Wenu wenu... el dia de l'espanyol b ja va sonar, efectivament. I si que estava jo com a speaker, era el dia del meu "debut". Agraeixo les felicitacions, pero... no ha estat cosa meva aixo
A mi se'm va ocorrer, i ho anava a fer, pero quan vaig arribar el primer dia allà, ja estava sonant. Aixi que no feia falta
Pero buenu, ja he fet la cinta (sense la dels lutgarda's, es clar, pq ja la teniem) Es la musica que ha sonat al descans i abans del partit (a excepcio dels lutgarda, l'himne i la de desafio total, coneguda per tothom com la q posen abans del partit del plus). Així que les felicitacions les trasllado a l'antonio moreno, que es el que porta el tema megafonia. Pero tb soc conscient que no es cosa seva, sino que a ell tambe li van passar... 1 lio
La música que he posat es aixi mogudeta, en angles, tipica dels gimnasos, i alguna cosa més... animades, per animar 1 mica l'ambient.
I el tema megafonia... avui ho he estat parlant amb l'antonio, i m'ha dit que ell no pot fer res, la meitat d'altaveus no funcionen, i un dels dos amplificadors que tenim tampoc. Aixi que poc es pot fer. M'ha comentat que fa 9 anys que no possen un duro per mantenir aquest material... i aixi va!! Aixi que aprofito l'avinantesa per demanar, sius plau, alguna cosa al club o a l'ajuntament, perque el dia que acabi de petar la megafonia, ens quedarem sense musica al camp
No m'agradaria arribar a aquest extrem!
Apali, saluts a tothom i merces!
PSD: Se m'oblidava... avui m'ha anat bé que no sonés bé els altaveus. Em comentaven que a la zona de general no se m'escoltava bé... millor
M'he liat amb un canvi, i he dit que sortia guerra i entrava tariq quan era al revés (un error al apuntar-ho). Com se sol dir... cosas del directo
(quina escusa mes dolenta
)