Autor Tema: Què sona als teus altaveus ??  (Llegit 94953 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Què sona als teus altaveus ??
« Respondre #200 el: 30 de Desembre de 2007, 03:33:20 am »
jaajjajaaj
si, si a mi el barrio tmb me gusta, pero el ultimo CD a dejado mucho que desear... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #201 el: 31 de Desembre de 2007, 02:16:43 am »
jaajjajaaj
si, si a mi el barrio tmb me gusta, pero el ultimo CD a dejado mucho que desear... :mmmm

Si la verdad es que si, que este ultimo no ha sido lo k yo me esperaba... no hay muxass moviditas peroo bueno hay alguna con alguna letra bastantante wena

:beer2

Desconnectat Ruben_infpreferent

• Infantil
  • Missatges: 137
  • El vius. Els sents. C.E.SABADELL.
    • www.cesabadell.org
« Respondre #202 el: 01 de Gener de 2008, 13:21:17 pm »
fondo flamenco,andy & lucas,house algun cop xDD

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #203 el: 03 de Gener de 2008, 17:35:12 pm »
Ara mateix el disc Rock in Rio d'Iron Maiden, en concret The evil that men do.
http://es.youtube.com/watch?v=KWkezoe1hzg
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #204 el: 04 de Gener de 2008, 17:02:58 pm »
com el bon wisky  IRISH, tots ells formen part d'altres grups però a finals del 2.006 es van trobar per fer un disc de nom THE CAKE SALE, durant l'any han fet alguna cançó més i ara es pot trobar el mateix disc amb bonus traks
http://www.youtube.com/watch?v=lcdjUf45F3g&eurl=

• Entrenador
« Respondre #205 el: 04 de Gener de 2008, 18:01:07 pm »
però del tot el que he descobert aquest any em quedo amb
http://www.myspace.com/thenational

em permeto una sugeriment per un dels moderadors del forum a veure que li sembla aquest Empire Fake, iniciat amb piano i després de les guitarres aquests vents que fan pujar la canço com l'escuma de la cervesa

Ferni

• Visitant
« Respondre #206 el: 04 de Gener de 2008, 23:44:20 pm »
doncs avui m'ha sortit la vena flamenca a mi....
Aquí teniu al "Resis el Gita.no" ara entendreu perq al resistencia Arlek només li agrada la música española... ell s'hi dedica en aquest mundillo....

MA FUMAOOOOOOO UN CANUTO Y MAN ECHAO DE LA CASAAAA!!!!

http://es.youtube.com/watch?v=sovPtl-fKHg (grande Toni el Gitannn.o!!  :visca :visca amonóoooooo!!!! tinc un cd a casa d'aquest home y es bonísim.

La veritat és q el món flamenc sempre s'ha relacionat molt directament amb la ètnia gitana i crec q això la desprestigiat moltíssim. S'ha d tenir en compte q hi ha molta gent q li agrada el flamenc i no tenen perq ser d'aquesta ètnia... per a possar-vos un exemple vag estar al concert del cantant sabadellenc de flamenc DUQUENDE a la Faràndula i vaig quedar impressionat de la de gent q  no relacionava jo amb el flamenc i allà estaven... inclús vaig trobar als meus veins q són tot finets i pijets i es van sorprendre més d trobar-me ells a mi q jo a ells....  en fi q el flamenc agrada a molta gent normal.

( perq la paraula GITAN.NO està considerada insult en aquest fòrum? Q jo sàpiga és una ètnia i no un insult... això em sembla una acció xenófoba)
« Darrera modificació: 04 de Gener de 2008, 23:47:49 pm per Ferni »

• Entrenador
« Respondre #207 el: 05 de Gener de 2008, 00:18:35 am »
Si va per mi el missatjet, et diré que de primera oïda, m'ha convençut força, em recorda molt a l'estil fosc i melancolic dels patriotes americans com Bruce Springsteen però alhora te alguna cosa com de trencadora, de reivindicació... suposo que el contrast entre la melodia i l'acompanyament, que practicament no combinen en cap moment de la cançó. M'agrada aquest joc de dos histories diferents en una cançó, estan ben lligades. Dius que pujen els vents... pero... i les cordes!!!!

Veig que estàs fi , sr. moderador!!!!!!!!!!!
si si amb el que dius al final tens raó, però en el rok ja ho donc per suposat que les cordes portin tota la trempera, per això faig rellevància expressa als vents, bona feina del productor  :ok

• Entrenador
« Respondre #208 el: 05 de Gener de 2008, 00:46:21 am »
Home, a les cordes no em refereixo a les guitarres, sino als efectes de cordes... no sé si aqui son corda fregada de veritat o sintetitzador... vaja el que els "sintetitzadoristes" en diem "strings"

Jo et diria que és orquestració de debó, no pas sintetitzador
més que res perquè he consultat els crèdits on hi troben cello, violins i viola, ah  i surprise el qui toca el piano SUFJAN STEVENS

• Entrenador
« Respondre #209 el: 05 de Gener de 2008, 01:03:11 am »
No  ket Sufjan Stevens és un que s'ha prposat editar un disc per cada estat d'Amèrica, és molt prolífic i te algunes coses d'autèntica pell de gallina
una vegada, un amic que hi treballa, em va passar un sampler de Sinamon Records, hi havia un tema d'ell i ja em vaig nar a buscar Lp és un que es diu "SEven Swans" i bé si vols coneixer més d'ell http://www.myspace.com/illinoiseispretty
crec que és interessantissim com a músic, però em sembla que ha de tenir unes ideies bastant integristes, ho dic perquè cada Nadal també fa un disc sobre el tema i algunes coses d'ell que no m'estan pas bé, però com a músic chapeau

• Entrenador
« Respondre #210 el: 05 de Gener de 2008, 01:11:36 am »
Si però, .......... condiciona
per exemple a mi Carla Bruni m'entussiasma el primer disc, una canço com Raphael ja val haver-la conegut. Però ara amb aquest rotllo que han montat ella i el Sarkozy  no crec que torni a girar gaire el disc per casa meva

• Entrenador
« Respondre #211 el: 05 de Gener de 2008, 01:28:42 am »
estem d'acord amb el que dius,  però passa això que condiciona
De totes maneres et donc la raó que als artistes només cal valorar-los per l'obra

i ja que parles del Californi dels Eagles  saps que ha sortit reeditat lp amb carpeta original, la doble ia a un preu increible d'econòmic?

• Entrenador
« Respondre #212 el: 08 de Gener de 2008, 21:05:12 pm »
DIRTY RAY

http://www.nvivo.es/artistas/n/Dirty+Ray/

i és que quan en tenia 25  Immaculate Fools, ja ho cantaven, quina cançó!!!!!!
ara torna amb psedònim temes nous i recuperant coses que mai caduquen  :clap

• Entrenador
« Respondre #213 el: 18 de Gener de 2008, 20:40:02 pm »
posarem una mica de música per amenitzar les tonteries que fan i verbalitzen tota la tripulació del CES
proposo I'm on a roll  i la trobareu en aquesta pàgina
http://www.overtherhine.com/

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #214 el: 03 de Maig de 2008, 08:34:05 am »
Nou disc de Portishead. Us deixo amb Machine gun: boníssima. EM recorden molt als Cranes del Wings of joy. Genials.

http://es.youtube.com/watch?v=BKm-OkHj-VM

• Entrenador
« Respondre #215 el: 03 de Maig de 2008, 13:05:06 pm »
Per cert, i parlant de returns, mataria per tenir alguna cosa del concert unic dels Led a Londres fa poc. Suposo que hi haura algun DVD aviat o algun CD no? Saps alguna cosa'

Vic que t'ha passat... Vic que m'has donaaaat xDDD Han passat un parell de mesos i encara no he pogut trobar re del retorn dels 'Led'... en saps alguna cosa company?
Per cert, ja que tenim aquest post olvidadet... em recomanes alguna cosa nova? Jeje

abans de matar i tenir problemes de consciència i amb la justícia compra't  la revista UNCUT del mes de maig  o passa per aquí http://www.ledzeppelin.c****n-paul-jones

Xandri

• Visitant
« Respondre #216 el: 20 de Maig de 2008, 22:53:59 pm »
En els meu altaveus sona bastant rock i el "bon" pop i també la música alternativa. Ultimament el que més escolto és el grup Keane (un dels millors grups de música alternativa), Bon Jovi, Eros Rammazzotti, i el Ricardo Arjona i els grans Red Hot Chili Peppers. Algú li agraden aquests grups/cantants?

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #217 el: 21 de Maig de 2008, 00:22:39 am »
En els meu altaveus sona bastant rock i el "bon" pop i també la música alternativa. Ultimament el que més escolto és el grup Keane (un dels millors grups de música alternativa), Bon Jovi, Eros Rammazzotti, i el Ricardo Arjona i els grans Red Hot Chili Peppers. Algú li agraden aquests grups/cantants?

:oooooo: :oooooo: :oooooo:

Menos mal!!! Pensava que no els escoltava ni li agradaven a ningú ja... Més 100 millons de discos venuts, pero sembla que ja no se'ls escolta ningu. Bravo pel teu gust musical!!!

eeeeeepppp aqui unaltre que li agrada bon jovi,fum no estas sol  ;D

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #218 el: 21 de Maig de 2008, 08:21:28 am »
Bon Jovi ??   El "David Beckam" de las guitarras??    :icon_mrgreen:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Xandri

• Visitant
« Respondre #219 el: 22 de Maig de 2008, 20:36:19 pm »
Als fans de Bon Jovi, algú anirà al concert que fan al juny aquí l'estadi olímpic de Barcelona?