Autor Tema: BENEFICIS D'ACABAR A TERCERA.  (Llegit 705 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat aiuix

• Aleví
  • Missatges: 49
BENEFICIS D'ACABAR A TERCERA.
« el: 07 de Febrer de 2006, 09:23:50 am »
Hola a tots, companys de desgràcia, bé, després dels desastres de temporades que portem m'agradaria iniciar un nou post amb la part bona de baixar a tercera divisió... que no hi ha part bona?, si que hi és. Qui comença?.
Començo jo:
-S'acaba amb els deutes, es desfà el "club" i es comença de 0.
-S'inverteixen els diners on fan falta, el futbol base, i no en ballarines de saló.

qui continua?...

pd. sé que em quedaré sol, però ho havia d'intentar....

Ànims que no és la fi del món !   :cheer :cheer :anims :anims :ejem :ejem  (també ho havia d'intentar...)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: BENEFICIS D'ACABAR A TERCERA.
« Respondre #1 el: 07 de Febrer de 2006, 09:33:41 am »
No hi ha cap benefici, treiem l´orgull i pensem que encara ens podem salvar. Baixar a tercera és la mort social del nostre club, i no siguem tant conformistes.

Desconnectat creualtenc

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #2 el: 07 de Febrer de 2006, 09:48:12 am »
Considero que no saps del que parles :  "Desfer el club" ????, deutes a cero ???

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 07 de Febrer de 2006, 16:30:21 pm »
Aixo ho fan clubs d'altres comunitats autonomes pq començar de cero per a ells significa començar una o dues categories per sota de tercera i en 3 o 4 anys estan a segona b o segona A . Però aqui no es posible pq hi un fotimer de categories i es trigaria molts anys.

Després tens que el futbol es un sentiment, i no es el mateix el nostre centre d'esports, que posem per cas un club esportiu sabadell per molt que el facis anar d'arlequinat. I si no mirem els exemples de Logronyes i Oviedo.

Ara son moments xungos, esclar que si, que un ho enxegaria tot a fer punyetes. Però en aquests moments es quan cal tenir la ment freda. Encara queden partits per surtir d'aqui baix, i el primer que cal fer es ser una pinya i acaronar l'equip (encara que de vegades donin ganes de...).

Tots junts ho aconseguirem una vegada més.

SANGUI

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 07 de Febrer de 2006, 19:17:28 pm »
Res, home, res.
Treure els co...ns i salvar la catègoria, encara que haguem de fer 'cassolada' en els últims partits a casa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...