Trencaré una llança en favor del Diego apuntant una dada que moltes vegades no es té en compte:
El porter és L'ÚLTIM defensa i el davanter centre el PRIMER. Ara ve la meva pregunta: és culpa del Diego que els jugadors contraris arribin a la nostra area i puguin jugar-hi la bimba com aquell qui res
No ens enganyem, el Diego va fer un parell de cantades, si, però també va fer parades de molt de mèrit i d'això no se'n recorda ningú.
Per altra banda, qui ja no recorda els gols que va fallar en Gallo el dia de la Grama o Orife aquest diumenge (tot aquell que hagi jugat a futbol sap que sempre has d'anar a rematar quan has fet un xut com el que va fer i en Rodolfo es va adormir el temps suficient com per deixar reaccionar al porter i al defensa).
Vull dir, amb tota aquesta parrafada que les pifies dels porters son molt més evidents que les de qualsevol jugador de camp i no se'ls pot crucificar per això.
És evident Manel que les errades del porter tothom les recorda, mentre que les errades CLAMOROSES -com les del Gallo per exemple- passen més desaparcebudes. És per això que el que hauria de ser un dels puntals dels equips -és la meva opinió- hauria de ser el porter. Manant i sobretot donant seguretat. Cosa que Diego NO dona; i això és una evidència. Urko.... doncs no ho sé perque no l'he vist jugar.
I parles d'aturades de mèrit..... i ja em perdonaràs Manel, però jo no en recordo cap de mèrit. Com ja dic en algun altre post, bones aturades i de mèrit el dia del Llevant i el dia del Terrassa.
Aturada de mèrit per mi son per exemple en el 1 contra 1, una aturada que ningú s'espera i quan la bola ja és gairebé a dins. Jo personalment d'aquestes NO en recordo cap ni el dia de la Grama ni el dia del Peralta.
Em sap greu ser tan dur amb aquest jugador, que per altre banda em va semblar molt correcte el dia que va estar al programa, però és que no li veig gairebé res de positiu. I ojo, que no estic dient que tots els gols siguin culpa seva, ni molt menys, perque com bé dius Manel, el 1r defensa comença pel davanter i ser una de les pitjors defenses no és NOMÉS culpa dels porters.
Jo de moment donaria confiança a l'Urko