Autor Tema: N'ESTIC FART DE MOLTS DE VOSALTRES  (Llegit 1159 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

davisabadell

• Visitant
N'ESTIC FART DE MOLTS DE VOSALTRES
« el: 07 de Febrer de 2006, 18:40:40 pm »
Fa anys que sóc soci i MAI he fet critiques com les que heu arribat a fer aqui en aquest foro.Penso que molts dels que esteu aqui no us n'adoneu de que els jugadors,entrenador,directiva... també són persones i es mereixen un respecte.

De veritat penseu que ells volen perdre i baixar a tercera???Crec que la majoria aspiren a pujar a 2ª i després si pot ser a 1ª perquè penseu que la seva carrera s'acaba molt ràpid...Mentre molts de nosaltres tenim temps d'anar preparant el nosetre futur,ells o acaben sent dels millors o han de començar a buscar-se la vida quan ja tenen els trenta(mes o menys).Nose si m'enteneu,la única cosa que us demano es RESPECTE.

ferni20

• Visitant
Re: N'ESTIC FART DE MOLTS DE VOSALTRES
« Respondre #1 el: 07 de Febrer de 2006, 21:02:30 pm »
Estic d'acord amb tu en el sentit que a vegades estem tractant força malament aquest equip, i a jugadors joves que busquen un futur els estem fent  agafar complexe de fracasats, dolents i vagos..de fet en el programa l'Arlequinat tots els jugadors que han passat (excepte Gallo) els e vist amb un posat força trist i amb una cara de corders degollats com de por o com si haguessin matat a algú el diumenge a la tarda, i molt preocupats per la situació, ara ve: també has d'entendre que portar anys com porta molta gent anant cada diumenge faci fred calor o plogui a la NCA i veure el que passa al camp també és molt fotut, veure q cada any passa el mateix, que algun any caurem.... tot aixo l'aficionat arlequinat n'està tip i aquest any està siguent el caos definitiu.. i per aixo vista la impotencia i vist que no i podem fer res doncs que menys q donar la nostra opinió per aqui.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #2 el: 07 de Febrer de 2006, 21:46:39 pm »
YO TAMBIEN ESTOY HARTO COMO TU ,PERO DE ESTAR 13 o 14 AÑOS EN SEGUNDA B,HARTO DE VER A JUGADORES DE UN NIVEL PESIMO,HARTO DE UNAS DIRECTIVAS NEFASTAS,DE JUGARNOS EL PEELLEJO LA ULTIMA JORNADA PARA NO BAJAR,HARTO DE SALIR EN LOS PERIODICOS POR COSAS AJENAS AL FUTBOL,HARTO DE NO PODER PAGAR A LOS JUGADORES,HARTO DE QUE NO SE HAGAN LAAS COSAS BIEN,HARTO QUE LA FUNDACION NO SIRVA PARA NADA,HARTO DE QUE CADA AÑO NOS VENDAN LA MOTO,HARTO DE QUE SEAMOS LA RISA DE TODOS,HARTO DE QUE HAGAMOS ACTOS DEL CENTENARIOS DE P... PENA,HARTO DE TANTAS COSAS  ,QUE ESTE AÑO QUE TODO PARECIA QUE IBA A IR BIEN AUN ACABAREMOS EN TERCERA SI NADIE LO REMEDIA,
Como ves yo tambien estoy harto....pero de otras cosas

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 07 de Febrer de 2006, 22:06:31 pm »
YO TAMBIEN ESTOY HARTO COMO TU ,PERO DE ESTAR 13 o 14 AÑOS EN SEGUNDA B,HARTO DE VER A JUGADORES DE UN NIVEL PESIMO,HARTO DE UNAS DIRECTIVAS NEFASTAS,DE JUGARNOS EL PEELLEJO LA ULTIMA JORNADA PARA NO BAJAR,HARTO DE SALIR EN LOS PERIODICOS POR COSAS AJENAS AL FUTBOL,HARTO DE NO PODER PAGAR A LOS JUGADORES,HARTO DE QUE NO SE HAGAN LAAS COSAS BIEN,HARTO QUE LA FUNDACION NO SIRVA PARA NADA,HARTO DE QUE CADA AÑO NOS VENDAN LA MOTO,HARTO DE QUE SEAMOS LA RISA DE TODOS,HARTO DE QUE HAGAMOS ACTOS DEL CENTENARIOS DE P... PENA,HARTO DE TANTAS COSAS ,QUE ESTE AÑO QUE TODO PARECIA QUE IBA A IR BIEN AUN ACABAREMOS EN TERCERA SI NADIE LO REMEDIA,
Como ves yo tambien estoy harto....pero de otras cosas

totalmente de acuerdo con tanev

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 07 de Febrer de 2006, 22:32:12 pm »
Yo creo q todos teneis razon en el tema,pero casi q estoy mas con Tanev la verdad,son demasiados años d sufrimiento,tanto cuesta d q entre alguien competente en la directiva y se hagan las cosas bien??
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 07 de Febrer de 2006, 22:40:15 pm »
Tanev, tens molta raó, pero com deia aquell, ara no toca.
Quan s'acabi la temporada soc dels que opino que haurem de fer el necessari per trencar aquesta dinàmica, amb la contundencia que creguem necessària i contra les persones o col-lectius que creguem convenients. Com deia aquell metge, per "per operar s'ha de fer sang".

Ara el que hem de fer és tancar files. En moments de dolor i dificultat com l'actual és quan es medeix la valua de la gent i dels col-lcetius.