Autor Tema: Orgull Sabadellenc  (Llegit 935 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ALLA

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
Orgull Sabadellenc
« el: 06 de Febrer de 2006, 12:23:43 pm »
Benvolguts Sabadellencs i Sabadellenques,
Després d'haver deixa't passar unes hores del partit d'ahir, tinc la necessitat d'expresar les sensacions que tenia ahir cap al capvespre quan tornava cap a Sabadell, doncs a les 7 tant sols sentia impotència e incredulitat pel que havia vist al camp de la Molineta.
Malgrat el resultat (que injust e ingrat pot arrivar a ser el futbol) les incomoditats d'un estadi, la climatologia, la distancia, i el més important la classificació, vaig adonarme'n ahir que el Sabadell mai morirà mentres tingui afeccionats com els que vaig veure ahir a Alfaro o d'altres que escoltaven la radio i que en propers desplaçaments hi aniran ells. Em sento orgullós de ser de Sabadell, perque n'arriva a ser difícil ser seguidor d'aquest equip, perque us ben asseguro que la decepció que vaig sentir ahir només es equiparable a una que vaig sentir en el vell camp d'atotxa, en una eliminatoria de copa en que el Sabadell va estar eliminat en la tanda de penals i concretament en la fase d'un llençament alternatiu, o també una nit a la creu alta que el Getafe ens va elminar, aturant Arévalo així es deia el porter un darrer llençament de faeta. Cal dir que en les dos eliminatories, el sorteig ens hagués depara´t el Barcelona, amb lo positiu que era per la economia un encontre així.
Be tornant al partit d'ahir, crec que la situació es molt difícil pero també que encara es pot arreglar, doncs la salvació estar a  3 punts i crec que hi ha plantilla per sortir d'aquesta situació, però fins que no arrivi una victòria la situació anímica es molt complicada. Desitjo de tot cor la salvació del Sabadell i ara més que mai es moment de recolzar un equip que representa a una ciutat i uns colors centenaris, que no passi com un altre históric , el C.D. Logroñés, que malauradament juga a la Tercera Divisió, i no oblidem que va ser company en el darrer ascens a 2ª A
Ànims i endavant Sabadell !!!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: Orgull Sabadellenc
« Respondre #1 el: 06 de Febrer de 2006, 12:29:41 pm »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #2 el: 06 de Febrer de 2006, 14:41:44 pm »
No si rao tens, sentiment n'hi ha molt perque tot i perdre hi haura una entrada decent contra el badalona, una altra final... :Hecho_polvo:

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 06 de Febrer de 2006, 17:06:43 pm »
Si alguns dels nostres jugadors tinguessin la quarta part de l'orgull d'aquesta aficio ara estariem jugant la Champions. Esperem de que no s'en adonin massa tard de a quin club estan.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2006, 19:18:53 pm »
 :bigcry: :clap :anims :clap
VAMOOOOOOS!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 06 de Febrer de 2006, 21:24:40 pm »
Després d'haver deixa't passar unes hores del partit d'ahir, tinc la necessitat d'expresar les sensacions que tenia ahir cap al capvespre quan tornava cap a Sabadell, doncs a les 7 tant sols sentia impotència e incredulitat pel que havia vist al camp de la Molineta.
Malgrat el resultat (que injust e ingrat pot arrivar a ser el futbol) les incomoditats d'un estadi, la climatologia, la distancia, i el més important la classificació, vaig adonarme'n ahir que el Sabadell mai morirà mentres tingui afeccionats com els que vaig veure ahir a Alfaro o d'altres que escoltaven la radio i que en propers desplaçaments hi aniran ells. Em sento orgullós de ser de Sabadell, perque n'arriva a ser difícil ser seguidor d'aquest equip, perque us ben asseguro que la decepció que vaig sentir ahir només es equiparable a una que vaig sentir en el vell camp d'atotxa, en una eliminatoria de copa en que el Sabadell va estar eliminat en la tanda de penals i concretament en la fase d'un llençament alternatiu, o també una nit a la creu alta que el Getafe ens va elminar, aturant Arévalo així es deia el porter un darrer llençament de faeta. Cal dir que en les dos eliminatories, el sorteig ens hagués depara´t el Barcelona, amb lo positiu que era per la economia un encontre així.
Be tornant al partit d'ahir, crec que la situació es molt difícil pero també que encara es pot arreglar, doncs la salvació estar a  3 punts i crec que hi ha plantilla per sortir d'aquesta situació, però fins que no arrivi una victòria la situació anímica es molt complicada. Desitjo de tot cor la salvació del Sabadell i ara més que mai es moment de recolzar un equip que representa a una ciutat i uns colors centenaris, que no passi com un altre históric , el C.D. Logroñés, que malauradament juga a la Tercera Divisió, i no oblidem que va ser company en el darrer ascens a 2ª A

I com a "mare de totes les decepcions", company, et deixes Vitoria i l´impresentable arbitratge de Jiménez Muñoz de Morales....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 06 de Febrer de 2006, 22:00:14 pm »
Be tornant al partit d'ahir, crec que la situació es molt difícil pero també que encara es pot arreglar, doncs la salvació estar a 3 punts i crec que hi ha plantilla per sortir d'aquesta situació, però fins que no arrivi una victòria la situació anímica es molt complicada. Desitjo de tot cor la salvació del Sabadell i ara més que mai es moment de recolzar un equip que representa a una ciutat i uns colors centenaris, que no passi com un altre históric , el C.D. Logroñés, que malauradament juga a la Tercera Divisió, i no oblidem que va ser company en el darrer ascens a 2ª A

I com a "mare de totes les decepcions", company, et deixes Vitoria i l´impresentable arbitratge de Jiménez Muñoz de Morales....

Jo estava a vitoria i això que s'hem diu que no soc arlekinat

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2006, 19:30:00 pm »
Jo estava a vitoria i això que s'hem diu que no soc arlekinat

Per exemple, jo no t'ho dic. El que si que et dic, que tens una visió negativa i no aportes sol-lucions.

Tu pots ser tant o més  :bandera que jo, però demanant dimissions, deixant anar coses no demostrades i protestant per tot, no es va enlloc. Et demano que donguis solucions, demostris coses i aportis un grà de sorra positiu a l'entitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2006, 20:08:32 pm »
Alla, jo també hi era a Alfaro. Deus tenir raó amb això de l'orgull. Ser del Sabadell deu ser una cosa de visceres han passat 48 hores i encara em fa mal l'estòmec i el cor.

Això vol dir que això és un fort sentiment, que com més mal fa més se't reafirma.

Amunt  :bandera !!!

P.D.: Demano que no critiquem més fins a final de temporada, deprés ja demanarem responsabilitats d'anada i tornada a qui convingui.
« Darrera modificació: 07 de Febrer de 2006, 20:15:33 pm per Talleret »