Autor Tema: Al Sr.Bonet:  (Llegit 4225 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Alfols

• Aleví
  • Missatges: 71
Al Sr.Bonet:
« el: 08 de Febrer de 2006, 23:46:53 pm »
Sr. Bonet, jo començo a veure cosetes que no m'agraden i que em porten mals records d'entrenadors passats...........i no gaire llunyans...

Espero que canvii una mica els plantejaments de partits que està portant fins ara.............aix ò de modificar l'equip fora de casa i a Alfaro precisament, sortir amb un punta que al minut 45 no s'aguanta els pets de correr a banda i banda perquè és l'únic home a camp contrari, això que fa amb el braç demanant calma quan s'ataca massa i els defenses s'acosten a 5 metres del mig camp, i m'aturo aquí perquè em començo a esverar.

El partit d'avui li ha de servir per donar-se conte que jugar amb dos puntes tal i com estem, que no anem precisament sobrats en atac, és una de les opcions que s'haurien d'aplicar (estem a febrer i només queden 3 mesos per acabar la lliga....) perquè per salvar l'equip es necessiten GOLS :cheer

Es dona compte que els últims 20 minuts d'avui s'han creat TOTES les ocasions de gol del partit menys la de Juanma a la primera part?????
i perquè?????????.........suposo que no soc qui per donar-li lliçons però és que ha d'estar capacitat per veure-ho i aplicar-ho. EL GALL ha d'estar acompanyat perquè si no el galliner no s'esvera, senyor bonet!!! i això que jugàvem amb 10!

Penso que no va per bon camí...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Al Sr.Bonet:
« Respondre #1 el: 09 de Febrer de 2006, 00:03:03 am »
Jo penso que el plantejament ha estat bó i no ens hem desgastat més del que ho haviem de fer avui pensant en que diumenge tenim un partit encara més important que el d'avui. Si això ho dius en un altre partit et diria que potser tens raó però en un partit en el q texpulsen a un tio als 5 minuts i et tiren pel terra el teu plantejament de forma descarada doncs no ho trobo just. L'afició del sabadell és molt injusta pq fem el que fem sempre hi ha alguna crítica. Jo aplaudeixo l'actitut de l'ekip avui, que encara que haguem jugat 90 minuts amb un home menys això gairebé no s'ha notat a sobre del camp. Anims jugadors i anims bonet!     :anims

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 09 de Febrer de 2006, 20:47:19 pm »
Jo penso que el plantejament ha estat bó i no ens hem desgastat més del que ho haviem de fer avui pensant en que diumenge tenim un partit encara més important que el d'avui. Si això ho dius en un altre partit et diria que potser tens raó però en un partit en el q texpulsen a un tio als 5 minuts i et tiren pel terra el teu plantejament de forma descarada doncs no ho trobo just. L'afició del sabadell és molt injusta pq fem el que fem sempre hi ha alguna crítica. Jo aplaudeixo l'actitut de l'ekip avui, que encara que haguem jugat 90 minuts amb un home menys això gairebé no s'ha notat a sobre del camp. Anims jugadors i anims bonet!     :anims

Birri jo o sento molt pero no puc dir que la actitud de l'equip a sigut bona quan vec que l'Osca a tingut 2 bonisimes ocasions davant el Diego i nosaltres a dures penes ens em acostat amb perill 1 cop.
Vale que haguem jugat amb un menys pero em jugat com si fossim nosaltres l'equip de fora, anem perdent i estem tots plantats al darrere passant-nos la piloteta ( d'aqui venen els oles oles de la gent ahir....) si perque juguis amb un menys has d'anar a mantenir el 0-1.... estem arreglats i més sapiguent que a fora som un desastre i serà quasi bé impossible poder guanyar 1-2 o 0-2 a Osca.
En conclusio estem tirant una altre competició per la borda.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 09 de Febrer de 2006, 21:31:47 pm »
Ho torno a dir, l'afició del sabadell és massa exigent. Si la pilota es juga al darrera no és per perdre temps sinó per intentar tenir una mica més de possessió de la pilota. No es pot jugar amb 10 i sempre a la contra, acabes el partit fós i al final ja no t'awanten les cames. Si has jugat a futbol ho sabràs això.

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #4 el: 09 de Febrer de 2006, 22:31:49 pm »
Totalmente d acuerdo contigo Birri y desde q salio Orife tuvimos al Hueska dentro d su area,a mi no me parece q jugo tan mal el equipo teniendo en cuenta q se jugaba con 10 tios.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 09 de Febrer de 2006, 22:42:22 pm »
Pensem que s'ha jugat 85 minuts amb 10 jugadors. En aquest moment la plantilla només té 15 efectius.

Anims Jaume !!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #6 el: 10 de Febrer de 2006, 21:18:54 pm »
Estic d'acord amb en Birri, però com tothom sap als entrenadors els mantenen els resultats i al Bonet els numeros no li surten molt bé, només hem guanyat a Baracaldo i això en la situació que estem fa que rodin caps. A aquestes alçades, però tothom veu o pensa que el motiu de la nostra situació no són els entrenadors, sinó els jugadors, que pel que sigui no han rendit lo desitjat. Ara bé, a mi no m'estranyaria que tinguessim un quart entrenador, i si fos així preferiria que fos en Fernandez que el dimecres era al camp veient el partit, es de la casa i sentira més els colors i sortirà més económic.

Però, tot i així espero que es guanyi al Badalona i ens salvem al final de temporada.

Animem al camp i critiquem al Forum, ja n'hi ha prou d'aquesta passivitat al anar al camp. Fem pinya tots junts coll*ns.

:scut :scut :scut :anims
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2006, 15:10:05 pm »
Al Sr. Bonet? Sí:

Espavila't una mica i espavila una mica als jugadors, que això no rutlla.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2006, 15:44:36 pm »
una cosa al bonet:

utiliza el 4-4-2- ya kollons !!!!!!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2006, 19:32:42 pm »
el bonet se automedica ???

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #10 el: 12 de Febrer de 2006, 19:50:03 pm »
Jo no ho se si s'automedica pero l'equip fa pudor a Mora...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #11 el: 12 de Febrer de 2006, 20:02:42 pm »
Estamos en una situación muy delicada como para salir al campo a especular. Veo normal que el Badalona venga a verlas venir (juega en el campo de un equipo de la zona baja que en teoría va a jugar su partido a muerte) y a salir al contraataque. Nosotros tendríamos que salir con un planteamiento mas ofensivo y con dos puntas. Tendríamos que salir como si fuesemos perdiendo el partido 1-0 desde que pita el arbitro para que empiece el partido, el 0-0 no nos vale para nada. Con los tres entrenadores que hemos tenido hemos salido a no perder y sólo hemos ganado 4 partidos. Vamos a espabilar de una puñetera vez y a salir a ganar los partidos. No veo ninguna capacidad de reacción. El barco se hunde.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 12 de Febrer de 2006, 20:04:02 pm »
A casa, falts de punts i sortim amb un 4-5-1 :icon_question:

Senyor Bonet, vosté no en té ni **** idea d'entrenar un equip. Podem morir, però amb la cara alta, no defensant-nos només com a covards.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #13 el: 12 de Febrer de 2006, 20:05:38 pm »
Després de sentir vàries vegades les rodes de premsa del Sr.Bonet, m'agradaria fer una petita reflexió. I és que he arribat a la deducció de que potser li falta un xic d'implicació. Sovint, i en vàries de les entrevistes que ha fet, ha dit que ell és de fora, que no és d'aquí, que si està aquí es perque té amics aquí, però en cap moment se li han sentit frases de implicació respecte l'Entitat. Avui ha manifestat que hi hauria la possibilitat de que l'Entitat podria baixar a 3ª amb divisió, però ho ha dit amb un gran distanciament, quan actualment el Sr. Bonet, li agradi o no és el màxim responsable d'aquesta la seva Entitat i si la Entitat baixa a 3ª ell també baixarà a 3ª, i ho dic perque semblava que com si no anés la cosa amb ell.

Per tant, Sr. Bonet.:   MÉS IMPLICACIÓ, SI US PLAU !!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #14 el: 12 de Febrer de 2006, 21:10:24 pm »
Falta pressió, collons, pressió al contrari, q només apreta l'orife i pq el porter no perdi temps!!!  :wacky:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 12 de Febrer de 2006, 21:19:17 pm »
Maxo, no estem contents amb cap entrenador ehh???  :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #16 el: 12 de Febrer de 2006, 21:54:57 pm »
En Bonet estàa punt d´igualar al Montes com el pitjor enyrenador de la història. Qu es deixi de fortasecs i de fer de portamveu de la Junta i fagi d´una punyetera vegada el 4-4-2, senti a l´Iglesias i posa més enfàsis en la difícil motivació de la colla de potuls que tenim per jugadors.

ferni20

• Visitant
« Respondre #17 el: 12 de Febrer de 2006, 21:59:09 pm »
A casa, falts de punts i sortim amb un 4-5-1 :icon_question:

Senyor Bonet, vosté no en té ni p*** idea d'entrenar un equip. Podem morir, però amb la cara alta, no defensant-nos només com a covards.

:clap  :clap el dia que estic més d'acord amb tu Birrero, si em de baixar que baixem pero arriscant-nos no mantenint com avui 0 a 0 perque dsp al min 90 ens fotin el partit a pendre *** ***, a més que avui no podiem jugar com a fora perque necessitavem els 3 punts!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #18 el: 12 de Febrer de 2006, 23:09:44 pm »
Montes ha estatel millor entrenador  que ha passat aquest any per la NCA, i avui el Sergio Iglesias no ha fet un mal partit
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 12 de Febrer de 2006, 23:15:06 pm »
Montes ha estatel millor entrenador  que ha passat aquest any per la NCA, i avui el Sergio Iglesias no ha fet un mal partit

Bé, jo diria que de "millor" entrenador res de res.
És que jo diria que no ha passat CAP bon entrenador aquest any pel Sabadell. Cap dels 3. Vaja, que els 3 han demsotrat jugar igual, i ser igual de dolents.

I pel que fa al Sergio Iglesias doncs..... vaja, una setmana més demostrant tot el seu "poderio" futbolístic. Aporta menys que més.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es