Autor Tema: l'anunci de BD PROMOTORS...  (Llegit 2018 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
l'anunci de BD PROMOTORS...
« el: 11 de Febrer de 2006, 22:42:21 pm »
Heu vist l'anunci de BD-PROMOTORS ? jo le vist avui i es molt encertat, sembla com una de la selecció...
"...pratrocinador oficial del c.e.sabadell.f.c.."

:beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: l'anunci de BD PROMOTORS...
« Respondre #1 el: 11 de Febrer de 2006, 23:06:26 pm »
Heu vist l'anunci de BD-PROMOTORS ? jo le vist avui i es molt encertat, sembla com una de la selecció...
"...pratrocinador oficial del c.e.sabadell.f.c.."

On l'has vist aquest anunci  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 11 de Febrer de 2006, 23:10:59 pm »
le vist a la rambla, davant mateix de el bar "catalunya" en un de akells panells de la ciutat que estan al terra que n'hi han per les duques bandes...suposo que no sera l'unic a al ciutat...esta molt currat...
sut a d'alt en gran BD-PROMOTORS i ia per la meitat una foto gran de l'estadi amb un nen a la gespa amb la camiseta del :scut :bandera
i un escrit a sobre la foto....
TOTS AMB EL SABADELL!
i avaix "patrocinadors ofial del centre d'esports sabadell futbol club"
ma fet molta gracia veure'l... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2006, 11:22:08 am »
Doncs si esta molt be aquest anunci, dona ha entendre que patrocina algo molt important!. Si senyor!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2006, 15:41:55 pm »
tambe el podeuveure al parc catalunya (devant del viena)  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 12 de Febrer de 2006, 21:16:40 pm »
Parlant d'anuncis i tal... vull fer 2 comentaris, un de bo, i l'altre no tant bo... començu pel bo:

us eu fixat en un anunci de TV de la Nestlé on i surten 2 nens jugan i tal... doncs si sabeu de quin parlo, em podeu afirmar que l'home que surt només començar es o no l'Albert Roca, ex- :bandera i preparador físic del far$a??

la "dolenta":

Avui e variat una mica la meva posició a les grades de la NCA i al costat meu i havia una parella. Doncs han penjat una bandera del  :scut i tapaven una valla publicitària d'aquelles que estan a ras de gespa i un segurata els i fet treure perque "tapaven la visibilitat de la publicitat del club"  :Hecho_polvo: creieu que hi ha per tant? tot per una p :**** pancarta... :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2006, 21:25:01 pm »
a mi i els meus amics ens han fet treure la pankarta...llavors ens em posat tots de peu avaix, tapan la valla, i que ens diguin algo...aviam si esk la gente be al camp a veure anuncis i no a veure futbol :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2006, 21:41:36 pm »
us eu fixat en un anunci de TV de la Nestlé on i surten 2 nens jugan i tal... doncs si sabeu de quin parlo, em podeu afirmar que l'home que surt només començar es o no l'Albert Roca, ex- :bandera i preparador físic del far$a??
...

T'ho confirmo... es figurant de molts anuncis i tot sovint s'el pot veure si t'hi fixes ;)

I jo si que parlo de bona tinta... es el germa del novio de la meva ex-cunyada  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2006, 21:46:30 pm »
I jo si que parlo de bona tinta... es el germa del novio de la meva ex-cunyada  :yes:

Vinga la Salsa Grossa :icon_exclaim:

A veure... el germà del nòvio de la teva ex-cunyada... tu tenies una cunyada, que ja no ho és... i ella té un nòvio... i el paio aquest és el seu germà. Ara si... és que m'ho he hagut de posar en un paper i tot  :-[
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2006, 21:50:44 pm »

Vinga la Salsa Grossa :icon_exclaim:

A veure... el germà del nòvio de la teva ex-cunyada... tu tenies una cunyada, que ja no ho és... i ella té un nòvio... i el paio aquest és el seu germà. Ara si... és que m'ho he hagut de posar en un paper i tot  :-[

Es ex-cunyada pq estic a puntisssim d'estrenar nou carrec: DIVORCIAT  ;D ... i tant complicat tampoc es, eh? tu que t'agrada fer-ne un gra massa  :laugh:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 12 de Febrer de 2006, 21:53:57 pm »
Es ex-cunyada pq estic a puntisssim d'estrenar nou carrec: DIVORCIAT  ;D ... i tant complicat tampoc es, eh? tu que t'agrada fer-ne un gra massa  :laugh:

I quan és el comiat de casat :icon_question:
S'ha de  :beer2 amb unes  :beer ben fresquetes i amb una festeta quan firmis, a veure si entres amb bon peu en aquesta nova vida >:D

I si, estic empanat, perquè m'ha costat deu i ajut saber quina relació tenies amb el paio aquest. Qüestió de diumenge tarda...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...