Autor Tema: Sabadell-Huesca  (Llegit 6918 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: us recordeu que demà juguem contra l'Osca?
« Respondre #20 el: 08 de Febrer de 2006, 20:59:28 pm »
Bé, lo del Marc Pérez es de ser "tontet" si, segons Radio Sabadell, l'àrbitre està oferint un recital de pitu... jeje esperem que s'espavili una mica... i els nostres facin algo abans que sigui massa tard, com sempre.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #21 el: 08 de Febrer de 2006, 21:01:11 pm »
Veus? si es que semblem "tontets". Despres direm que no juga, si ja de bones a primeres, quan ens donen una oportunitat i la llença d'aquesta manera...

jo sempre he dit que aquest nanu a desaprofitat totes les oportunitats que ha tingut per ferse amb el lloc de titular  :ejem
el meu germa esta al camp i diu que cap de les dues faltes era ! aixi que  :-X si no ho esteu veient... diuen pel camp que es parlara amb la federacio

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 08 de Febrer de 2006, 21:12:09 pm »
escolta andreu tu no ets ningu per fer callar a altres foreros aixi que escriu el que tu vulguis que els demes escriurem el que voldrem  >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #23 el: 08 de Febrer de 2006, 21:14:24 pm »
escolta andreu tu no ets ningu per fer callar a altres foreros aixi que escriu el que tu vulguis que els demes escriurem el que voldrem  >:(
l´unic que dic es que no es comenci a fotres amb jugadors perque si ! i ho torno a dir si vols  :-*

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 08 de Febrer de 2006, 21:16:25 pm »
l´unic que dic es que no es comenci a fotres amb jugadors perque si ! i ho torno a dir si vols  :-*

doncs jo no ho he vist pero lo del marc perez es de tontet... per molt dolent q sigui larbitre...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #25 el: 08 de Febrer de 2006, 21:18:42 pm »

doncs jo no ho he vist pero lo del marc perez es de tontet... per molt dolent q sigui larbitre...
que inteligent es el teu comentari si señor, JO NO HO HE VIST PERO ES TONTET... jajajaja...  :clap
Parlem de futbol, pero siusplau de FUTBOL  :bola i deixem de tira la porqueria a un sol jugador xq estiguis rabioset !   :tongue3:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #26 el: 08 de Febrer de 2006, 21:19:43 pm »
Mira andreu, a dalt ens han explicat una jugada, jo me la crec. I per el que m'han explicat, la jugada es MOLT TONTA, d'infantil! Com a minim la segona, en el cas de ser aixi, es una errada molt greu eh!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 08 de Febrer de 2006, 21:21:55 pm »

que inteligent es el teu comentari si señor, JO NO HO HE VIST PERO ES TONTET... jajajaja...  :clap
Parlem de futbol, pero siusplau de FUTBOL  :bola i deixem de tira la porqueria a un sol jugador xq estiguis rabioset !   :tongue3:

Senyor Andreu, jo no ho he vist perquè no estic al camp.. pero ho he escoltat a Radio Sabadell que SÍ estan al camp... i la jugada es molt tonta... jo soc jugador i que tensenyin una tarjeta groga en una falta i a la barrera de la mateixa et mostrin la segona es de tontet (SÍ!), per molt que s'equivoqui larbitre i que no sigui ni falta... si tensenya la primera en la falta no et fotis a la barrera i a sobre tadelantis...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #28 el: 08 de Febrer de 2006, 21:23:09 pm »
Mira andreu, a dalt ens han explicat una jugada, jo me la crec. I per el que m'han explicat, la jugada es MOLT TONTA, d'infantil! Com a minim la segona, en el cas de ser aixi, es una errada molt greu eh!
Ja et dic que a mi m´han explicat una altre versio (algu que esta alla) i es mes... a la radio ho han dit ben clar ! EXPULSIO INJUSTA !, a mes, nomes dic que fins que no parli la gent que ho ha vist.. siusplau.. no paguem les coses amb qui no ho hem de fer ! crec que es llogic el que dic...
Pero be.. ja estic acostumat a que sentir molts comentaris aixi, estc cansat de que el sabadell no guanyi i es culpi d´aixo a tonteries d´un dia.. el que falta es molta base i es demostra constantment i la veritat.. hi ha molta falta de respecte i aixo a mi em sembla molt trist

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 08 de Febrer de 2006, 21:25:16 pm »
Ja et dic que a mi m´han explicat una altre versio (algu que esta alla) i es mes... a la radio ho han dit ben clar ! EXPULSIO INJUSTA !, a mes, nomes dic que fins que no parli la gent que ho ha vist.. siusplau.. no paguem les coses amb qui no ho hem de fer ! crec que es llogic el que dic...
Pero be.. ja estic acostumat a que sentir molts comentaris aixi, estc cansat de que el sabadell no guanyi i es culpi d´aixo a tonteries d´un dia.. el que falta es molta base i es demostra constantment i la veritat.. hi ha molta falta de respecte i aixo a mi em sembla molt trist

Si es que no estem dient que fos falta... estem dient que si tensenyen una tarjeta per una falta (hagi sigut o no) no et posis a la barrera i a sobre tadelantis..

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #30 el: 08 de Febrer de 2006, 21:27:21 pm »

Si es que no estem dient que fos falta... estem dient que si tensenyen una tarjeta per una falta (hagi sigut o no) no et posis a la barrera i a sobre tadelantis..
Quina emisora escoltes tu ?  :smart: jejejee.. xq no es la mateixa que jo doncs.. ho han dit ben clar INJUSTA, EXPULSIO INJUSTA !
Si, la solucio es: si et piten una falta te´n vas a l´esquineta i mires als companys ? no ho crec.. crec que ell ha fet el que li tocava (vaja suposo) i amb la mala sort que mira... li tornen a pitar una falta inexistent

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #31 el: 08 de Febrer de 2006, 21:28:03 pm »
Primer de tot, estic força d'acord amb l'Andreu.... si no veiem la jugada NO opinem. A Radio Sabadell deien que l'ocasió de l'Orife era tan clara i molts després deieu que no ho era tan.
I bé, si l'arbitre hagués d'enssenyar groga pels jugadors que s'avanacen a la barrera, cada partit acabaria 6 contra 7. No dic res, perque no he vist la jugada, però pel que també han dit, l'expulsió no ha estat justa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #32 el: 08 de Febrer de 2006, 21:28:11 pm »
escolta andreu l´unic k s´esta dien es que hi han targetes que son de "*****" (faltes ridicules, insults estupits, rabietes  i coses pel estil) la targeta k li han tret al marc segons han dit es injusta pero si fos una mica mes inteligent no li hagessin tret.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #33 el: 08 de Febrer de 2006, 21:30:05 pm »
escolta andreu l´unic k s´esta dien es que hi han targetes que son de "*****" (faltes ridicules, insults estupits, rabietes  i coses pel estil) la targeta k li han tret al marc segons han dit es injusta pero si fos una mica mes inteligent no li hagessin tret.
Si, segurament si fos mes inteligent no li haguesin tret, tens tota la rao... jejeje.. aixi tots contents ? Ok, doncs aixo, EL MARK PEREZ ES TONTET I POC INTELIGENT xq li han pitat dues faltes INEXISTENTS i se´n ha anat al carrer.
Marc, si llegeixes aixo: tio... espavila home, que ets tontet o que ??

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #34 el: 08 de Febrer de 2006, 21:30:38 pm »
Pero es que ningu ha dit que fos justa... només e dit que es infantil... collons... a vere si tampoc podrem opinar si no estem al camp... llavors que tanquin el foro durant els partits... va no ens posem de mala llet que prou en tenim amb lequip... a tot aixo.. com va el partit... andreu tu que tens gent al camp... informa sisplau  :yes:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 08 de Febrer de 2006, 21:31:47 pm »
Pero es que ningu ha dit que fos justa... només e dit que es infantil... collons... a vere si tampoc podrem opinar si no estem al camp... llavors que tanquin el foro durant els partits... va no ens posem de mala llet que prou en tenim amb lequip... a tot aixo.. com va el partit... andreu tu que tens gent al camp... informa sisplau  :yes:

Jo no dic que no s'opini ehh.....
Jo el que dic és que opinar sobre alguna cosa que NINGU ha vist..... vaja, em sembla de "chiste".
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #36 el: 08 de Febrer de 2006, 21:31:59 pm »
Si, segurament si fos mes inteligent no li haguesin tret, tens tota la rao... jejeje.. aixi tots contents ? Ok, doncs aixo, EL MARK PEREZ ES TONTET I POC INTELIGENT xq li han pitat dues faltes INEXISTENTS i se´n ha anat al carrer.
Marc, si llegeixes aixo: tio... espavila home, que ets tontet o que ??

TORNEM-HI... NO ES QUE EL MARC SIGUI TONTET... ES QUE LA JUGADA ES DE TONTET... QUE ES INFANTIL... QUE ES PODRIA HAVER EVITAT TOT I LA MALA ACTUACIO DE L'ARBITRE... va unes  :beer hi hagi pau

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #37 el: 08 de Febrer de 2006, 21:33:52 pm »
Ok. pero segueixo sense estar d´acord! sere tontet potser
Em comenten que Sergio segueix en la seva linea i que l´equip esta mes o menys com diumenge..  :no:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #38 el: 08 de Febrer de 2006, 21:35:11 pm »
Ok. pero segueixo sense estar d´acord! sere tontet potser
Em comenten que Sergio segueix en la seva linea i que l´equip esta mes o menys com diumenge..  :no:

venga anem al que interessa que es a guanyar el partit... i deixem-nos de mals entesos...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #39 el: 08 de Febrer de 2006, 21:37:00 pm »
Primer de tot, estic força d'acord amb l'Andreu.... si no veiem la jugada NO opinem. A Radio Sabadell deien que l'ocasió de l'Orife era tan clara i molts després deieu que no ho era tan.
I bé, si l'arbitre hagués d'enssenyar groga pels jugadors que s'avanacen a la barrera, cada partit acabaria 6 contra 7. No dic res, perque no he vist la jugada, però pel que també han dit, l'expulsió no ha estat justa.
Sense esvararme hagues dit exactament el que has dit tu !!!
El que volia dir era aixo, si la primera ja no era falta i la segona li han tret per una injusta causa.. de expulsio evitable no te res aixo ! el nanu no pot fer-hi res.
I be.. deixem el tema..