Autor Tema: Entrades  (Llegit 3067 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Entrades
« Respondre #20 el: 13 de Febrer de 2006, 19:11:02 pm »
Pero si ya contestó,  no?

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #21 el: 13 de Febrer de 2006, 19:14:58 pm »
Pero si ya contestó,  no?

La propuesta de Vicenç era poner precios populares. Andreu Gil dijo que haría la prueba de regalar a cada socio 2 entradas y esto no ha funcionado para nada. Yo apoyo los precios populares y creo que se tiene que probar con el barça b.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 13 de Febrer de 2006, 19:16:59 pm »
A mi la mesura presa (2 invitacions per soci) em sembla del tot encertada:
els qui paguem sempre be que hem de tenir certs privilegis davant els qui només venen quan les entrades son a un trist euro, o no :icon_question:

Cornuts i pagar el beure :icon_question: Fins un límit senyors :icon_exclaim:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #23 el: 13 de Febrer de 2006, 19:33:57 pm »
els qui paguem sempre be que hem de tenir certs privilegis davant els qui només venen quan les entrades son a un trist euro, o no :icon_question:

Manelinho, ¿que diferencia hay entre los que vienen acompañando al socio con los que entrarían con los precios populares? ¿que son amigos o familiares de los socios? Para mi no hay ninguna diferencia, de alguna manera tambien es gente que se aprobecha de la situación.
Igual que la directiva se apretó el cinturón a principio de temporada y la situación no ha cuajado, ahora podemos hacer un pequeño esfuerzo tambien los socios. Creo que nuestros privilegios tienen que ser cuando el equipo vaya bien desde el principio y los "aprobechados" tengan que pagar su entrada para ver el final de liga. Visto lo visto me da igual perder 50 € si eso supone salvar la categoría.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 13 de Febrer de 2006, 19:49:35 pm »
La diferencia para mi es clara: con mis entradas entra kien yo kiero, con los precios populares entra cualkiera.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #25 el: 14 de Febrer de 2006, 11:47:50 am »

Manelinho, ¿que diferencia hay entre los que vienen acompañando al socio con los que entrarían con los precios populares? ¿que son amigos o familiares de los socios? Para mi no hay ninguna diferencia, de alguna manera tambien es gente que se aprobecha de la situación.
Igual que la directiva se apretó el cinturón a principio de temporada y la situación no ha cuajado, ahora podemos hacer un pequeño esfuerzo tambien los socios. Creo que nuestros privilegios tienen que ser cuando el equipo vaya bien desde el principio y los "aprobechados" tengan que pagar su entrada para ver el final de liga. Visto lo visto me da igual perder 50 € si eso supone salvar la categoría.

Benvolgut Liraju,

el meu punt de vista, que és molt similar al de l'amic Birri: jo, com a soci que soc, tinc a dret a decidir si vull convidar al futbol a algú que jo cregui que pot venir a animar i que li pot interessar el partit.
De l'altre manera que tu comentes, per mi simplement venen els aprofitats de torn, pseudo-aficionats, que la majoria de vegades només escridassen i ens recorden com ho fan de malament els jugadors, que es creuen amb tots els drets i sense deures pel simple fet que han pagat un trist euro per passar la tarda. Tots aquests, per mi, ja poden anar al cinema, que si el que volem és que no es vegi tant de ciment ja portarem nines inflables i maniquís.

Ara be, tot son opinions i com dic sempre: totes son respectables i tots diem el que pensen en be pel Sabadell :scut. :beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!