Benvolguts Sabadellencs i Sabadellenques,
Després d'haver deixa't passar unes hores del partit d'ahir, tinc la necessitat d'expresar les sensacions que tenia ahir cap al capvespre quan tornava cap a Sabadell, doncs a les 7 tant sols sentia impotència e incredulitat pel que havia vist al camp de la Molineta.
Malgrat el resultat (que injust e ingrat pot arrivar a ser el futbol) les incomoditats d'un estadi, la climatologia, la distancia, i el més important la classificació, vaig adonarme'n ahir que el Sabadell mai morirà mentres tingui afeccionats com els que vaig veure ahir a Alfaro o d'altres que escoltaven la radio i que en propers desplaçaments hi aniran ells. Em sento orgullós de ser de Sabadell, perque n'arriva a ser difícil ser seguidor d'aquest equip, perque us ben asseguro que la decepció que vaig sentir ahir només es equiparable a una que vaig sentir en el vell camp d'atotxa, en una eliminatoria de copa en que el Sabadell va estar eliminat en la tanda de penals i concretament en la fase d'un llençament alternatiu, o també una nit a la creu alta que el Getafe ens va elminar, aturant Arévalo així es deia el porter un darrer llençament de faeta. Cal dir que en les dos eliminatories, el sorteig ens hagués depara´t el Barcelona, amb lo positiu que era per la economia un encontre així.
Be tornant al partit d'ahir, crec que la situació es molt difícil pero també que encara es pot arreglar, doncs la salvació estar a 3 punts i crec que hi ha plantilla per sortir d'aquesta situació, però fins que no arrivi una victòria la situació anímica es molt complicada. Desitjo de tot cor la salvació del Sabadell i ara més que mai es moment de recolzar un equip que representa a una ciutat i uns colors centenaris, que no passi com un altre históric , el C.D. Logroñés, que malauradament juga a la Tercera Divisió, i no oblidem que va ser company en el darrer ascens a 2ª A
Ànims i endavant Sabadell !!!!!