Autor Tema: Notícia de Ràdio Sabadell  (Llegit 4043 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Notícia de Ràdio Sabadell
« el: 08 de Febrer de 2006, 13:05:00 pm »
Aquest matí he entrat a la web de Ràdio Sabadell i pel que sembla el club ha decidit regalar a cada soci dues entrades pel partit d´aquest diumenge. D´aquesta manera, un soci de tribuna o de preferència pot passar a recollir les entrades (que estaràn en relació a la categoria del seu carnet : soci de tribuna-dues entrades de tribuna; soci de preferència-dues entrades de preferència gratuïtes) entre aquest divendres i dissabte al matí per les oficines del club.
Jo segueixo apostant per les entrades a preus populars, però bé em sembla una molt bona iniciativa per part del consell d´administració. Tant de bo es tradueixi en una major afluència de públic a l´estadi. Per fi una bona notícia!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Notícia de Ràdio Sabadell
« Respondre #1 el: 08 de Febrer de 2006, 13:08:24 pm »
sembla bona idea....aviam si i vindra mes gent... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #2 el: 08 de Febrer de 2006, 13:23:03 pm »
Estas medidas nunca han funcinado. Ya tendremos pocas ganas de ir el domingo al campo como para además tener que pasar a recoger entradas por las oficinas. Yo voto por los precios populares que es lo que mejor resultado ha dado siempre.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 08 de Febrer de 2006, 14:04:46 pm »
Estas medidas nunca han funcinado. Ya tendremos pocas ganas de ir el domingo al campo como para además tener que pasar a recoger entradas por las oficinas. Yo voto por los precios populares que es lo que mejor resultado ha dado siempre.

No digas eso Liraju que te diran que eres Anti-Sabadell

Tienes que decir que bien que lo hace son los mejores y muchas gracias y si señor :beer

Desconnectat Penev

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • El Justiciero cabalga de nuevo...
« Respondre #4 el: 08 de Febrer de 2006, 14:15:05 pm »

Tienes que decir que bien que lo hace son los mejores y muchas gracias y si señor :beer

Pero tu eres ***** del **** sabadell o lo haces ver?? Dejanos en paz ya hombre!! ya te lo han dicho varios arlequinados... CANSAS!
« Darrera modificació: 09 de Febrer de 2006, 11:27:12 am per WebTeam SBD »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 08 de Febrer de 2006, 14:33:49 pm »
Muy bien Penev esa educacion nada mas empezar a insultar , espero que Weabteam te borre ese mensaje

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 08 de Febrer de 2006, 14:54:16 pm »

pues mira, yo estoy en contra de esta medida, i mucho mas aun de precios populares, y ya ni ablar de entrada libre. Solo la aceptaria en el ultimo partido de liga i en caso ke fuera de vida o muerte. Ya empezamos como la temporada pasada.

y los ke pagamos el carnet ke? por ser del sabadell, pagas X i si no lo eres i solo vas a los partidos gratis, encima ke no vas con el ekipo, no pagas.

Por otra parte, prefiero ke agan esto a ke pongan entradas a 1€, = ke prefiero ke pongan entradas a 1€ antes ke entrada gratis.
pues eso, ya ves lo anti CE Sabadell ke soy...
« Darrera modificació: 08 de Febrer de 2006, 14:57:55 pm per wimpi »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 08 de Febrer de 2006, 15:35:55 pm »

Tampoc és això SABADELL, però criticar-ho TOT per sistema no és el camí adeqüat.
Creus que si prenen aquesta mesura -sigui correcta o no-, no ho fan pensant en el bé del Sabadell  :icon_question:
Jo diria que si  :ok

Vinga, que hem de guanyar al Badalona  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 08 de Febrer de 2006, 15:41:01 pm »

Tampoc és això SABADELL, però criticar-ho TOT per sistema no és el camí adeqüat.
Creus que si prenen aquesta mesura -sigui correcta o no-, no ho fan pensant en el bé del Sabadell :icon_question:
Jo diria que si :ok

Vinga, que hem de guanyar al Badalona :icon_exclaim:

Mutio si jo soc dels que penso que es regalin entrades a les escoles,clubs de la ciutat, botigues etc ara el que importa és omplir el camp i salvar la categoria com sigui

Desconnectat Penev

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • El Justiciero cabalga de nuevo...
« Respondre #9 el: 08 de Febrer de 2006, 16:13:44 pm »
Muy bien Penev esa educacion nada mas empezar a insultar , espero que Weabteam te borre ese mensaje

De que te quejas *******? utilizo la misma tecnica que tu: el insulto gratuito... si no han borrado tus mensajes, porque tienen que borrar los mios?? Acaso tu no has insultado y difamado a quien te ha dado la gana y sin ningun tipo de respeto?? Porque tengo que respectarte yo si tu no respetas a nadie?

Espero que respeten mi libertat de expresion al igual que estan haciendo con tus absurdos i ruines mensajes.

:tongue3:
« Darrera modificació: 09 de Febrer de 2006, 11:27:58 am per WebTeam SBD »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 08 de Febrer de 2006, 16:29:18 pm »
Aquesta iniciativa de les entrades va sortir del forum... tot i que es plantejava una altra cosa. La meva pregunta és: algú sap què passa amb la secció de l'Andreu Gil, que hi ha moltes preguntes no contestades? Sembla que fa uns dies que el senyor Gil no ha pogut accedir al fòrum. Però pel que veig sí s'han llegit les propostes. Seguirà en funcionament la secció o tornarem al que va passar abans... que només es responien les que interessaven?

wimpi

• Visitant
« Respondre #11 el: 08 de Febrer de 2006, 17:26:22 pm »
Aquesta iniciativa de les entrades va sortir del forum... tot i que es plantejava una altra cosa. La meva pregunta és: algú sap què passa amb la secció de l'Andreu Gil, que hi ha moltes preguntes no contestades? Sembla que fa uns dies que el senyor Gil no ha pogut accedir al fòrum. Però pel que veig sí s'han llegit les propostes. Seguirà en funcionament la secció o tornarem al que va passar abans... que només es responien les que interessaven?

kins collons ke teniu...

Pero no veieu ke no es ni la seva feina ni la seva obligacio respondre al forum? o eske a part de posar una bona morterada de diners ha destar al servei de cualsevol ke fagi una pregunta ke igual no ve ni a cuento?

O eske ara si per cuestions dagenda no a podut contestar, ja em de dir ke ian uns super interesos conspiranoics i endemoniacs?

AKEST FORUM NO ES UN DRET, ES UN PRIVILEGI.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #12 el: 08 de Febrer de 2006, 17:42:41 pm »
Jugant d'aquesta manera, la gent no vindrà ni que li regalin les entrades, abans prefereixen anar a qualsevol lloc, quan l'equip funciona llavors si que s'anima la cosa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 08 de Febrer de 2006, 17:59:29 pm »
Per a què voleu que es regalin entrades als coles si els nens ja entren gratis! Es que no ho entenc, en serio, es poden fer millors coses que això.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 08 de Febrer de 2006, 18:01:39 pm »

kins collons ke teniu...

Pero no veieu ke no es ni la seva feina ni la seva obligacio respondre al forum? o eske a part de posar una bona morterada de diners ha destar al servei de cualsevol ke fagi una pregunta ke igual no ve ni a cuento?

O eske ara si per cuestions dagenda no a podut contestar, ja em de dir ke ian uns super interesos conspiranoics i endemoniacs?

AKEST FORUM NO ES UN DRET, ES UN PRIVILEGI.

precisament aquesta era la meva pregunta... com que es va atacar tan aquesta mesura nova (jo la vaig defensar dient el mateix que dius tu) volia preguntar aixo per saber què pasa... perque precisament es van adoptar aquelles mesures pq aquest subforum funciones correctament... portem una setmana nomes i ja fa dies que ningu contesta res. Nomes e fet una pregunta...

Per cert, ara que ha començat a contestar (casualitat?) està responen obvietats i "sense-sentits". Jo crec que aquest subfòrum està ja fora de lloc i que no serveix per a res.
« Darrera modificació: 08 de Febrer de 2006, 18:20:37 pm per Fum, fum, fum »

wimpi

• Visitant
« Respondre #15 el: 08 de Febrer de 2006, 18:24:53 pm »
Bé, doncs si no t'agrada, no tel llegeixis, potser hi ha gent ke si ke l'interesa.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 08 de Febrer de 2006, 18:29:14 pm »
Home, si hi és es perque ens interessi a tots. Jo només dic que si es va obtar per la resolució del "soci acreditat" perquè es respongués a tot el que es preguntava... doncs que es faci. Et recordo que jo vaig trobar encertada la decisio tot i no ser soci... Però ara les preguntes tampoc es conctesta al que es pregunta i ja ho has vist... més d'una setmana sense contestar i amb 3 minuts s'ha "polit" els 5 temes que hi havien... El canvi era per fer les coses bé no? Jo només dic que es facin... perquè no es contesta al que es pregunta...

wimpi

• Visitant
« Respondre #17 el: 08 de Febrer de 2006, 18:39:57 pm »
Doncs jo crec ke si ke san contestat... pero en fi.. cada un interpreta les respostes com vol/pot

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 08 de Febrer de 2006, 18:55:37 pm »
Seré doncs jo que soc massa exigent, no ho se... aqui et deixo la meva interpretació:

Missatge: Cas Nandi
Pregunta: Com esta el tema del Nandi, tornara a jugar?
Resposta: El cas Nandi es resoldrá quan hi hagi acord entre ambdues parts.

Valoració: Evidentment, qualsevol conflicte es resol quan es posen d'acord les dues parts però no explica ni com està el tema ni si tornara a jugar que es el que se li pregunta... que doni la valoracio de com estan les coses, no sé... això jo ho sabiem...
___________________ __

Missatge: Bardet
Pregunta: Que ha passat amb el bardet ja que ahir el Quim Domenech va fer un apunt i van desviar el tema i veig en un altre post que tambe en parlan?
Resposta: Qualsevol entitat, empresa, etc. trian al seus proveïdors en funció del servei i les condicions económiques i finançeres, entre el nostre club i el proveïdor hi va haber desacord, les condicions económiques proposades d'un dia per d'altre, van ser en contra dels nostres interesos i no les podiem aceptar, per tant varém pendre la decisió de cercar d'altre proveïdor q'ens garantis un bon servei amb unes condicions raonables per la nostra entitat, en definitiva el que faria qualsevol empresa o entitat amb un cas similar.

Valoració: Com sempre, parlant en genèric, sense aportar res nou... tots sabem que s'accepten els contractes amb qui més t'interessa o et beneficia pero no explica el que va passar que es el que se li demana... a més a més fent referència a l'apunt del Quim Domenech...
___________________ __

Missatge: bonet
Pregunta: podria explicar senyor gil el perque es fitxa en una situacio extremadament complicada com aquesta un entrenador sense practicament cap tipus d'experiencia?
Resposta: Es fitjar al Sr. Bonet, per diferents motius.

1er.- Perque coneix perfectament la categoría i va entrenar al Nástic a 2 A i ho va fer prou bé.
2on.- Perque la situació animic al vestidor era complicat i calia un mister que motives amb coherencia i no amb bronques i crits, crec que la proba es evident l'equip juga amba altre aire, si no entra la pilota també es deu a la mala sort.
3er.- El Sr, Bonet ha fet un important esforç económic a favor del nostre club, ja que els recursos els tenim que administrar amb molt seny.

Valoració: Aquest missatge no em sembla obvi, em sembla indignant... el primer motiu que dona es vergonyos, que es justifiqui al que es pregunta dient aixo... en el segon punt no crec que sigui bo deixar sempre que es pot tant malament un entrenador que ha sigut part d'aquest club i que encertadament o no, ha fet el millor que ha sabut. No es qui per questionar els mètodes d'un entrenador, i menys si se la fitxat des de la seva junta. Ho trobó de molt poca ètica professional... i el tercer punt deixa la porta oberta a l'alarma... dient aixo quan tants dubtes ha aixecat la situació econòmica actual del club...
___________________ __

Missatge: Entrades
Pregunta: [...] li proposo que a la propera junta directiva que vostès convoquin es plantegin posar preus populars per accedir a l´estadi. [...]
Resposta: Com podeu veure en fet cas dels vostres suggeriments i farem una proba al partit amb el Badalona

Valoració: Sí, ho podem veure. La gran directiva ens ha fet cas demostrant lo bé que funcionen les coses adoptant el suggeriment més criticat a la vegada que el més provat per totes les Juntes i alhora el que més ha fallat. Tant de bo estigui equivocat i s'ompli el camp cada setmana amb aquesta mesura, però molt em temo...
___________________ __

Si això es contestar, assenyadament, amb correcció i per poder donar el millor servei possible al soci que pregunta... que s'ho facin mirar, que per cert jo m'ho he hagut de mirar molt per poder entendre el que ha volgut dir en cada missatge el senyor Gil...

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #19 el: 08 de Febrer de 2006, 20:39:08 pm »
las respuestas para mi son claras. Hay va mi interpretacion:
Caso Nandi:
Mas claro agua, todavia siguen las cosas como el 1º dia.
El jugador no cede y la directiva sigue con su postura.
Si no juega esta claro que es por eso. Cual es el problema?
Que no es lo que tu quieres, pues es lo que hay.
Bardet:
Quieres que te conteste a una cosa que para ti es polemica,
cuando no lo es, simplemente si el otro proveedor es mas barato
pues mejor para el club. Ahora paga y puede elegir.
O hasta eso molesta ahora, claro como tu no tienes que poner
un duro, pues venga preguntas idiotas.
Cualquier dia le preguntamos a la directiva que porque se ha
colado un gato en el cesped,, y montamos el pollo porque no
estavan haciendo guardia en la puerta para que no se colase.
Vale ya de cosas absurdas, que el tiempo se tiene que perder
en cosas mas serias que eso.
Bonet:
1º punto. Indignante y vergonzoso porque? No dice ninguna mentira
2º punto. Lo de montes, todo un sangento de guardia, con bastante
respeto lo trata el Andre Gil para como trato ese...... a nuestros
directivos y nuestro club.
3º punto. Se le explico a Sr. bonet la situacion, la entendio y la acepto.
Cosa que el montes cuando vino, tambien sabia la situacion, pero al
puro estilo militar o guardia civil, se la paso por el forro y quiso tocar
los h****s a todo el mundo.
Y en cuanto que esl Sr Andreu Gil no es nadie para cuestionar al montes
y tu quien eres para cuestionar lo que decide la junta, tu como socio
opina que suerte tienes de que todavia te respondan, porque hay algunas
preguntas que no vale ni la pena peder esos tres minutos que tu dices
que tarda en contestar.
Y la puerta abierta hacia la alarma y la crispacion no la deja abierta el
Sr. Gil, si no tu y otros como tu que solo meten crispacion y malos rollos
donde no la hay.
PD: Para Fum, Fum, Fum, un nombre de cancion de navidad y paz un
poco de seny i no tanta crispacion y tonteria donde no la hay, aqui
solo hace falta que entre el balon de una puñetera vez y eso no lo
pueden hacer ni los de la junta, ni el bonet , ni por desgracia ninguno
de nosotros desde las gradas.
Hay perdon, a lo mejor me he confundido y tu fum, fum, fum, es de
humo, humo, humo, que es lo que sale despues de quemarlo todo.
que las palabras tambien queman, segun lo que se diga.