Autor Tema: animos DIEGO!!!!!!!!!!  (Llegit 2414 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
animos DIEGO!!!!!!!!!!
« el: 06 de Febrer de 2006, 22:39:41 pm »
Aprovechando su paso por "l'Arlequinat" vuelvo a dar animos a este portero que se le a machacado bastante estos ultimos meses i creo q d momento Urko no a demostrado ser mucho mejor que él.

DIEGOOOO TITULAR!!!!!!! eres de los pocos que se salvan en este equipo.....   :clap   :clap  :clap

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: animos DIEGO!!!!!!!!!!
« Respondre #1 el: 06 de Febrer de 2006, 22:54:32 pm »
Bé, se l'ha massacrat bastant perque ha errat MOLT, i com tu dius, dolent per dolent, doncs donar-li la oportunitat a algú que encara no havia debutat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 06 de Febrer de 2006, 23:13:35 pm »
Vist el reportatge.
Que no va fer bé n'Urko? Crec que va estar molt per sobre d'altris porters de l'equip.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 06 de Febrer de 2006, 23:15:41 pm »
la qüestió està en que jugadors de l'equip q no estan fent mala campanya estan pagant els plats trencats per la gran part d plantilla, un exemple en son el Diego de Miguel que està clar q a tingut fallos pero no crec q cap porter d la Segona B es salvi en l'aspecte de tenir mals dies.....i l'altre exemple clar es amb Cañadas... q al principi se l'inflavaloraba i ara és tan greu la situació de l'equip q comença a pasar desapercebut i ja va pagar les consequencies el pasat diumenge a camp de l'Alfaro.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 06 de Febrer de 2006, 23:35:01 pm »
Animo Diego!!

Jo tambe crec que hauria de ser el titular  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #5 el: 07 de Febrer de 2006, 07:48:50 am »
I en canvi l´Iglesias segueix jugant, aquí ha pilat el Diego,el Cañadas,l´Ivan Diaz, però el senyor segueix jugant, llàstima que no tingui una clausula de partits jugats.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 07 de Febrer de 2006, 11:33:26 am »
Jo tb segueixo pensant que el Diego és millor porter del q pensa molta gent. De l'Urko no puc opinar pq el que he vist, fins a dia d'avui, és una cagada contra el Barakaldo q ens va costar un gol. Aixó sí, va demostrar seguretat en les pilotes aèries, però bé, com acabo de dir, encara no tinc una valoració al respecte.

Ánimo campeón!

:cheer :anims !!!DIEGO!!! :anims  :cheer

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #7 el: 07 de Febrer de 2006, 14:08:25 pm »
contra el peralta la culpa de diego.
Pero eske no nos akordamos de lo k izo cntra el terrassa, levante o k?????
animos diego
animos  :scut

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 07 de Febrer de 2006, 15:41:55 pm »
Reconec que el Diego no m'agrada, el veig molt insegur i fallon, pero el problema es que si cada cop que un jugador que falla va a la banqueta llavors passa el que passa, ningu intenta res, fa lo mes facil i no anem en lloc. Aixi que, donem continuitat a algun porter d'una vegada, que cada dia cambiar de porter afecta a tot l'equip, i no estem com per fer mes tonteries!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 07 de Febrer de 2006, 20:28:47 pm »
Acabo de veure el partit Egipte- Senegal. Després de veure  partits fins semifinals, puc dir sense "tapujos", que el pitjor porter del campionat és l'egipci q, curiosament, jugarà la final de divendres. Això em rearfirma en la meva opinió que un porter no és més que un 9 per cent de l'equip, no com el 50 q molts volen veure. Salut companys!
 :ok

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 07 de Febrer de 2006, 21:48:50 pm »

Per un sol mal partit no es pot enviar un porter a la suplència.  no oblideu que abans de Tajonar portava 360 minuts sense encaixar cap gol.   No s´enrecorda ningú del gran partit que va fer al camp del Llevant B(on, per cert, l´"idealitzat" Castilla va encaixar 4 gols, diumenge passat) ?

Insegurs ho són els dos porters degut a la seva joventut  (Indubtablement, Ramon es la referència).  Ara bé, considero a Diego un bon valor de futur i que per descomptat ha estat excessivament castigat. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 07 de Febrer de 2006, 21:56:48 pm »

Per un sol mal partit no es pot enviar un porter a la suplència.  no oblideu que abans de Tajonar portava 360 minuts sense encaixar cap gol.   No s´enrecorda ningú del gran partit que va fer al camp del Llevant B(on, per cert, l´"idealitzat" Castilla va encaixar 4 gols, diumenge passat) ?

Insegurs ho són els dos porters degut a la seva joventut  (Indubtablement, Ramon es la referència).  Ara bé, considero a Diego un bon valor de futur i que per descomptat ha estat excessivament castigat. 

:clap :clap amb lo de l'ideal Castilla las clavat jeje, aquest que era tan bo n'hi van fotre 4......la gent només veu les coses dolentes..... i ningu recorda ni el seu debut ni aquests 360 minuts sense encaixar cap gol..... sort que vec que no soc l'únic que creu q el De Miguel no mereix tornar a la banqueta i de moments té que ser el títular.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 07 de Febrer de 2006, 22:18:30 pm »
algu de vosaltres ha vist al castilla mes d'un partit? es un grandissim porter ja el voldria jo al sabadell en lloc del de miguel o l'urko

ara mateix el senyor bonet al diego l'acaba de matar "esportivament" parlant,pero perque amb altres no fa el mateix?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #13 el: 07 de Febrer de 2006, 23:39:43 pm »
Pues yo le segiria dando confianza a diego... es cierto que la pifio contra el peralta... pero tambien es cierto que a salvado mas puntos , que no perdidos... ser portero es muy ******... si lo hace bien nadie se lo reconoce... pero si la ***** en seguida todo el mundo se les tira al cuello
ANIMO DIEGO!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 07 de Febrer de 2006, 23:45:59 pm »
Diego ha fallat MOLT. Pot haber tingut 1 bon dia, el del Llevant i una ma el dia del Terrassa i prou. No crec que sigui porter pel Sabadell ni per cap equip tan necessitat. Dubitatiu, fallon, i errades MONUMENTALS. Dies de Hospitalet o Peralta son ja per asseure'l i que no s'aixequi més.
I siguem justos, si en 4 o 5 partits no ens van marcar va ser o perque els pals ho van evitar o simplement perque l'equip contrari NO va xutar.
Això no vol dir que defensi a l'Urko, perque mai l'he vist jugar però dolent per dolent, donar-li una oprtunitat a qui encara no l'ha tingut. Bon canvi per mi a la porteria.

De fet a pretemporada ja vaig veure algun partit del Diego, i ja es veia el que hi havia. Errades i segueix igual d'inssegur que llavors  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #15 el: 08 de Febrer de 2006, 10:28:27 am »
Trencaré una llança en favor del Diego apuntant una dada que moltes vegades no es té en compte:

El porter és L'ÚLTIM defensa i el davanter centre el PRIMER. Ara ve la meva pregunta: és culpa del Diego que els jugadors contraris arribin a la nostra area i puguin jugar-hi la bimba :bola com aquell qui res :icon_question:

No ens enganyem, el Diego va fer un parell de cantades, si, però també va fer parades de molt de mèrit i d'això no se'n recorda ningú.

Per altra banda, qui ja no recorda els gols que va fallar en Gallo el dia de la Grama o Orife aquest diumenge (tot aquell que hagi jugat a futbol sap que sempre has d'anar a rematar quan has fet un xut com el que va fer i en Rodolfo es va adormir el temps suficient com per deixar reaccionar al porter i al defensa).

Vull dir, amb tota aquesta parrafada :tongue3: que les pifies dels porters son molt més evidents que les de qualsevol jugador de camp i no se'ls pot crucificar per això.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #16 el: 08 de Febrer de 2006, 15:32:18 pm »
Trencaré una llança en favor del Diego apuntant una dada que moltes vegades no es té en compte:

El porter és L'ÚLTIM defensa i el davanter centre el PRIMER. Ara ve la meva pregunta: és culpa del Diego que els jugadors contraris arribin a la nostra area i puguin jugar-hi la bimba :bola com aquell qui res :icon_question:

No ens enganyem, el Diego va fer un parell de cantades, si, però també va fer parades de molt de mèrit i d'això no se'n recorda ningú.

Per altra banda, qui ja no recorda els gols que va fallar en Gallo el dia de la Grama o Orife aquest diumenge (tot aquell que hagi jugat a futbol sap que sempre has d'anar a rematar quan has fet un xut com el que va fer i en Rodolfo es va adormir el temps suficient com per deixar reaccionar al porter i al defensa).

Vull dir, amb tota aquesta parrafada :tongue3: que les pifies dels porters son molt més evidents que les de qualsevol jugador de camp i no se'ls pot crucificar per això.

És evident Manel que les errades del porter tothom les recorda, mentre que les errades CLAMOROSES -com les del Gallo per exemple- passen més desaparcebudes. És per això que el que hauria de ser un dels puntals dels equips -és la meva opinió- hauria de ser el porter. Manant i sobretot donant seguretat. Cosa que Diego NO dona; i això és una evidència. Urko.... doncs no ho sé perque no l'he vist jugar.
I parles d'aturades de mèrit..... i ja em perdonaràs Manel, però jo no en recordo cap de mèrit. Com ja dic en algun altre post, bones aturades i de mèrit el dia del Llevant i el dia del Terrassa.
Aturada de mèrit per mi son per exemple en el 1  contra 1, una aturada que ningú s'espera i quan la bola ja és gairebé a dins. Jo personalment d'aquestes NO en recordo cap ni el dia de la Grama ni el dia del Peralta.
Em sap greu ser tan dur amb aquest jugador, que per altre banda em va semblar molt correcte el dia que va estar al programa, però és que no li veig gairebé res de positiu. I ojo, que no estic dient que tots els gols siguin culpa seva, ni molt menys, perque com bé dius Manel, el 1r defensa comença pel davanter i ser una de les pitjors defenses no és NOMÉS culpa dels porters.
Jo de moment donaria confiança a l'Urko

www.miequipo.es

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 08 de Febrer de 2006, 16:15:16 pm »

És evident Manel que les errades del porter tothom les recorda, mentre que les errades CLAMOROSES -com les del Gallo per exemple- passen més desaparcebudes. És per això que el que hauria de ser un dels puntals dels equips -és la meva opinió- hauria de ser el porter. Manant i sobretot donant seguretat. Cosa que Diego NO dona; i això és una evidència. Urko.... doncs no ho sé perque no l'he vist jugar.
I parles d'aturades de mèrit..... i ja em perdonaràs Manel, però jo no en recordo cap de mèrit. Com ja dic en algun altre post, bones aturades i de mèrit el dia del Llevant i el dia del Terrassa.
Aturada de mèrit per mi son per exemple en el 1  contra 1, una aturada que ningú s'espera i quan la bola ja és gairebé a dins. Jo personalment d'aquestes NO en recordo cap ni el dia de la Grama ni el dia del Peralta.
Em sap greu ser tan dur amb aquest jugador, que per altre banda em va semblar molt correcte el dia que va estar al programa, però és que no li veig gairebé res de positiu. I ojo, que no estic dient que tots els gols siguin culpa seva, ni molt menys, perque com bé dius Manel, el 1r defensa comença pel davanter i ser una de les pitjors defenses no és NOMÉS culpa dels porters.

Mira, perquè ets tu, et perdona (io te absolbo) :Paletas:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 08 de Febrer de 2006, 16:39:14 pm »

Mira, perquè ets tu, et perdona (io te absolbo) :Paletas:

jejejeje  :cheer  :tongue3:

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #19 el: 09 de Febrer de 2006, 20:14:53 pm »

Doncs la poca feina que va tenir ahir la va resoldre amb molta seguretat.  En el gol, estava complement "vengut" per la defensa. En suma, va ésser un dels millors. Reitero, no s´el pot "liquidar" esportivament per un sol partit dolent....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.