Autor Tema: No ens carreguem també al Bonet...  (Llegit 2693 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: No ens carreguem també al Bonet...
« Respondre #20 el: 07 de Febrer de 2006, 20:55:45 pm »
No fa falta que "parlis"... els teus missatges s'entenen perfectament sense dir res... i si voleu un encenedor per acabar de fotre foc a la barraca m'el demaneu, que soc fumador. :snore:

Si senyor si senyor sempre a favor del poder dels que manen si senyor si senyor

No senyor no senyor... com sempre nomes entens el que t'interessa... no senyor no senyor.

I nomes afegeixo una cosa... Dius en algun missatge que mes d'un usuari ha dubtat del teu arlequinadisme... t'has parat a pensar pq et diuen aixo?? Sera pels anims que dones i pels teus missatges super-constructius?? I ho torno a repetir... SI VOLS FOC PER ACABAR DE CREMAR LA BARRACA -el CES-, M'EL DEMANES QUE TINC ENCENEDOR

Si els meus optimissatges fan pensar a la resta de companys que puc ser egarenc, m'ho faria mirar i canviaria d'estrategia...

Pero ara be... com que diuen que a la granja del senyor hi ha d'haver de tot... doncs podeu seguir que ja no ve d'aqui :beer2

Peace & Love :clap

Aquest missatges em fan molta gràcia o molta pena no ho se com voleu que jo volgui que es cremi la barraca-ces- si jo tota la meva vida no HE FALLAT MAI A VEURE EL SABADELL temporada si temporada tambe

Si m'emprenyo quan veig totes aquestes coses que es fan malament es PERQUE ESTIMO EL SABADELL  

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: No ens carreguem també al Bonet...
« Respondre #21 el: 07 de Febrer de 2006, 21:00:10 pm »
io crec k no ens tenim k carregar al Bonet... DIRECTAMENT NO L'HABIEM D'HABER PORTAT!!!! ens tindriem k'aber kedat am el Manolo y ale.. a acabar la temporada com sigui!!!! total el Manolo al menys te experiencia en les categories bases del sabadell i coneix els joves arlekinats... el Bonet... sap la formula de l'aspirina C... xq la formula de fer rutllar l'ekip no... pero weno será el 3º finikito k tindrem k pagar... io tb signaria pel sabadell.. vens fas vacances 1-2 mesus i en cobres 12... LA *****!!!