Veig que alguns foreros estan sent especialment durs amb l'entrenador, però crec que qui té menys culpa és ell. Aquesta temporada han passat tres entrenadors per la Nova Creu Alta i resulta que cap d'ells ha aconseguit res. S'ha variat el posicionament de l'equip al camp, els jugadors titulars, la intensitat dels entrenaments, etc... I els resultats no han canviat. Des de el meu punt de vista, crec que la raó està al camp. Crec que els davanters no han estat a l'alçada i que hem tingut problemes greus a la porteria des de la lesió del Ramon, que han augmentat el nerviosisme de l'equip. Encara em faig creus que entre els tres davanters de l'equip únicament s'hagi fet un gol de jugada. Jo crec que aquesta estadística no s'iguala entre cap equip dels que juguen a primera, segona, segona b i tercera. Podrem dir que no els hi ha arribat pilotes en condicions, potser es cert en part, però ocasiones clares com una casa n'hem tingut com a mínim 5 al llarg de la temporada i no s'ha ficat cap. No vull criticar l'Orife perque no he vist la jugada del error, però si és com m'imagino, no hi ha perdò. Potser ens llençarem com desesperats a rematar la pilota quan ens juguem la permanència a l'últim partit de lliga però crec que el sofriment ens el podíem haver evitat. Hem de rebentar la pilota quan tenim l'ocasió...
PD: Sóc dels que pensa que el partit del Alfaro es podia haver guanyat, i que el vàrem perdre per mala sort, però hem de tenir més sang (error d'Orife), més seguretat (penalty de Sergio Iglesias) i més intel·ligència (penalty de Cañadas).