàsquet o hocquei amb unes fotos i els partits que han de disputar. Però en la revista de Sabadell no surt res ni del CE Sabadell ni d la UB Sabadell, ni del CN Sabadell, el segon club amb nombre de socis de Catalunya.

Com a queixa, a la seva pàgina web (www.totocivirtual.c om) surt una adreça mail totoci@totocivirtual.com on ens podem adreçar. Jo ja he enviat el meu mai i, si afegim pressió, potser ens fan més cas.

Som-hi!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
Re: REVISTA TOT OCI
« Respondre #1 el: 31 de Gener de 2006, 23:34:45 pm »
Allà al cinema la tenim i sincerament si jo hagues d'invertir els diners amb la revista no ho faria. La gent l'agafa per tirar-la dins la sala. Es a dir la gent que arriba d'hora a la sala la fulleja pero res mes, si arriba juestet i no te els 5 minutets abans que comenci la publicitat no en fan re de re!!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
Re: REVISTA TOT OCI
« Respondre #2 el: 02 de Febrer de 2006, 00:14:43 am »
bueno, mentres se la mirin i vegin que el CES existeix per que no?  Com es nota que et fots farts de recollir revistes de terra, jordi, jejeje.