Primer de tot ja se que molts no compartireu la meva opinió, però és el que em va semblar a mi.
L'expulsió va ser del tot injusta, una jugada vorejant el fora de joc que potser no ho era, però no vaig veure la falta bé, primera targeta, però despres ell salta de la barrera amb el colze sobre el cap com tapantse la cara, pero el braç enganxat entec jo i li treu la segona, Flipant. A partir d'aquí crivillé de lateral, ja em direu, i a més cada cop que es tocava un jugador de l'Osca era falta. La primera part no ha passat res de res, han aguantat amb el porter perdent temps.
A la segona part hi havia jugadors que després del 0 - 1 he vist que realment s'esforçaven. Semblava com si els hi fes molta rabia la situació ( sobretot Peque que anava com una locomotora i també el sergio iglesias, si, si i mai l'havia vist anar a la pilota amb tantes ganes de fotre la cama i robar-la.) Fassione també ha estat molt bé. La veritat es que no em xutat i això és penós, a part d'una jugada a contratac de Gallo per l'esquerre que ha centrat per Juanma que no ha arribat per poc.
Trist balanç, però més trist ha estat soportar a aquest arbit de m****. Feia uns quants partidets que no se li podia fotre la culpa a l'arbit, però lo de dimecres clama al cel.