Autor Tema: Estem a 2 punts de la salvació  (Llegit 2917 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Estem a 2 punts de la salvació
« el: 05 de Febrer de 2006, 22:03:55 pm »
Diria que és l'única conclusió positiva que podem extreure després de la derrota a Alfaro.
Tenim 20 punts, Logronyès a 2 i Reus que marca la salvació a 3. Evidentment que la cosa està difícil, que el Saragossa B apreta per sota, però em de mirar de ser positius.

JO DEMANARIA DES D'AQUÍ, QUE PER MOLT DIFÍCIL QUE SIGUI, QUE NINGÚ S'ENSSORRI I QUE DIUMENGE AJUDEM TOTS A GUANYAR AL BADALONA. ÉS L'ÚNIC QUE PODEM FER I NO PERDRE L'ESPERANÇA. No m'agradaria veure, ni a mi ni a ningú aquest equip a 3a.

I dir-li al Jaume Bonet que fagi ja el 4-4-2 amb 2 puntes. Portem 17 partits sense guanyar fora, i MAI hem jugat amb 2 puntes.... *****, almenys probem-ho. I per descomptat a casa que juguin els unics davanters que tenim.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Estem a 2 punts de la salvació
« Respondre #1 el: 05 de Febrer de 2006, 22:20:31 pm »
No diré res. Simplement:  :clap :clap :clap Tens raó, però a veure que hem de guanyar partits per sortir d'abaix...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #2 el: 05 de Febrer de 2006, 22:37:01 pm »
Toca't els *******. Mutio, segur que el Bonet llegirà el teu missatge i el diumenge posarà dos davanters ja-ja-ja

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #3 el: 05 de Febrer de 2006, 22:45:23 pm »
Mutio, gent com tú és la que ara necessita més que mai el Sabadell. Tots som necessaris ara, però paraules com les teves són les que encara ens han de fer seguir lluitant.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 05 de Febrer de 2006, 22:52:33 pm »
Tens tota la raó Mutio, estem a 2 punts de salvar-nos, ara ve dsp del partit e mirat el calendari q tenim a continuació i em fa molta por la veritat:
SABADELL-BADALON
ST ANDREU-SBD
SBD- BARCELONA B
TERRASSA-SBD

jo amb aquest calendari no em vec capaç de sumar més de 4 pts i n'hauriem de sumar uns 8 per anar bé.
-Avantatges: apesar de la situació que estem i dels resultats obtinguts  penso que la NCA aquesta segona volta será un "mini fortí" per l'equip i encara guanyarem alguns partits i tot o sino almenys empatar...nomes faltaria q ens guanyés el badalona a casa per exemple.
- inconvenients: doncs molts, l'estat anímic de l'equip, de l'afició, el pasotisme dels jugadors, la situació q té poc marge per a poder fer cambiis contundents ( ens agradi o no fins a final d temporada haurem d confiar amb aquests jugadors), etc etc etc

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #5 el: 05 de Febrer de 2006, 22:54:15 pm »
Sí però portem 6 punts menys que a la temporada passada a aquestes alçades.
Avui teníem una gran oportunitat. Cal més tranquilitat, i els enfrentaments Directiva - Jugadors no  ho propicien (entenc que inicialment potser es van fer malament les coses, però no es pot venir ara i dir que no es complirà amb el que se'ls hi va prometre, p. ex. tema seguretat social, tema clausula nandi que deriva amb un company quasi apartat de l'equip amb un entrenador que "traga" amb la situació, etc...), i malhauradament han existit durant aquesta temporada massa tema extraesportiu, i això no es bo, la dinàmica no s'atura ni sembla aturar-se, i el que convé ara es centrar-se en que la pilota entri entre els 3 pals, que no ens marquin gols i que guanyem dos partits seguits i sortim d'allà baix i tots fem pinya per salvar els mobles, però sembla que això sigui impossible, i es que continuem fent les coses malfetes, i així no podem anar enlloc, o potser sí....no ho sé

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 05 de Febrer de 2006, 23:06:34 pm »
 :cheer :cheer :cheer viva, estem a 2 puntets. iujuuuuu, que encara no estem enfonsats! ueeeeeee, que matematicament encara podem salvar-nos, oju, que encara podem arribar als play-off.... En fi, igual que cada dia. Just despres del partit (todo nejatifo, nada positifo), despres que si unitat, que si nose que, als 2 dies segur que guanyarem, abans de començar som els millors, despres ens portem l'***** i torna a començar. Es el cicle vital de la temporada 2005-2006, en que uns cops per falta d'impetu, altres per excés, i altre per fer "inventari" no trobem a ningu que aconsegueixi conduir decentment a aquesta banda de "jugadors??"  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #7 el: 05 de Febrer de 2006, 23:27:15 pm »
Mentres hi ha vida hi ha esperança. Centrem-nos en animar i guanyar el Badalona, analitzar les errades hi havia si l´alquimista Bonet fa un plantejament valent i amb els homes més temperamentals.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 05 de Febrer de 2006, 23:40:57 pm »
:cheer :cheer :cheer viva, estem a 2 puntets. iujuuuuu, que encara no estem enfonsats! ueeeeeee, que matematicament encara podem salvar-nos, oju, que encara podem arribar als play-off.... En fi, igual que cada dia. Just despres del partit (todo nejatifo, nada positifo), despres que si unitat, que si nose que, als 2 dies segur que guanyarem, abans de començar som els millors, despres ens portem l'***** i torna a començar. Es el cicle vital de la temporada 2005-2006, en que uns cops per falta d'impetu, altres per excés, i altre per fer "inventari" no trobem a ningu que aconsegueixi conduir decentment a aquesta banda de "jugadors??"  :ko

Que vols que fem freak  :icon_question:   Que diguem que estem a 5 punts de Osca i Alfaro, que juguem fatal, que no marquem ni a l'arc iris que sompatètics..... que si.... prefereixes que ja planifiquem on ens menjarem la paella l'any vinent, actitud que per cert em sembla LAMENTABLE.....
Jo respecto totes les opinions, però jo, tal com diu el Toni23 mentre vegi possibilitats de salvació les exprimiré.

L'actitid negativa de molts no em sembla correcte, i no ho dic per tu e freak  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 05 de Febrer de 2006, 23:41:58 pm »
el problema es el calendari,si no guanyem ni al peralta alfaro zaragoza b el que toca a partir d'aquesta setmana es per posarse a plorar

per cert mutio lo de la paella es pura ironia riure per no plorar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 05 de Febrer de 2006, 23:44:16 pm »
prefereixes que ja planifiquem on ens menjarem la paella l'any vinent, actitud que per cert em sembla LAMENTABLE.....

Home, és que veient els mantes que tenim a l'equip... més val mentalitzar-se per el pitjor.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 05 de Febrer de 2006, 23:45:57 pm »
prefereixes que ja planifiquem on ens menjarem la paella l'any vinent, actitud que per cert em sembla LAMENTABLE.....

Home, és que veient els mantes que tenim a l'equip... més val mentalitzar-se per el pitjor.

Si, però no frivolitzar amb la situació, que ja prou complicada és. Això sona en to de "cachondeo" i almenys a mi no m'agrada. Però que cadascú fagi el que vulgui  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 05 de Febrer de 2006, 23:47:04 pm »
Si, però no frivolitzar amb la situació, que ja prou complicada és. Això sona en to de "cachondeo" i almenys a mi no m'agrada. Però que cadascú fagi el que vulgui  :ok

És que estic molt cremat amb alguns de la plantilla, que els foteria after-shave als ous a veure si així espavilen.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #13 el: 05 de Febrer de 2006, 23:48:50 pm »
Aquest es el problema, jo vull creure, pero es que ja no puc. A veure, amb tots els respectes, si no guanyem al peralta a casa, veus possibilitats de guanyar al barça b o al badalona?? I si a fora ens fiquen un 2-0 els jugadors de l'alfaro, creus que guanyarem al camp del sant an. o del terrassa??? Es que no ho se veure, ja no soc capaç, en aquests partits hauriem d'haver agafat la dinamica positiva que ens hagues permes guanyar algun partits dels que ens venen, pero amb els ultims resultats en ma, per molt que vulgui, m'es impossible creure en unes possibilitats que ens volen vendre de bones maneres, pero sense bones accions  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 05 de Febrer de 2006, 23:55:07 pm »
Aquest es el problema, jo vull creure, pero es que ja no puc. A veure, amb tots els respectes, si no guanyem al peralta a casa, veus possibilitats de guanyar al barça b o al badalona?? I si a fora ens fiquen un 2-0 els jugadors de l'alfaro, creus que guanyarem al camp del sant an. o del terrassa??? Es que no ho se veure, ja no soc capaç, en aquests partits hauriem d'haver agafat la dinamica positiva que ens hagues permes guanyar algun partits dels que ens venen, pero amb els ultims resultats en ma, per molt que vulgui, m'es impossible creure en unes possibilitats que ens volen vendre de bones maneres, pero sense bones accions  :disappointed:

Estic d'acord amb tu.... però és que si no creiem nosaltres QUI creurà freak  :icon_question: Som els unics i de fet l'UNIC I DIC UNIC ACTIU que té el Sabadell és la seva afició, una afició de Champions que MAI deixa sol al seu equip. I és d'herois per mi, i per apludir l'actitud i la fe que molts d'ells tenen per acompanyar l'equip CADA cap de setmana  :clap  :clap
Per això em de creure freak, perque estem a 2 punts, perque tenim temps de reaccionar, prque no tenim un equip tan dolent, perque guanyarem diumenge, perque som el sabadell i perque quan guanya el Sabadell tots tenim una gran alegria. Però sobretot em de creure perque baixar a 3a divisió, podria significar moltes coses.... pero podria significar també la fi de més de 100 anys d'historia. Per això em de creure i ajudar el maxim que puguem. només això

FORÇA SABADELL

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 06 de Febrer de 2006, 00:00:46 am »
Acabarem cantant:

'Alcohol, alcohol, alcohol, alcohol...
que hem vingut, a emborratxar-nos,
guanyar o perdre ens dona igual...'

I disfrutant de l'espectacle que ens doni l'àrbitre el línier i el rival. I si un dia gunyem... festa grossa :icon_exclaim: :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :cheer :cheer :beer2 :beer2 :cheer :beer2 :beer2 :cheer

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #16 el: 06 de Febrer de 2006, 00:11:28 am »
Jo estic massa indignat...em veig a tercera... l any pasat tenia l esperança... aquest any no... no volia anar diumenge vinent pro suposu que no ho podre evitar... estimo massa al sabadell... pro sius plau...que els jugadors facin algo d' una vegada perque nomes hem guanyat 4 putus partits... i en portem 20... es VERGONYOS

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #17 el: 06 de Febrer de 2006, 00:23:27 am »
encara pitjor milutu portem 4 putus partits guanyats de 22 no de 20 som carn de tercera

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #18 el: 06 de Febrer de 2006, 00:32:16 am »
Em sembla k som suficientment inteligents com per ilusionarnos amb akest ekip, jo ho vec MOLT MALAMENT, y si baixem a 3ª ens ho em guanyat (els jugadors), no vull pasar vergonya amb akest ekip un any mes a 2ªB. Y si estem a dos punts, pero y la semana pasada y l'altre, a cuants punts estavem??? ja son moltes semanes k estem alla baix, ens hem de fer la idea ja d'una vegada, y k pasi el k pasi :ko :ok

No soc pesimista ojala ens salvem, pero pinta pitjor k la temporada pasada, y va anar d'un pel :disappointed:

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #19 el: 06 de Febrer de 2006, 11:46:19 am »
Mutio, grpacies per intentar-me animar. Lúnic que té bo el Sabadell és làfició. La resta? Sense comentaris,...

Estem a 2 punts de la salvació, portant 6 punts menys que l'any passat i amb un grup més fluix. Tothom vol que ens salvem, rivals inclosos, pero nosaltres, sembla que ens hi neguem, desde el 20 de novembre que no guanyem,...

Mutio allo que ens passi ho em d'acatar amb dignitat, ens ho haurem guanyat sense cap dubte.