Si hagués ficat la gran oportunitat de finals de la primera part, ara no estaríem parlant com ho estem fent, perque hauriem guanyat de carrer. Esteu dient que si ha de ser titular, que si tal, que si qual, i just en el moment en que ho podria haver demostrat, quan li hauria d'haver posat més collons, s'ha adormit i ha deixat que el porter arribés a treure-li la pilota, com si estiguessim acostumats a marcar 50 gols per partit i no vingués d'un. L'Orife s'hauria d'haver menjat la pilota, tirar-se cap a la pilota com si fos la darrera cosa que anés a fer en la vida. Si l'hagués ficat, el panorama no estaria com esta ara. Sí, tal como diuen en altres post, el Buba del Sabadell Nord segur que l'hauria fotut aquesta encara que només fos per las ganes que hi posaria. M'esperaré a veure demà "l'arlequinat" però els mateixos locutors primer volien defensar l'orife dient que es que el porter era molt bo, pero despres han dit que el que ha passat es que ha sigut massa lent, igual que l'afició de l'Alfaro, que pensava el mateix. Trist que per fallar una jugada crucial en el partit que hauria de ser la remuntada ara ens veiem abocats a tercera i amb una afició sense moral. Em podeu dir el que volgueu, que no canviaré les meves paraules, l'hauria d'haver ficat.